Renard Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Det håller jag med om till fullo, och mitt inlägg ovan var fullt av blandade tankar. Ingen människa förtjänar ju egentligen den sortens behandling. Dock hade jag skrattat gott om det var självaste Hitler som låg där och blev sparkad på, då hade jag ärligt talat inte brytt mig. Hitler var också en människa, men jag hade hellre sett honom där än någon förvirrad människa som tagit efter hans värderingar. På det sättet kan jag hålla med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Så du tycker att det är helt rätt att misshandla någon bara för att han/hon är nasse? Vart leder det? Jo det ska jag säga dig. Till ökat hat mellan nassar och icke nassar. Jag hatar nassar själv eftersom de med största sannolikhet hatar mig pga en sjukdom jag har, men att se 6 pers slå en liggande person är ju för fan vidrigt oavsett vad han har gjort. Humortråden + misshandel= Kanske bra att du läser texten i början av videon smartass. Det var inte ett gäng skatare som kom fram och slog ner dom utan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 RKIR Schön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Kanske bra att du läser texten i början av videon smartass. Det var inte ett gäng skatare som kom fram och slog ner dom utan anledning. Han kanske inte kan engelska så han improviserar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Han kanske inte kan engelska så han improviserar. Du är klipsk du. Så är det nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Oh yes! With that statement you impressed me my dear friend Mordos! I cannot understand how you could figure that out all by yourself! I must say, you must be the smartest fellow i have ever had the pleasure of holding a conversation with! Very well, now over to some more humor. Not that i have anything to contribute with. My humor sucks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 :D Det var två tvillingar, Per och Erik. Per var ägare till en gammal eländig båt. Nu råkade det sig att Eriks fru dog samma dag som Pers båt sjönk. Några dagar senare så mötte en gammal snäll tant Per och misstog honom för Erik och sa: "Jag är hemskt ledsen att höra om din förlust, det måste kännas förfärligt." Per som trodde att hon pratade om hans båt svarade: "Nja, faktum är att jag är ganska glad att slippa henne, hon var genomrutten från första början. Underdelen var alldeles sönderriven och hon luktade som en gammal död fisk. Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka baktill och ett präktigt stort hål framtill också. Varje gång jag använde henne så blev hålet bara större och hon började läcka ännu mer. Jag antar att det som till sist gjorde slut på henne var när jag hyrde ut henne till fyra killar som ville ut och ha lite kul. Jag varnade dem att hon var i ganska dåligt skick men de ville ha henne ändå. De idioterna försökte alla att komma in i henne på samma gång så hon sprack upp i mitten. Men vad gör det, det är väl bara att börja kolla annonserna om man ska hitta en ny." Den gamla damen svimmade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 :D Det var två tvillingar, Per och Erik. Per var ägare till en gammal eländig båt. Nu råkade det sig att Eriks fru dog samma dag som Pers båt sjönk. Några dagar senare så mötte en gammal snäll tant Per och misstog honom för Erik och sa: "Jag är hemskt ledsen att höra om din förlust, det måste kännas förfärligt." Per som trodde att hon pratade om hans båt svarade: "Nja, faktum är att jag är ganska glad att slippa henne, hon var genomrutten från första början. Underdelen var alldeles sönderriven och hon luktade som en gammal död fisk. Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka baktill och ett präktigt stort hål framtill också. Varje gång jag använde henne så blev hålet bara större och hon började läcka ännu mer. Jag antar att det som till sist gjorde slut på henne var när jag hyrde ut henne till fyra killar som ville ut och ha lite kul. Jag varnade dem att hon var i ganska dåligt skick men de ville ha henne ändå. De idioterna försökte alla att komma in i henne på samma gång så hon sprack upp i mitten. Men vad gör det, det är väl bara att börja kolla annonserna om man ska hitta en ny." Den gamla damen svimmade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 lol t sökte lite i papperskorgen och hitta denna, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 :D Det var två tvillingar, Per och Erik. Per var ägare till en gammal eländig båt. Nu råkade det sig att Eriks fru dog samma dag som Pers båt sjönk. Några dagar senare så mötte en gammal snäll tant Per och misstog honom för Erik och sa: "Jag är hemskt ledsen att höra om din förlust, det måste kännas förfärligt." Per som trodde att hon pratade om hans båt svarade: "Nja, faktum är att jag är ganska glad att slippa henne, hon var genomrutten från första början. Underdelen var alldeles sönderriven och hon luktade som en gammal död fisk. Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka baktill och ett präktigt stort hål framtill också. Varje gång jag använde henne så blev hålet bara större och hon började läcka ännu mer. Jag antar att det som till sist gjorde slut på henne var när jag hyrde ut henne till fyra killar som ville ut och ha lite kul. Jag varnade dem att hon var i ganska dåligt skick men de ville ha henne ändå. De idioterna försökte alla att komma in i henne på samma gång så hon sprack upp i mitten. Men vad gör det, det är väl bara att börja kolla annonserna om man ska hitta en ny." Den gamla damen svimmade. ilaff'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 :D text Hahahahha, klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Oh yes! With that statement you impressed me my dear friend Mordos! I cannot understand how you could figure that out all by yourself! I must say, you must be the smartest fellow i have ever had the pleasure of holding a conversation with! Very well, now over to some more humor. Not that i have anything to contribute with. My humor sucks. Det där bevisar bara att du kan skriva på engelska. Förstå och skriva är olika saker. .. Plus, det är en jävla massa fel i den där texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Det där bevisar bara att du kan skriva på engelska. Förstå och skriva är olika saker. .. Plus, det är en jävla massa fel i den där texten. Och vem har ett starkt MVG i Engelska kanske? Nej, nu slutar vi bete oss som småbarn.' OT: Den där historien om båten är klockren men rätt så gammal. Den här kom jag på själv igår: Vem har minst chans att få barn i filmvärlden? Svar: Tony Montana. Det enda han säger hela tiden är ju "Dont fuck with me" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Den här kom jag på själv igår: Vem har minst chans att få barn i filmvärlden? Svar: Tony Montana. Det enda han säger hela tiden är ju "Dont fuck with me" Faktiskt ganska finurlig, men spricker inte den när han enbart säger det till killar...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Faktiskt ganska finurlig, men spricker inte den när han enbart säger det till killar...? Han är ju homofob you know . Hehe, nej men du har nog rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Och vem har ett starkt MVG i Engelska kanske? Mordos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Och vem har ett starkt MVG i Engelska kanske? Nej, nu slutar vi bete oss som småbarn.' Jag har MVG "+" på gymnasienivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Mordos. Och jag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Och jag . Hoho, jo det hade ju varit något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Hoho, jo det hade ju varit något. Testa mig. Fast det går väl inte eftersom du då skulle tro att jag andvänt Internet. Vad fan har du emot mig ditt svin? Jag har inget emot dig och du bara hackar på mig varenda jävla gång jag skriver i en tråd. Väx upp för fan Lajnux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts