eXotic Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Vad i?? jag trodde inte den sidan fanns... Trodde det bara var ett påhitt till deras "episode"... Va häftigt Likadant som i filmen Knocked up, då har killen och hans kompisar en hemsida som man kan söka på kändisar så kommer det upp hur länge de varit nakna vid vilken film osv. och den hemsidan finns på riktigt. (:!!! Plus att när man kollar på "ägarna" till hemsidan så står det samma namn som de heter i filmen. Hans konkurent nämns också, även den hemsidan finns. Redigerad 16 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Dööh varför är min dator seg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img429/full.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Surprise cum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Låt dagisbarnen onanera på dagis!! Förskolläraren: Barnen bör kunna utforska varandras kroppar, dansa nakna och onanera. (:!!! Redigerad 16 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Det där är en bonde. Så pratar inte Skåningar över lag. Som att ta en inavlad smålänning som bor i urskogen och påstå att: Så pratar smålänning... Det är inte uttalet som är poängen, utan ungjäveln i helhet. Redigerad 16 oktober, 2007 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Låt dagisbarnen onanera på dagis!! Förskolläraren: Barnen bör kunna utforska varandras kroppar, dansa nakna och onanera. (:!!!:lol: Jodå, barn vi åldern fyra är verkligen kapabla till att kunna onanera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Du tror inte fyraåringar kan ta på sig själva så det känns skönt, och vill utforska varandras kroppar? Minns att när jag gick på dagis var det några som sög av varandra i mysrummet. Eller sög av och sög av, de stoppade varandras snoppar i munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Du tror inte fyraåringar kan ta på sig själva så det känns skönt, och vill utforska varandras kroppar? Minns att när jag gick på dagis var det några som sög av varandra i mysrummet. Eller sög av och sög av, de stoppade varandras snoppar i munnen. Om det ändå vore så lätt nu också "Får jag se din så får du se miin" (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Om det ändå vore så lätt nu också "Får jag se din så får du se miin" (:!!! Vill du suga av en kille, alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Du tror inte fyraåringar kan ta på sig själva så det känns skönt, och vill utforska varandras kroppar? Minns att när jag gick på dagis var det några som sög av varandra i mysrummet. Eller sög av och sög av, de stoppade varandras snoppar i munnen. Nej, jag menar själva processen av att kunna njuta av det fullt ut, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Minns att när jag gick på dagis var det några som sög av varandra i mysrummet. Eller sög av och sög av, de stoppade varandras snoppar i munnen. Snopp i mun drömde även jag om när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Nej, jag menar själva processen av att kunna njuta av det fullt ut, eller? Alltså, sitter du som fyraåring och tar på dig själv och känner att det är/blir skönt fortsätter du ju med det. finns massor av exempel när folk berättare om orgasmer de fick som små, kanske genom att gnugga sig mot ett gosedjur. Finns folk på flashback som hade fullbordat samlag på dagis, liksom.. Redigerad 16 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Surprise cum! Ew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Made me giggle. I beat emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Surprise cum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Likadant som i filmen Knocked up, då har killen och hans kompisar en hemsida som man kan söka på kändisar så kommer det upp hur länge de varit nakna vid vilken film osv. och den hemsidan finns på riktigt. Plus att när man kollar på "ägarna" till hemsidan så står det samma namn som de heter i filmen. Hans konkurent nämns också, även den hemsidan finns. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Länk? Redigerad 17 oktober, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Länk? Flesh of the stars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Flesh of the stars Hahah tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Hahah tack! Samt Mrskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts