Renard Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 (redigerad) Vad båtar och kvinnor har gemensamt 1) Hon måste styras av en man. 2) I ett obevakat ögonblick tar hon makten. 3) Tål ej överbelastning. 4) Kan inte riggas utan hans hjälp. 5) Byter namn när hon byter ägare. 6) Kostar mer i underhåll än vad ägaren tänkt sig. 7) Kan dra med sig en man ner i djupet. 8) Måste spacklas och målas innan hon ställs ut. 9) Blir med åren mer besvärlig och svårhanterlig Redigerad 29 oktober, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Vad båtar och kvinnor har gemensamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Vad båtar och kvinnor har gemensamt Finns en liknande med datorer och kvinnor/män. Ska se om jag kan hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 (redigerad) http://www.blocket.se/vi/13773851.htm?ca=11_s Har sett några lika sjuka annonser tidigare, har bl.a bild på en som jag har sparad på datorn nånstans, ska se om jag kan hitta den. Vad båtar och kvinnor har gemensamt 1) Hon måste styras av en man. 2) I ett obevakat ögonblick tar hon makten. 3) Tål ej överbelastning. 4) Kan inte riggas utan hans hjälp. 5) Byter namn när hon byter ägare. 6) Kostar mer i underhåll än vad ägaren tänkt sig. 7) Kan dra med sig en man ner i djupet. 8) Måste spacklas och målas innan hon ställs ut. 9) Blir med åren mer besvärlig och svårhanterlig Så sant som det är sagt! Redigerad 29 oktober, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Kan en annan fräckis: Vad är det för skillnad på en kvinna och Doom 3? Svar: I Doom 3 kan man ställa in känsligheten på musen Vet inte om det var just Doom 3 det handlade om men ni förstår ju poängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Gabber Piet - Hakken en Zagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Gabber Piet - Hakken en Zagen Hahahaha! Vad fan var det där? Trodde först att det skulle vara new nazi propaganda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 (redigerad) http://i46.photobucket.com/albums/f102/CmdrDelta/epatt.jpg Ojoj, vad jag sitter och fnissar just nu. Vet du om det är på riktigt? Sen edit: Hahaha, är det meningen att det här ska locka folk till den där skumma porrsidan som den länkade till? Edit igen: skulle inte förvåna mig om det blir någon goatsebild av det där. Nåja, ser ju fint ut för mig i alla fall Redigerad 29 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ojoj, vad jag sitter och fnissar just nu. Vet du om det är på riktigt? Jag känner mig kränkt och djupt sårad av att du ens ställer en sån fråga. Klart det är på riktigt! Allt på internet är på riktigt! Sidan verkar vara nere men jag hittade en google-cache: http://209.85.135.104/search?q=cache:XPVvM...lient=firefox-a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Jag känner mig kränkt och djupt sårad av att du ens ställer en sån fråga. Klart det är på riktigt! Allt på internet är på riktigt! Sidan verkar vara nere men jag hittade en google-cache: http://209.85.135.104/search?q=cache:XPVvM...lient=firefox-a Hahah! Roligt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ekta Pattar, hahaha. Den var bra. Men inget knäcker Olivia Nalen. För er som inte fattar: Oliv i analen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 ER.S14E05.HR.HDTV.XVID-BAJSKORV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 ER.S14E05.HR.HDTV.XVID-BAJSKORV Sånt där tycker jag också alltid är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Är inte BAJSKORV ganska stora ändå? Tycker jag ser dem för jämnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) <JonJonB> Purely in the interests of science, I have replaced the Håller med till 100%! "wand" with "wang" in the first Harry Potter Book <JonJonB> Let's see the results... <JonJonB> "Why aren't you supposed to do magic?" asked Harry. <JonJonB> "Oh, well -- I was at Hogwarts meself but I -- er -- got expelled, ter tell yeh the truth. In me third year. They snapped me wang in half an' everything <JonJonB> A magic wang... this was what Harry had been really looking forward to. <JonJonB> "Yes, yes. I thought I'd be seeing you soon. Harry Potter." It wasn't a question. "You have your mother's eyes. It seems only yesterday she was in here herself, buying her first wang. Ten and a quarter inches long, swishy, made of willow. Nice wang for charm work." <JonJonB> "Your father, on the other hand, favored a mahogany wang. Eleven inches. " <JonJonB> Harry took the wang. He felt a sudden warmth in his fingers. He raised the wang above his head, brought it swishing down through the dusty air and a stream of red and gold sparks shot from the end like a firework, throwing dancing spots of light on to the walls <JonJonB> "Oh, move over," Hermione snarled. She grabbed Harry's wang, tapped the lock, and whispered, 'Alohomora!" <JonJonB> The troll couldn't feel Harry hanging there, but even a troll will notice if you stick a long bit of wood up its nose, and Harry's wang had still been in his hand when he'd jumped - it had gone straight up one of the troll's nostrils. <JonJonB> He bent down and pulled his wang out of the troll's nose. It was covered in what looked like lumpy gray glue. <JonJonB> He ran onto the field as you fell, waved his wang, and you sort of slowed down before you hit the ground. Then he whirled his wang at the dementors. Shot silver stuff at them. <JonJonB> Ok <JonJonB> I have found, definitive proof <JonJonB> that J.K Rowling is a dirty DIRTY woman, making a fool of us all <JonJonB> "Yes," Harry said, gripping his wang very tightly, and moving into the middle of the deserted classroom. He tried to keep his mind on flying, but something else kept intruding.... Any second now, he might hear his mother again... but he shouldn't think that, or he would hear her again, and he didn't want to... or did he? <melusine > O_______O <JonJonB> Something silver-white, something enormous, erupted from the end of his wang <JonJonJonB> Then, with a sigh, he raised his wang and prodded the silvery substance with its tip. <JonJonJonB> 'Get - off - me!' Harry gasped. For a few seconds they struggled, Harry pulling at his uncles sausage-like fingers with his left hand, his right maintaining a firm grip on his raised wang. Redigerad 30 oktober, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 ER.S14E05.HR.HDTV.XVID-BAJSKORV Tycker det är roligare att du kollar på ER mer än bajsskämtet, roligare in a bad way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Unge som sjunger till Micky Mouse club! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 http://data1.naurunappula.com/n/21e/10007653623/1192083741404.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts