Siana Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Haha, faktiskt en fullt normal reaktion av nik0 Av det han såg var det inte trevligt. Fatta att den ligger i "Skräp" på Warpdrive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Lite speciell version av "Sweet child o' mine" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) StellHell når 1000 posts och skriver biografi om sitt medlemskap (Varning för klassiker) Kan vi inte få en till biografi, du har ju nått över 10 000 Skön hahahaha jag skrattar hur mycket som helst åt KalleRs försök att få Stell glad igen när han lackade för att Kalle sa att whoppes mening var roligare (ta er igenom den meningen, hah!) "fan. nu får vi bli lite gladare här " klockrent Redigerad 4 november, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 <kickeN> I alla fall så står det en taxisnubbe vid utgången. <kickeN> han har en sån där skylt där det står namn ovs. <kickeN> så ser jag att det står "KICKEN" på den <kickeN> Varpå jag går och frågara han om det är mig han letar efter. <kickeN> så säger han nej och att han letar efter en gammal gubbe.. <Jazz> jaha? <kickeN> ja... <kickeN> okej, det var inte kul. jag ville bara vara med i warpdrive Är det Kicken och Jazz härifrån eller? Fullt förståeligt att den hamnade i Skräp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Är det Kicken och Jazz härifrån eller? Fullt förståeligt att den hamnade i Skräp... Fan vad kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Warpdrive-hype? <Fredrik_> dagens avsnitt av krambjörnarna var helt efterblivet <Fredrik_> förutom att hela programmet verkar uppkommit under nån sjuk knarkvision (de bor ju i det "magiska landet i det blå") <Fredrik_> så brister det ibland i logiken <Fredrik_> iaf de ska alltid moralisera <Fredrik_> så de tre krambjörnarna hade lovat att baka kakor med farmor <Fredrik_> men så blir de kidnappade av en jävla tokhäxa som förvandlar dem till grönsaker <Fredrik_> farmor räddar dem dock genom att skjuta hjärtan från magen och paralysera häxan <Fredrik_> men sen så är dem typ ledsna <Fredrik_> för de hade ju brutit sitt löfte att baka kakor med farmor <Fredrik_> och farmor typ "ja man ska inte lova vad man inte kan hålla" <Fredrik_> "det ska vi komma ihåg" säger dem och ser oändligt skamsna ut <Fredrik_> ALLTSÅ <Fredrik_> att bli kidnappad av en jävla psykopat som förvandlar dig till en grönsak är enligt mig en helt fullgod anledning att utebli till kakbakning med farmor <Fredrik_> den där rosa krambjörnen var jävla cynisk också <Fredrik_> var typ på tivoli och så fanns det en trollkarl som påstod att han kan trolla bort vem han ville <Fredrik_> "men det är faktiskt vetenskapligt omöjlig" säger rosa björn <Fredrik_> VETENSKAPLIGT OMÖJLIGT <Fredrik_> du är en talande jävla NALLEBJÖRN med en farmor som skjuter HJÄRTAN UR MAGEN och ni bor fan i ett jävla regnbågsland i HIMMELEN[/codebox] [b]EDIT:[/b] Kanske gammal, kanske inte. Jag skrattade gott i alla fall. Redigerad 4 november, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Warpdrive-hype? <Fredrik_> dagens avsnitt av krambjörnarna var helt efterblivet <Fredrik_> förutom att hela programmet verkar uppkommit under nån sjuk knarkvision (de bor ju i det "magiska landet i det blå") <Fredrik_> så brister det ibland i logiken <Fredrik_> iaf de ska alltid moralisera <Fredrik_> så de tre krambjörnarna hade lovat att baka kakor med farmor <Fredrik_> men så blir de kidnappade av en jävla tokhäxa som förvandlar dem till grönsaker <Fredrik_> farmor räddar dem dock genom att skjuta hjärtan från magen och paralysera häxan <Fredrik_> men sen så är dem typ ledsna <Fredrik_> för de hade ju brutit sitt löfte att baka kakor med farmor <Fredrik_> och farmor typ "ja man ska inte lova vad man inte kan hålla" <Fredrik_> "det ska vi komma ihåg" säger dem och ser oändligt skamsna ut <Fredrik_> ALLTSÅ <Fredrik_> att bli kidnappad av en jävla psykopat som förvandlar dig till en grönsak är enligt mig en helt fullgod anledning att utebli till kakbakning med farmor <Fredrik_> den där rosa krambjörnen var jävla cynisk också <Fredrik_> var typ på tivoli och så fanns det en trollkarl som påstod att han kan trolla bort vem han ville <Fredrik_> "men det är faktiskt vetenskapligt omöjlig" säger rosa björn <Fredrik_> VETENSKAPLIGT OMÖJLIGT <Fredrik_> du är en talande jävla NALLEBJÖRN med en farmor som skjuter HJÄRTAN UR MAGEN och ni bor fan i ett jävla regnbågsland i HIMMELEN[/codebox] Ja, om ni visar de som inte är några år gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Ett tips är ju att inte ta från topplistan, de är garanterat visade/sedda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 <maXimm> HOHO <maXimm> JAG KRAMADE NYSS EN TJEJ PÅ INTERNET <maXimm> !!!!!!!!!!!!!!!!! <Igloo> vah? <Igloo> Hur kändes det? <Igloo> Var hon mjuk? <maXimm> det e sant <maXimm> helt sjukt alltså <maXimm> är nog lika bra som sex <Igloo> jävlar <Igloo> Hur gjorde du? <maXimm> men liksom <maXimm> alltså <maXimm> vi snacka bara lite <Igloo> mm <Igloo> sen då <maXimm> så sa hon ska sticka *kram* <Igloo> va? <maXimm> o jag sa kram tillbaka <maXimm> FATTA <Igloo> Bara sådär? <maXimm> JA <maXimm> alltså <maXimm> internetbrudar e så lätta <Igloo> då kan ju du sova gott inatt <Ringo> sensuellt <Chille> lol :) <StorM-_-> ahahah :> <maXimm> ska ringa mina polare brb <Chille> nästan så man måste spara det här i en separat log =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Ja, om ni visar de som inte är några år gamla. Jag kan väl i alla fall få posta den här underbara? <[1Mbit]Illicit> nu har jag 4 xbox kontroller <[1Mbit]Illicit> men jag har inga kompisar Den bästa på hela warpdrive, utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Jag kan väl i alla fall få posta den här underbara? <[1Mbit]Illicit> nu har jag 4 xbox kontroller <[1Mbit]Illicit> men jag har inga kompisar Den bästa på hela warpdrive, utan tvekan. Haha, den var bra, och den har jag inte sett. Fast min favorit är, och kommer nog förbli ett långt tag, killen som copy-pastar lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 <maXimm> HOHO <maXimm> JAG KRAMADE NYSS EN TJEJ PÅ INTERNET <maXimm> !!!!!!!!!!!!!!!!! <Igloo> vah? <Igloo> Hur kändes det? <Igloo> Var hon mjuk? <maXimm> det e sant <maXimm> helt sjukt alltså <maXimm> är nog lika bra som sex <Igloo> jävlar <Igloo> Hur gjorde du? <maXimm> men liksom <maXimm> alltså <maXimm> vi snacka bara lite <Igloo> mm <Igloo> sen då <maXimm> så sa hon ska sticka *kram* <Igloo> va? <maXimm> o jag sa kram tillbaka <maXimm> FATTA <Igloo> Bara sådär? <maXimm> JA <maXimm> alltså <maXimm> internetbrudar e så lätta <Igloo> då kan ju du sova gott inatt <Ringo> sensuellt <Chille> lol :) <StorM-_-> ahahah :> <maXimm> ska ringa mina polare brb <Chille> nästan så man måste spara det här i en separat log =D Haha. Internet is serious business. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Ja, om ni visar de som inte är några år gamla. Ett tips är ju att inte ta från topplistan, de är garanterat visade/sedda. Okej, förlåt. Redigerad 4 november, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Okej, förlåt. Åh, menade inte att vara tjurig eller så. Förlåt själv Redigerad 4 november, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) "Dagens lol" är att jag råkade säga "okej, puss och godnatt" till en människa som är man och typ 45 år, blev en aning tyst i luren. Jag har bokstavligen bankat huvudet i väggen typ 30 gånger.. XD JAG KÄNNER MIG EN ANING DUM! UAAGLÄÄRCHHASDADS! Redigerad 4 november, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 "Dagens lol" är att jag råkade säga "okej, puss och godnatt" till en människa som är man och typ 45 år, blev en aning tyst i luren. Jag har bokstavligen bankat huvudet i väggen typ 30 gånger.. XD JAG KÄNNER MIG EN ANING DUM! UAAGLÄÄRCHHASDADS! Snackat för mycket med Ice, alltså? Själv lyckas jag alltid säga "Hej det är Jakob!" när jag ska beställa pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Själv lyckas jag alltid säga "Hej det är Jakob!" när jag ska beställa pizza Där flinade jag till litegrann, faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Snackat för mycket med Ice, alltså? Själv lyckas jag alltid säga "Hej det är Jakob!" när jag ska beställa pizza Där flinade jag till rejält, faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Snackat för mycket med Ice, alltså? Kan man nog säga. XD Själv lyckas jag alltid säga "Hej det är Jakob!" när jag ska beställa pizza DET fick mig att asflabba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Snackat för mycket med Ice, alltså? Själv lyckas jag alltid säga "Hej det är Jakob!" när jag ska beställa pizza Är man stamkund så är man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts