Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Själv lyckas jag alltid säga "Hej det är Jakob!" när jag ska beställa pizza :whistling:

Jag vet inte vad variation är, så när jag ringer till Avesta Pizzeria säger jag bara: Hej det Vajjs.

Så svarar dem: Tiominuterenkvart!

Sen är min Kebabpizza med stark sås, extra sås (som jag ätit i 4 år nu) klar.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte vad variation är, så när jag ringer till Avesta Pizzeria säger jag bara: Hej det Vajjs.

Typ samma sak för mig. Jag kommer in, lägger fram kortet, han tar betalt, han går och gör pizza. Inga ord behövda för mig. Alla där vet vad jag äter.

( Vesuvio med salami på, simpelt nog. )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ samma sak för mig. Jag kommer in, lägger fram kortet, han tar betalt, han går och gör pizza. Inga ord behövda för mig. Alla där vet vad jag äter.

( Vesuvio med salami på, simpelt nog. )

Exakt samma sak och pizza för mig. Vezuvio med salami har det varit varje fredag de senaste 7 åren på samma pizzeria. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gäller dig med!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pizzaturkar är humoristiska. Vi är on-topic.

Bitchslapped.

Eftersom mina (läs: Umberto, medlem maximus eximius dignitas, lord of lords, innehavare av silverne forumitorden sedan anno 1866) förmågor att avgöra när en diskussion är off-topic och när den inte är det VIDA överstiger Edra rudimentära dito, bör Ni inte, min bäste och högt aktade herre, ens i vanföreställningens svåra timme bemöda Eder med att upplysa om annat.

Bitch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor