RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Quagmire and Marge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Ja dessa stackars perversa Japaner. Springer i samlad grupp efter oskyldiga affärsmän och kryper in i Pikachus könsorgan. Och de ska ta över världen tillsammans med aphjärns ätande Kineser? Redigerad 25 oktober, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Snubblade över denna då jag sökte efter lite videor om Jackass the game: Sony Bravia - Jackass the Game Mash up! Klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) ååååh!!! Jag vill skriva med den människan!!! Älskar att ifrågasätta folk som tycker som han/hon. (Min gissning är iofs en han) Du kan få hans MSN om du verkligen vill. PM:a mig isåfall. Han har rätt, AFA är ett jävla pack, likaså nazister. Ingen av dessa kommunister och nazister är värda speciellt mycket ur samhällssynvikel. Att du umgås med folk inom AFA säger ju en del om dig som person. Men det är jävligt komiskt att personen i fråga stavar och formulerar sina meningar som en kratta och ska "representera" Sverige? haha, jävla pucko. Förhoppningsvis växer även han upp en dag. Hade jag haft personer som var nazister eller med i afa så hade jag sagt upp kontakten abrupt! Hade faktiskt en polare som kom i fel kretsar, började umgås med fel folk, började med droger osv. Personen i fråga försvann väldigt snabbt ur min vänskapskrets och har inte hört av honom på en längre tid nu. Avskum skall behandlas som avskum - kort sagt. Haha, så illa är det inte med mig. Det är en tjysst polare, bara att han är lite egendomlig. Hänger inte precis med honom på vardagar, men brukar festa och så. Dock är han lite 'galen', men jag bryr mig inte så länge ingenting händer. Angående killen. Han kan knappast stava och ja, jag hoppas han växer upp. Det är inget fel på patriotism, men det där är väl att gå lite för långt. Sedan så är han sjukt galen. Man kan inte ha en enda vanlig konversation med honom, utan att han tar upp AFA, NSF, SD, Patriotism eller någonting annat. Som tur kommer jag aldrig träffa honom igen. Blir bara skrämd att han var en av mina bästa kompisar för två år sen, då han var helt normal. ---- Haha, ni som gillar kommentatorer måste höra denna! Klicka på länken och se videon. Dom småländska blodiglarna Nu är du taskig domaren som dömer, men du får väl dömma Satan, får man säga det i radio, nej jag skiter i det Redigerad 25 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Jag trodde pikachu var "man" Japaner är allt roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Ja dessa stackars perversa Japaner. Springer i samlad grupp efter oskyldiga affärsmän och kryper in i Pikachus könsorgan. Och de ska ta över världen tillsammans med aphjärns ätande Kineser? Är det något du vill ha sagt, för jag förstod inte ett skit av det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Verkar inte som att det här har blivit postat än.. Intervju med Mensvärktjejen från Nattliv. Och ett förlängt klipp också, det visar sig att hon spydde två gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Verkar inte som att det här har blivit postat än.. Intervju med Mensvärktjejen från Nattliv. Och ett förlängt klipp också, det visar sig att hon spydde två gånger! Jag såg det för några kvällar sedan. Fast inte på youtube, då sa de "Snart kommer väl andra spyan upp på youtube med." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Pappan till sin dotter som kommer hem från bion: - Var filmen rolig? - Ja, jag skrattade så jag höll på att kissa ner Anders hand. I lol'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Haha, ju mer man tittar desto roligare blir den! http://static.pici.se/pictures/bovWGzznH.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 lol jag som kom hit just för att posta den bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Haha, ju mer man tittar desto roligare blir den! http://static.pici.se/pictures/bovWGzznH.jpg Bwahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Är det något du vill ha sagt, för jag förstod inte ett skit av det där Allt jag ville ha sagt var att Japaner och Kineser är konstiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Fattern - Badekaret til Pelle Videon är fantastisk! Creds till Mordos som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Videon är fantastisk! Creds till Mordos som sagt. Jaaaah! Den gamla godingen! Satt och tänkte på den för ett par dagar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 SCHNELL SCHNELL RAUS RAUS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Vet inte om ni sett denna. Kanske inte är helt lol, men rätt fräckt. Right brain vs Left brain Så fort jag får upp den så snurrar hon medurs, men jag kan utan problem få henne att snurra moturs också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Vet inte om ni sett denna. Kanske inte är helt lol, men rätt fräckt. Right brain vs Left brain Så fort jag får upp den så snurrar hon medurs, men jag kan utan problem få henne att snurra moturs också. Riktigt häftigt. Började medurs för mig, men sen moturs helt plötsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Vet inte om ni sett denna. Kanske inte är helt lol, men rätt fräckt. Right brain vs Left brain Så fort jag får upp den så snurrar hon medurs, men jag kan utan problem få henne att snurra moturs också. Hehe, det var moturs all the way, ända tills jag verkligen koncentrerade mig till 100% på tanken att "hon snurrar medurs, medurs, medurs". Till slut började den snurra medurs. Fast så fort jag blunar och kollar på den igen så är det moturs. Riktigt ball grej. Edit: AAAAAH, nu vägrar den snurra moturs helt plötsligt. Redigerad 26 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts