Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Vad i?? jag trodde inte den sidan fanns... Trodde det bara var ett påhitt till deras "episode"... Va häftigt :mf_doof:

Likadant som i filmen Knocked up, då

har killen och hans kompisar en hemsida som man kan söka på kändisar så kommer det upp hur länge de varit nakna vid vilken film osv.

och den hemsidan finns på riktigt. (:!!!:)

Plus att när man kollar på "ägarna" till hemsidan så står det samma namn som de heter i filmen.

Hans konkurent nämns också, även den hemsidan finns.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tror inte fyraåringar kan ta på sig själva så det känns skönt, och vill utforska varandras kroppar?

Minns att när jag gick på dagis var det några som sög av varandra i mysrummet. Eller sög av och sög av, de stoppade varandras snoppar i munnen.

Om det ändå vore så lätt nu också :)

"Får jag se din så får du se miin" :mf_doof: (:!!!:):P:o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tror inte fyraåringar kan ta på sig själva så det känns skönt, och vill utforska varandras kroppar?

Minns att när jag gick på dagis var det några som sög av varandra i mysrummet. Eller sög av och sög av, de stoppade varandras snoppar i munnen.

Nej, jag menar själva processen av att kunna njuta av det fullt ut, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag menar själva processen av att kunna njuta av det fullt ut, eller?

Alltså, sitter du som fyraåring och tar på dig själv och känner att det är/blir skönt fortsätter du ju med det. finns massor av exempel när folk berättare om orgasmer de fick som små, kanske genom att gnugga sig mot ett gosedjur. Finns folk på flashback som hade fullbordat samlag på dagis, liksom..

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Likadant som i filmen Knocked up, då

har killen och hans kompisar en hemsida som man kan söka på kändisar så kommer det upp hur länge de varit nakna vid vilken film osv.

och den hemsidan finns på riktigt. :naughty:

Plus att när man kollar på "ägarna" till hemsidan så står det samma namn som de heter i filmen.

Hans konkurent nämns också, även den hemsidan finns.

Länk? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor