Stoffe Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Angry Video Game Nerd: Texas Chainsaw Massacre Ett av de skönaste avsnitten imo. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Angry Video Game Nerd: Texas Chainsaw Massacre Ett av de skönaste avsnitten imo. ^^ Nja, jag tycker inte det var speciellt bra. Min favorit är antingen Castlevania: Simons Quest, Power Glove eller Spider Man. Hans filmer finns här, www.cinemassacre.com/Movies/Nes_Nerd Redigerad 15 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=0R7L5MPLD_c Fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Nja, jag tycker inte det var speciellt bra. Min favorit är antingen Castlevania: Simons Quest, Power Glove eller Spider Man. Hans filmer finns här, www.cinemassacre.com/Movies/Nes_Nerd Hehe, Spderman avsnittet är bra det med. Egentligen svårt för mig att säga, alla äger egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Hehe, Spderman avsnittet är bra det med. Egentligen svårt för mig att säga, alla äger egentligen Alla efter Atari 5200 har hållt lägre klass än tidigare tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=0R7L5MPLD_c Fyfan! Det där är en bonde. Så pratar inte Skåningar över lag. Som att ta en inavlad smålänning som bor i urskogen och påstå att: Så pratar smålänning... Redigerad 15 oktober, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Ah, en till Sony Bravia-reklam! Specialgjord för Egypten. Finns också i HD-version! (Värt väntan!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 HD-version! (Värt väntan!) Det må jag säga. Värt väntan! Hmm, det borde finnas en separat tråd för "coola filmer". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=fJx2AbSxgeg Tillägnad alla woware http://charlieharpersucks.com Alla vet vad det handlar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Lillebror vet bäst helt enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Lillebror vet bäst helt enkelt... Now, how cute is that? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Fuck Michael Jackson! (Sjukt ball ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Lillebror vet bäst helt enkelt... Du som lagt upp den alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Du som lagt upp den alltså? Jepp, det är jag och min lillebror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Jepp, det är jag och min lillebror.Lillebror som filmar antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Jepp, det är jag och min lillebror. Aww, vad söt han är (:!!! Påminner lite om ungen som sa att mamma luktade fitta eller vad det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Lillebror som filmar antar jag. Varför antar du det? Aww, vad söt han är (:!!! Påminner lite om ungen som sa att mamma luktade fitta eller vad det var Haha, what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Varför antar du det? Haha, what? haha, har du inte sett den videon måste det där låtit väldigt hemskt! det var någon unge som inte riktigt kunda prata än, och skulle säga skinka eller något, men det blev fitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 http://charlieharpersucks.com Alla vet vad det handlar om (:!!! Vad i?? jag trodde inte den sidan fanns... Trodde det bara var ett påhitt till deras "episode"... Va häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts