Mordos Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Eftersom mina (läs: Umberto, medlem maximus eximius dignitas, lord of lords, innehavare av silverne forumitorden sedan anno 1866) förmågor att avgöra när en diskussion är off-topic och när den inte är det VIDA överstiger Edra rudimentära dito, bör Ni inte, min bäste och högt aktade herre, ens i vanföreställningens svåra timme bemöda Eder med att upplysa om annat. Bitch. Din mamma är en maximus eximius dignitas lord of lords innehavare av silverne forumitordern sedan anno 1866. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Ungdomsgängen sprider skräck på Lunarstorm — Vi har lagt ut bilderna där för att det är fett. Vi känner oss tuffa, som ligister, säger en av gängmedlemmarna. Hahahahahaha, de är de mest patetiska ungarna jag sett på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Ungdomsgängen sprider skräck på Lunarstorm — Vi har lagt ut bilderna där för att det är fett. Vi känner oss tuffa, som ligister, säger en av gängmedlemmarna. Hahahahahaha, de är de mest patetiska ungarna jag sett på länge! [...]haschblad[...] Där slutade jag att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Din mamma är en maximus eximius dignitas lord of lords innehavare av silverne forumitordern sedan anno 1866. Och min maximus erigerus penitas lord of lords innehavare av silverne könsbesmyckning sedan anno 1866 är på väg upp i DIN maximus eximius dignitas lord of lords innehavare av silverne forumitordern sedan anno 1866 till mamma. Vad fan säger du nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Och min maximus erigerus penitas lord of lords innehavare av silverne könsbesmyckning sedan anno 1866 är på väg upp i DIN maximus eximius dignitas lord of lords innehavare av silverne forumitordern sedan anno 1866 till mamma. Vad fan säger du nu då? Jag säger att min maximus erigerus penitas lord of lords innehavare av silverne könsbesmyckning sedan anno 1866 är redan i din mun och är påväg ner i halsen på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Panik, fel tråd. Redigerad 5 november, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Din mamma är en maximus eximius dignitas lord of lords innehavare av silverne forumitordern sedan anno 1866. Så roligt sagt! Och framförallt originellt! Heja Mordos! Ungdomsgängen sprider skräck på Lunarstorm — Vi har lagt ut bilderna där för att det är fett. Vi känner oss tuffa, som ligister, säger en av gängmedlemmarna. Hahahahahaha, de är de mest patetiska ungarna jag sett på länge! Jag vet inte om jag ska skratta (det är trots allt ganska komiskt och löjligt) eller gråta (pga samhällsutvecklingen). En sak är iaf säker: stryk och statlig uppfostringsanstalt skulle göra dem gott! ----- Klassisk Sopranos-scen, Tony ringer till Paulie när han (Paulie) och Chris är vilse i skogen. (Disclaimer: Är man inte insatt i Sopranos eller inte sett avsnittet är det förmodligen inte så roligt.) Redigerad 6 november, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Så roligt sagt! Och framförallt originellt! Heja Mordos! Jag blir glad. Du tycker det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 ----- Klassisk Sopranos-scen, Tony ringer till Paulie när han (Paulie) och Chris är vilse i skogen. (Disclaimer: Är man inte insatt i Sopranos eller inte sett avsnittet är det förmodligen inte så roligt.) Haha, har sett det där förut, riktigt skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Ungdomsgängen sprider skräck på Lunarstorm — Vi har lagt ut bilderna där för att det är fett. Vi känner oss tuffa, som ligister, säger en av gängmedlemmarna. Hahahahahaha, de är de mest patetiska ungarna jag sett på länge! Haha, Landskrona i ett nötskal. Typ hälften av invandrarungdomarna är med i mer eller mindre kriminella gäng. Tummen upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Ungdomsgängen sprider skräck på Lunarstorm — Vi har lagt ut bilderna där för att det är fett. Vi känner oss tuffa, som ligister, säger en av gängmedlemmarna. Hahahahahaha, de är de mest patetiska ungarna jag sett på länge! Jag börjar misstänka att teoman har upptäkt Lunar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Jag börjar misstänka att teoman har upptäkt Lunar Bwahahahaha! Villka jävla töntar dom verkar vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Man skulle bunta ihop de där grabbarna med sina "Coola ligist plast AK-47:or" och skicka dem till Compton. Skulle kunna filma allt och döpa programet till "Hur länge överlever svenska blatte wannabee gangstahs i Compton?" Skulle tippa på en, 5 minuter. Oj vad tuffa de skulle se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 svenska blatte wannabee gangstahs Begreppet "svenska" kan diskuteras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Begreppet "svenska" kan diskuteras... QFT EDIT: Antar att jag också måste slänga in en här Redigerad 6 november, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Man kan ju undra hur en del lyckas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Bus eller godis Hahaha! Så jävla taskigt men ändå så jävla klockrent! Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Ungdomsgängen sprider skräck på Lunarstorm — Vi har lagt ut bilderna där för att det är fett. Vi känner oss tuffa, som ligister, säger en av gängmedlemmarna. Hahahahahaha, de är de mest patetiska ungarna jag sett på länge! Wait a minute.... jag lär bli ganska påhoppad nu, men den där versionen av Lunar som är på bilden är extremt gammal, om ni tittar på den nuvarande designen på Lunar så stämmer den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Muahahahhahahah!!!! :naughty: :lol: :lol: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=51525708 Redigerad 6 november, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Muahahahhahahah!!!! http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=51525708 Finner inte det roliga, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts