kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Medurs för mig. Helt sjukt, jag kan inte få henne snurra moturs. Hur svårt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Right brain vs Left brain Det var rätt coolt! Klarade att göra det fram och tillbaka ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Medurs för mig. Helt sjukt, jag kan inte få henne snurra moturs. Hur svårt som helst Samma här. Men om du skrollar ner så att du bara ser fötterna, så är det lättare att få henne att snurra andra hållet. OBS! Gör bara INTE som du gör med en icke fungerande tv! Man får fruktansvär ont i skallen! ...Tro mig... >< Redigerad 26 oktober, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Jag ser det som att hon snurrar medurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Som redan nämnt är knepet att bara titta på hennes ben och försöka visualisera sig hur det ser ut när det snurrar åt andra hållet. I princip snurrar det ju bara åt två håll: | |_ ..| ..| -- Och därmed kan det gå åt vilket håll som helst. Koncentrera er så bör det gå! Nästa steg, när ni enkelt kan få henne att vända med hjälp av att kolla på benet, är att lyckas vända henne medan ni kollar på kroppen. Betydligt svårare, men jag har lyckats. Redigerad 26 oktober, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Som redan nämnt är knepet att bara titta på hennes ben och försöka visualisera sig hur det ser ut när det snurrar åt andra hållet. I princip snurrar det ju bara åt två håll: | |_ | | -- Och därmed kan det gå åt vilket håll som helst. Koncentrera er så bör det gå! Nästa steg, när ni enkelt kan få henne att vända med hjälp av att kolla på benet, är att lyckas vända henne medan ni kollar på kroppen. Betydligt svårare, men jag har lyckats. Det går inte alls, hon vill fan bara snurra medurs. Men skitsamma, vänstra hjärnhalvan är inte bra för ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Egocentrism, någon? http://www.blondinbella.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Bambi på land... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Som redan nämnt är knepet att bara titta på hennes ben och försöka visualisera sig hur det ser ut när det snurrar åt andra hållet. I princip snurrar det ju bara åt två håll: | |_ ..| ..| -- Och därmed kan det gå åt vilket håll som helst. Koncentrera er så bör det gå! Nästa steg, när ni enkelt kan få henne att vända med hjälp av att kolla på benet, är att lyckas vända henne medan ni kollar på kroppen. Betydligt svårare, men jag har lyckats. Det där är inte ens ett riktigt test. Om du nu får det att spinna moturs så är det bara din fantasi som leker med dig. Det här är en fastställd .gif, den används i en massa sammanhang vilket inget av dem fungerar. "Do you see a woman.. Or dolphines?" och sådant skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Bwhahahhha. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Det där är inte ens ett riktigt test. Om du nu får det att spinna moturs så är det bara din fantasi som leker med dig. Det här är en fastställd .gif, den används i en massa sammanhang vilket inget av dem fungerar. "Do you see a woman.. Or dolphines?" och sådant skit. Men vad tror du själv, att datorn ska läsa dina tankar eller? Det är klart att det bara är en synvilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 boh3m3 - A Thousand Miles Skön kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Det där är inte ens ett riktigt test. Om du nu får det att spinna moturs så är det bara din fantasi som leker med dig. Det här är en fastställd .gif, den används i en massa sammanhang vilket inget av dem fungerar. "Do you see a woman.. Or dolphines?" och sådant skit. Haha du är smart du, synd att alla redan fattar sånt annars skulle du ju vara riktigt smart och folk skulle beundra dig. but that's not the case Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Jag hoppar nog den här tävlingen... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ucitz0lakoep.jpg Årets skönaste beatboxare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Jag hoppar nog den här tävlingen... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ucitz0lakoep.jpg HAHAHAHAHAHAHAHA! Du får inte göra såhär mot mig jag satte chipset i halsen och höll på att dö av kvävning och skrattattack på samma gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Jag hoppar nog den här tävlingen... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ucitz0lakoep.jpg HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Skum katt dödar saker och badar. http://www.diesel.pp.net.ua/news/2007-02-15-104 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Skum katt dödar saker och badar. http://www.diesel.pp.net.ua/news/2007-02-15-104 Haha, bild 3 var bäst,. Man riktigt ser i ögonen att han vill fånga musen... Redigerad 28 oktober, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Haha, bild 3 var bäst,. Man riktigt ser i ögonen att han vill fånga musen... Vilket monstrum till katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts