StellHell Skrivet 22 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 jag undrar hur många det var som stämde den där lilla amerikanska rasistbögen GangsterMan 83.251.28.127 8 22 October 07 Member salifkeita 83.251.28.127 2 7 October 07 Member mehmet 83.251.28.127 3 5 October 07 Member ChebKhaled 83.251.28.127 11 4 October 07 Member Bob-Marley 83.251.28.127 2 1 October 07 Member -terminator- 83.251.28.127 7 23 September 07 Member Hej Teoman, Hejdå Teoman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Haydi len det är aldrig roligt att tala om en annan persons moder tänk om denne persons mamma är död, det är fel Haha, det råkade jag göra till en brud i min klass. Hennes morsa är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Haha, det råkade jag göra till en brud i min klass. Hennes morsa är död. That makes 2 of us. En god vän till mig mista sin mamma i nian (vi var 15 vid den tiden), och då är man som sagt ganska barnslig. Hon kollapsade bara en dag, och dom vet inte än vad som orsakade detta. Det tåg jävligt hårt på honom, men han ville inte snacka om det och han bad oss att ignorera faktan att hans morsa faktist var död (Alltså, han ville inte ha en massa medlidande i skolan dagarna i ända, utan ville få det ur världen så fort som möjligt). För att visa våra kondoleanser så gjorde vi ju såklart detta. Vid samma tid var det väldigt "inne" med alla jävla "Din mamma.." skämt, och ja. Kunde ju inte valt en sämre tid att dra ett sådant skämt till just honom och jag kände mig jävligt dum sekunderna efter jag drog skämtet, och jag tror de flesta andra också tänkte att nu blir det väl hus i helvete. Så vart inte fallet iaf, då han antagligen fattade att jag inte menade något illa och vi blev faktist bara bättre vänner pga detta då jag hade visat att denna incedent inte skulle göra vår vänskap sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 GangsterMan 83.251.28.127 8 22 October 07 Member salifkeita 83.251.28.127 2 7 October 07 Member mehmet 83.251.28.127 3 5 October 07 Member ChebKhaled 83.251.28.127 11 4 October 07 Member Bob-Marley 83.251.28.127 2 1 October 07 Member -terminator- 83.251.28.127 7 23 September 07 Member Hej Teoman, Hejdå Teoman. Ah, fan vad vackert!! Schysst att visa IP för alla, nu vet jag vem jag ska undvika om jag får en underlig person på (internet)halsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Ah, fan vad vackert!! Schysst att visa IP för alla, nu vet jag vem jag ska undvika om jag får en underlig person på (internet)halsen Det var ganska det som var meningen. Dom som vill göra IP-attacker, eller helt enkelt göra livet surt för Teoman har öppen gata nu, eftersom han vägrar lämna oss ifred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Mac Donalds rap! All your base are belong to o rly, terrorists win Redigerad 22 oktober, 2007 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Markus Jonsson får matchstraff för att domaren snubblade över hans skridsko? Kan lika gärna gå i hockeytråden, men då detta är patetiskt roligt så tar jag det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Fox News tar en titt på All Your Base Are Belong To Us Varför låter 'vuxna' så otroligt efterblivna varje gång det talas om internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Fox News tar en titt på All Your Base Are Belong To Us Varför låter 'vuxna' så otroligt efterblivna varje gång det talas om internet? Fox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Något som är humor är Kebabs kommentarer i sin profile, jag skrattar varje gång jag läser Kickens inlägg: "Kebab, du har ett hjärta av guld. Du har alltid varit en god vän och alltid stöttat mig. Jag tänkte prata om flera personer som har haft inflytande i mitt liv, men kebab, han som alltid spänner sina muskler på bilder och som hänger på GTAsajten har alltid varit en del av mitt fantastiska liv. Du ger aldrig upp och du vet när man mår dåligt. Kebab, du är fantastisk!" Redigerad 22 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Haha, ja den är sannerligen något utöver det vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Något som är humor är Kebabs kommentarer i sin profile, jag skrattar varje gång jag läser Kickens inlägg: "Kebab, du har ett hjärta av guld. Du har alltid varit en god vän och alltid stöttat mig. Jag tänkte prata om flera personer som har haft inflytande i mitt liv, men kebab, han som alltid spänner sina muskler på bilder och som hänger på GTAsajten har alltid varit en del av mitt fantastiska liv. Du ger aldrig upp och du vet när man mår dåligt. Kebab, du är fantastisk!" Sen edit: KLICKA PÅ MIG! Redigerad 22 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Vid högskoleintrot i Augusti körde vi Caps. Alkoholfri caps. Gissa vem som fick häva i sig sista, och äckligaste drinken? Äckligaste caps drinken Ingredienser: Ginger Ale Cola Fanta Aprikoskräm Pucko Mjölk Lingondryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Vid högskoleintrot i Augusti körde vi Caps. Alkoholfri caps. Gissa vem som fick häva i sig sista, och äckligaste drinken? Äckligaste caps drinken Ingredienser: Ginger Ale Cola Fanta Aprikoskräm Pucko Mjölk Lingondryck Haha, nu får jag barndomsminnen. Jag och min lite lustiga kompis satt i matsalen. Han går och häller upp detta i ett glas: Hallonsaft Apelsinsaft Mjölk Keso Peppar Lingonsylt Salt Vinäger Vad ledde detta till efter att vi efter många om och men tvingat i honom skiten frågar ni? Jo, han spydde framför en mat tant. Blev rektorn direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Fox News tar en titt på All Your Base Are Belong To Us Varför låter 'vuxna' så otroligt efterblivna varje gång det talas om internet? http://bbs.exet.nu/a/src/1192495741356.jpg http://bbs.exet.nu/gfx/madde.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 http://bbs.exet.nu/gfx/madde.gif Vad är det för skillnad på Påven och Maddie? Påven dog oskuld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Haha, så jävla fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 http://bbs.exet.nu/a/src/1192495741356.jpg http://bbs.exet.nu/gfx/madde.gif Usch, jag skrattade rakt ut. Det bara kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Film med samlade svenska intron från disney-serier Inte roligt, men någon oerhörd nostalgi. Jag gråter nästan av nostalgi-känslor när jag ser denna! Saknar min barndom av att sitta inne och glo på dessa serier i timtal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Film med samlade svenska intron från disney-serier Inte roligt, men någon oerhörd nostalgi. Jag gråter nästan av nostalgi-känslor när jag ser denna! Saknar min barndom av att sitta inne och glo på dessa serier i timtal ANKLIV Quack Pack minns jag att jag inte gillade. Gamla TV-progam tråden kanske? Eller vad den heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts