eXotic Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Bahah Britneys största fan ”gjorde en Britney” Haha, det behövdes ingen stor stjärna för att täcka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 En bög är en det? Kinda harsh if you ask me. Bög? Mjo... han ser ut som en "vad det nu heter när killar klär ut sig till tjejer". Iofs så borde man inte kalla honom/henne för en "det" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Bög? Mjo... han ser ut som en "vad det nu heter när killar klär ut sig till tjejer". Iofs så borde man inte kalla honom/henne för en "det" Transvestit. Edit: V <--- Redigerad 30 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Transfestit. Transvestit ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Transvestit ja. Exakt, jag undrade varför det såg så konstigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Transvestit. Edit: V <--- Transvestit ja. Uttalas det Transfestit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Uttalas det Transfestit? Inte utav de flesta, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Uttalas det Transfestit? För att återgå till tråden nu så kan jag säga att jag suttit och sagt "transvestit" ca 200 gånger nu bara för att kolla hur det uttalas. Redigerad 30 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) För att återgå till tråden nu så kan jag säga att jag suttit och sagt "transvestit" ca 200 gånger nu bara för att kolla hur det uttalas. Varför vill du kolla det? Redigerad 30 oktober, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Varför vill du kolla det? För jag var nyfiken hur det egentligen uttalas, själv tror jag att jag alltid uttalat det "transfestit". Det vart rätt mycket ändrigar på våra inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Sverker från Plus, i Percy Tårars tappning. Teknisk mumbo-jambo som konsumenterna inte kan förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Bahah Britneys största fan ”gjorde en Britney” http://www.youtube.com/watch?v=hZAr9E8i3ng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 OBS!!! Varning! STARKT sexistiska texter! Känsliga och folk under 18 år ombedes att EJ läsa följande text! OBS!!! Varför får tjejer svamp? För att de skall veta hur det är att leva med en surfitta! Jordnöt i örat Bertil sitter och kollar in tv:n och käkar jordnötter. Han kastar jordnötterna upp i luften och fångar dem med munnen. Plötsligt ropar frugan från köket. Bertil vrider på huvudet automatiskt mot köket precis som han kastat upp en jordnöt i luften och det bär sig inte bättre än att den hamnar i hans ena öra. Han pillar och skakar men lyckas inte få ut den så han ropar på frugan. Hon kan heller inte få ut den och just som de håller på som mest kommer dottern med pojkvännen ut ur dotterns rum och undrar vad som står på? Bertil förklarar sin prekära situation varpå dotterns pojkvän säger: - Det är ju en baggis. Han stoppar två fingrar i Bertils näsborrar och säger: - Stäng munnen och blås så hårt du kan. Bertil blåser till och plopp, jordnöten hoppar ur örat. Dottern och pojkvännen återvänder till dotterns rum varpå frugan säger med ett leende på läpparna: - Det är en driftig kille det där, undrar vad det ska bli av honom? Bertil svarar: - Med tanke på vad hans fingrar luktade kommer han nog bli vår svärson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 En idiot visar sitt Halo 3 Legendary Edition utomhus för komisar och det blir stulet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 En idiot visar sitt Halo 3 Legendary Edition utomhus för komisar och det blir stulet Den ä ju fake, man hör han säga " Thats my brother " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Nej, det spelar egentligen ingen roll. Men jag är nyfiken. Har ganska mörka pigment i huden, så lite mörkare än vit hud har jag. Okej, nu har jag ett problem jag skulle vilja ha hjälp med: Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid.... Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med ”tjejerna” ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med. Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi? För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade. Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen, men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset. Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Transvestit. Edit: V <--- En transa däremot är en det. Hur kan jag säga det? Jo, om det varken är en han eller en hon, äre en den eller ett det. Eller så kan man göra som några man känner, och dra ihop he she och it= Hesheit, eller som det också uttalas: heshit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 En transa däremot är en det. Hur kan jag säga det? Jo, om det varken är en han eller en hon, äre en den eller ett det. Eller så kan man göra som några man känner, och dra ihop he she och it= Hesheit, eller som det också uttalas: heshit! Njaa, en transa har ju alltid ett kön, även om h*n ser ut som det motsatta. Så man kan inte kalla en transa för 'det'. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Bög? Mjo... han ser ut som en "vad det nu heter när killar klär ut sig till tjejer". Iofs så borde man inte kalla honom/henne för en "det" Han är homosexuell. Inget annat. Han är ingen transvestit och han är inte transsexuell. Han är också långt ifrån en hermafrodit. Så han är en han, inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts