Mordos Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vad fan har du emot mig ditt svin? Jag har inget emot dig ... Passande humortråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 ... Passande humortråden. Alltså din tönt, ge dig då. Jag tycker du är rolig och schysst egentligen men om man får folk på sig HELA tiden som ni, mest Lajnux men också du på sistone, är på Renard, så är det klart att man reagerar till slut. Snyggt du tog quoten hur sitt sammanhang också, bara sluta nu. Det räcker, du vet att du har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 När ska folk lära sig att sluta mata trollen? Alla vet, eller iaf bör veta att Lajnux, Mordos, P-C och många andra är troll. Dom älskar att jävlas, och så fort någon sätter sig emot så har dom direkt vunnit.. Fatta det någon gång. Fight fire with fire. Lajnux, du luktar curry. Muhammed vill ha tillbaka sina kondomer. Mordos, tog din mamma i tvåan igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Mordos, tog din mamma i tvåan igår. Hon sade att jag skulle tacka dig för igår btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Lajnux, du luktar curry. Muhammed vill ha tillbaka sina kondomer. Mordos, tog din mamma i tvåan igår. Det betyder att de fick varningar, eller var det bara tråkiga kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Det betyder att de fick varningar, eller var det bara tråkiga kommentarer? Isåfall är Lajnux bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Det betyder att de fick varningar, eller var det bara tråkiga kommentarer? Skulle nog vilja påstå att en "QFT" på stellans inlägg skulle vara på plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Skulle nog vilja påstå att en "QFT" på stellans inlägg skulle vara på plats. Vad är QFT?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vad är QFT?? Quoted For Truth. Hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vad är QFT?? Du måste ta och lära dig google! http://www.google.se/search?hl=sv&q=QF...kning&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Dryga fanskap. Iaf... http://www.the-backup.com/buy/commercial.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Darth Vader är en jävel på munspel Hahaha!! Jag skrattade så ögonen tårades! Så underbar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Isåfall är Lajnux bannad. Det skulle du allt vilja se, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Det skulle du allt vilja se, eh? Nä tycker du är rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Hahaha!! Jag skrattade så ögonen tårades! Så underbar!! Kanske bara är min natthumor, men HAHHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vem känner igen sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Vem känner igen sig? http://imgs.xkcd.com/comics/online_package_tracking.png *Räcker upp handen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Hahaha!! Jag skrattade så ögonen tårades! Så underbar!! Hahaha! Samma här! Måste visa den här för min Star Wars älskande kompis. Tweak: Tack btw. Skönt att ha någon på min sida för en gångs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 NU JÄVLAR LÄR JAG BLI SPAMMAD MED OLD BUT I LOL'D DET ÄR JU STELLAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 NU JÄVLAR LÄR JAG BLI SPAMMAD MED OLD BUT I LOL'D DET ÄR JU STELLAN Gamal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 I lol'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts