Troxie Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Underbar! bash.org för engelska, warpdrive.se för svenska. Thänks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 http://img99.imageshack.us/img99/9045/snipernt2.png Stackarn kan inte ha haft en rolig helg Sant... jag skulle spelat NFS PS demot, men det gick knappt att spela på datorn. Menmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Sant... jag skulle spelat NFS PS demot, men det gick knappt att spela på datorn. Menmen Ochså tittar vi "Spel-delen" Ser ungefär lika dant ut där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Hihi episkt http://matrixchase.istheshit.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Hihi episkt http://matrixchase.istheshit.net/ Hahaha Favorit i repris; Electronic Supersonic Redigerad 4 november, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Såhär i juletider X-mas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 <Netto> idag på syrrans sommarjobb <Netto> dom har typ ett ställe där barn kan måla ansiktet <Netto> jobbet är på junibacken alltså <Netto> och <Netto> då var det en unge som höll på att måla facet där <Netto> och morsan sa "ååh va fin du blir, kan inte mamma få en puss?" <Netto> och det var massa folk där <Netto> då säger ungen med sur röst <Netto> "näe, du hade ju pappas snopp i munnen imorse"[/codebox] Hahaha! Ja se ungar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) <a href="http://img99.imageshack.us/img99/9045/snipernt2.png" target="_blank">http://img99.imageshack.us/img99/9045/snipernt2.png</a> Stackarn kan inte ha haft en rolig helg Jag märkte det igår också. Var bara tvungen att ta print screen <Netto> idag på syrrans sommarjobb <Netto> dom har typ ett ställe där barn kan måla ansiktet <Netto> jobbet är på junibacken alltså <Netto> och <Netto> då var det en unge som höll på att måla facet där <Netto> och morsan sa "ååh va fin du blir, kan inte mamma få en puss?" <Netto> och det var massa folk där <Netto> då säger ungen med sur röst <Netto> "näe, du hade ju pappas snopp i munnen imorse"[/codebox] Hahaha! Ja se ungar... MUAHAHAHA... Redigerad 4 november, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 <Netto> idag på syrrans sommarjobb <Netto> dom har typ ett ställe där barn kan måla ansiktet <Netto> jobbet är på junibacken alltså <Netto> och <Netto> då var det en unge som höll på att måla facet där <Netto> och morsan sa "ååh va fin du blir, kan inte mamma få en puss?" <Netto> och det var massa folk där <Netto> då säger ungen med sur röst <Netto> "näe, du hade ju pappas snopp i munnen imorse"[/codebox] Hahaha! Ja se ungar... Äldre än äldst. Men ändå rätt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) StellHell når 1000 posts och skriver biografi om sitt medlemskap (Varning för klassiker) Kan vi inte få en till biografi, du har ju nått över 10 000 Redigerad 4 november, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 StellHell når 1000 posts och skriver biografi om sitt medlemskap (Varning för klassiker) Kan vi inte få än till biografi, du har ju nått över 10 000 Den får komma vid 20.000 isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 StellHell når 1000 posts och skriver biografi om sitt medlemskap (Varning för klassiker) Kan vi inte få en till biografi, du har ju nått över 10 000 Den får komma vid 20.000 isf. JAAAAAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Den får komma vid 20.000 isf. Ja, för vid 10.000 gick det ju inte... Hur länge tror du att du kommer stanna på Gtasajten forum? Eftersom jag antagligen har guldmedalj i mest misslyckade lämningar så blir det nog ett bra tag till. Men jag funderar på att "pensionera" mig vill 10.000 inlägg. Redigerad 4 november, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 <Netto> idag på syrrans sommarjobb <Netto> dom har typ ett ställe där barn kan måla ansiktet <Netto> jobbet är på junibacken alltså <Netto> och <Netto> då var det en unge som höll på att måla facet där <Netto> och morsan sa "ååh va fin du blir, kan inte mamma få en puss?" <Netto> och det var massa folk där <Netto> då säger ungen med sur röst <Netto> "näe, du hade ju pappas snopp i munnen imorse"[/codebox] Hahaha! Ja se ungar... Varning för glädjedödande länk: Sanningen bakom den där historian. Nu till den roliga: Håhå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 <M3ow> Jag var på släktträff i helgen <M3ow> Så fick jag i ansvar att underhålla alla snorungar <M3ow> Lekte kurragömma, och fick snilleblixten att gömma mig i en garderob <M3ow> MEN DET VAR REDAN EN UNGE DÄR <M3ow> Efter ett jävla knöande så går garderobshelvetet i baklås <wokwok> haha :P <M3ow> Ett febrilt hammrande på dörren så sprang min morbror och grävde fram nån skruvmejsel och bände sönder låset * nik0 has joined #kek <M3ow> Du skulle sett min syn när jag kom ut ur garderoben tillsammans med lillkillen... <M3ow> Hela släkten samlad... Min faster var helt förskräckt fast farsan såg rätt road ut * nik0 has left #kek(jävla bögpedofiler) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Cool duva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 <M3ow> Jag var på släktträff i helgen <M3ow> Så fick jag i ansvar att underhålla alla snorungar <M3ow> Lekte kurragömma, och fick snilleblixten att gömma mig i en garderob <M3ow> MEN DET VAR REDAN EN UNGE DÄR <M3ow> Efter ett jävla knöande så går garderobshelvetet i baklås <wokwok> haha :P <M3ow> Ett febrilt hammrande på dörren så sprang min morbror och grävde fram nån skruvmejsel och bände sönder låset * nik0 has joined #kek <M3ow> Du skulle sett min syn när jag kom ut ur garderoben tillsammans med lillkillen... <M3ow> Hela släkten samlad... Min faster var helt förskräckt fast farsan såg rätt road ut * nik0 has left #kek(jävla bögpedofiler) Haha, faktiskt en fullt normal reaktion av nik0 Av det han såg var det inte trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 I honestly think that is inappropiate.... And yes, it happened to me yesterday. My best friend invited his girl over. Then they went off while I was still playing Halo 3. I had to use the rest room and as I approaced the door to the bathroom, I heard fast breathing... then yelling... I thought someone was constipated, until I heard a second voice... I left! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 http://img444.imageshack.us/img444/9800/eurofaglt7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 StellHell når 1000 posts och skriver biografi om sitt medlemskap (Varning för klassiker) Kan vi inte få en till biografi, du har ju nått över 10 000 Haha! xD Iofs är nästan allt gammalt forummaterial väldigt komiskt eftersom de flesta skrev så "omoget". Sättet du presenterade det på fick mig f.ö. av tänka på de tidiga säsongerna av 100 höjdare. Mörk mansröst: "Plats 36, StellHell når 1000 posts och skriver biografi om sitt medlemskap!" ^^ <M3ow> Jag var på släktträff i helgen <M3ow> Så fick jag i ansvar att underhålla alla snorungar <M3ow> Lekte kurragömma, och fick snilleblixten att gömma mig i en garderob <M3ow> MEN DET VAR REDAN EN UNGE DÄR <M3ow> Efter ett jävla knöande så går garderobshelvetet i baklås <wokwok> haha :P <M3ow> Ett febrilt hammrande på dörren så sprang min morbror och grävde fram nån skruvmejsel och bände sönder låset * nik0 has joined #kek <M3ow> Du skulle sett min syn när jag kom ut ur garderoben tillsammans med lillkillen... <M3ow> Hela släkten samlad... Min faster var helt förskräckt fast farsan såg rätt road ut * nik0 has left #kek(jävla bögpedofiler) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts