Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

ååååh!!! Jag vill skriva med den människan!!! :nuke:

Älskar att ifrågasätta folk som tycker som han/hon. (Min gissning är iofs en han)

Du kan få hans MSN om du verkligen vill. PM:a mig isåfall.

Han har rätt, AFA är ett jävla pack, likaså nazister. Ingen av dessa kommunister och nazister är värda speciellt mycket ur samhällssynvikel. Att du umgås med folk inom AFA säger ju en del om dig som person.

Men det är jävligt komiskt att personen i fråga stavar och formulerar sina meningar som en kratta och ska "representera" Sverige? haha, jävla pucko. Förhoppningsvis växer även han upp en dag.

Hade jag haft personer som var nazister eller med i afa så hade jag sagt upp kontakten abrupt! Hade faktiskt en polare som kom i fel kretsar, började umgås med fel folk, började med droger osv. Personen i fråga försvann väldigt snabbt ur min vänskapskrets och har inte hört av honom på en längre tid nu.

Avskum skall behandlas som avskum - kort sagt.

Haha, så illa är det inte med mig. Det är en tjysst polare, bara att han är lite egendomlig. Hänger inte precis med honom på vardagar, men brukar festa och så. Dock är han lite 'galen', men jag bryr mig inte så länge ingenting händer. Angående killen. Han kan knappast stava och ja, jag hoppas han växer upp. Det är inget fel på patriotism, men det där är väl att gå lite för långt. Sedan så är han sjukt galen. Man kan inte ha en enda vanlig konversation med honom, utan att han tar upp AFA, NSF, SD, Patriotism eller någonting annat. :confused:

Som tur kommer jag aldrig träffa honom igen. Blir bara skrämd att han var en av mina bästa kompisar för två år sen, då han var helt normal.

----

Haha, ni som gillar kommentatorer måste höra denna! Klickalänken och se videon.

Dom småländska blodiglarna

Nu är du taskig domaren som dömer, men du får väl dömma

Satan, får man säga det i radio, nej jag skiter i det

:mellow::D

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om ni sett denna. Kanske inte är helt lol, men rätt fräckt. :mellow:

Right brain vs Left brain

Så fort jag får upp den så snurrar hon medurs, men jag kan utan problem få henne att snurra moturs också.

Hehe, det var moturs all the way, ända tills jag verkligen koncentrerade mig till 100% på tanken att "hon snurrar medurs, medurs, medurs". Till slut började den snurra medurs. :P

Fast så fort jag blunar och kollar på den igen så är det moturs.

Riktigt ball grej. :(

Edit: AAAAAH, nu vägrar den snurra moturs helt plötsligt. :)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor