Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

jag undrar hur många det var som stämde den där lilla amerikanska rasistbögen

GangsterMan 83.251.28.127 8 22 October 07 Member

salifkeita 83.251.28.127 2 7 October 07 Member

mehmet 83.251.28.127 3 5 October 07 Member

ChebKhaled 83.251.28.127 11 4 October 07 Member

Bob-Marley 83.251.28.127 2 1 October 07 Member

-terminator- 83.251.28.127 7 23 September 07 Member

Hej Teoman, Hejdå Teoman.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det råkade jag göra till en brud i min klass. :unsure:

Hennes morsa är död.

That makes 2 of us.

En god vän till mig mista sin mamma i nian (vi var 15 vid den tiden), och då är man som sagt ganska barnslig.

Hon kollapsade bara en dag, och dom vet inte än vad som orsakade detta. Det tåg jävligt hårt på honom, men han ville inte snacka om det och han bad oss att ignorera faktan att hans morsa faktist var död (Alltså, han ville inte ha en massa medlidande i skolan dagarna i ända, utan ville få det ur världen så fort som möjligt). För att visa våra kondoleanser så gjorde vi ju såklart detta.

Vid samma tid var det väldigt "inne" med alla jävla "Din mamma.." skämt, och ja. Kunde ju inte valt en sämre tid att dra ett sådant skämt till just honom och jag kände mig jävligt dum sekunderna efter jag drog skämtet, och jag tror de flesta andra också tänkte att nu blir det väl hus i helvete. Så vart inte fallet iaf, då han antagligen fattade att jag inte menade något illa och vi blev faktist bara bättre vänner pga detta då jag hade visat att denna incedent inte skulle göra vår vänskap sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GangsterMan 83.251.28.127 8 22 October 07 Member

salifkeita 83.251.28.127 2 7 October 07 Member

mehmet 83.251.28.127 3 5 October 07 Member

ChebKhaled 83.251.28.127 11 4 October 07 Member

Bob-Marley 83.251.28.127 2 1 October 07 Member

-terminator- 83.251.28.127 7 23 September 07 Member

Hej Teoman, Hejdå Teoman.

Ah, fan vad vackert!! Schysst att visa IP för alla, nu vet jag vem jag ska undvika om jag får en underlig person på (internet)halsen :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något som är humor är Kebabs kommentarer i sin profile, jag skrattar varje gång jag läser Kickens inlägg:

"Kebab, du har ett hjärta av guld.

Du har alltid varit en god vän och alltid stöttat mig.

Jag tänkte prata om flera personer som har haft inflytande i mitt liv, men kebab,

han som alltid spänner sina muskler på bilder och som hänger på GTAsajten har alltid varit en del av mitt fantastiska liv.

Du ger aldrig upp och du vet när man mår dåligt.

Kebab, du är fantastisk!"

:unsure:

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något som är humor är Kebabs kommentarer i sin profile, jag skrattar varje gång jag läser Kickens inlägg:

"Kebab, du har ett hjärta av guld.

Du har alltid varit en god vän och alltid stöttat mig.

Jag tänkte prata om flera personer som har haft inflytande i mitt liv, men kebab,

han som alltid spänner sina muskler på bilder och som hänger på GTAsajten har alltid varit en del av mitt fantastiska liv.

Du ger aldrig upp och du vet när man mår dåligt.

Kebab, du är fantastisk!"

:w000t:

:unsure:

Sen edit: KLICKA PÅ MIG!

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vid högskoleintrot i Augusti körde vi Caps. Alkoholfri caps. Gissa vem som fick häva i sig sista, och äckligaste drinken?

Äckligaste caps drinken

Ingredienser:

Ginger Ale

Cola

Fanta

Aprikoskräm

Pucko

Mjölk

Lingondryck

Haha, nu får jag barndomsminnen. Jag och min lite lustiga kompis satt i matsalen. Han går och häller upp detta i ett glas:

Hallonsaft

Apelsinsaft

Mjölk

Keso

Peppar

Lingonsylt

Salt

Vinäger

Vad ledde detta till efter att vi efter många om och men tvingat i honom skiten frågar ni? Jo, han spydde framför en mat tant. Blev rektorn direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor