Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag har varit på forumet lika länge som dig och tillfört minst lika mycket som dig, så stick iväg du själv plx.

Om jag blev bannad p.g.a att göra nya accounts innan jag blev bannad så är det fel, och att bli bannad för att han inte tycker om mig är inte heller rätt.

Så det är inget fel i att jag klagar på min ban, eller?

Det som stör mig är att du inte ger dig, Stellhell har redan sagt sitt och du fortsätter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HOWHOOW, DU ÄR BANNAD. DU SKA INTE VARA HÄR. DU HAR LEKT FÄRDIGT PÅ GTASAJTEN.

Och du är ju nog smart som skapar nya användare nu, minimerar risken ännu mer att du en dag får komma tillbaka, + att vi nu kommer hålla koll på ditt IP vilket är ännu sämre för dig.

Adjö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lol, få det inte låta som om jag manipulerat folk till att manipulera er. Du har en egen vilja, varför låta andra påverka ditt beslut?

Försöker inte få det att låta som något alls. Du personligen har frågan mig IRL om jag kunda ta bort din ban, samma med R2 och andra IRL och på MSN. Självklart har jag en egen vilja, men om folk tar sig tiden att försöka bättra sig och verkligen vara kvar är jag inte svår för det.

Skriver någon ett personligt brev till mig på flera tusentals ord och verkligen vill bli av med sin ban och ska bättra sig så är jag mer än gärna villig att ta bort en ban. Blir dock svårare att komma tillbaka, då denne person kommer ha hårdare koll på sig då han själv har sagt att han ska bättra sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försöker inte få det att låta som något alls. Du personligen har frågan mig IRL om jag kunda ta bort din ban, samma med R2 och andra IRL och på MSN. Självklart har jag en egen vilja, men om folk tar sig tiden att försöka bättra sig och verkligen vara kvar är jag inte svår för det.

Skriver någon ett personligt brev till mig på flera tusentals ord och verkligen vill bli av med sin ban och ska bättra sig så är jag mer än gärna villig att ta bort en ban. Blir dock svårare att komma tillbaka, då denne person kommer ha hårdare koll på sig då han själv har sagt att han ska bättra sig.

Ni kanske kan ta det där utanför den här tråden?

- - - - -

http://youtube.com/watch?v=S3GOwWJH3XE&amp...ted&search=

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Bäst på länge. Att den lärt sig dansa själv bevisar ju att vissa djur har en intelligens liknande människans.

Men för i helvete Renard.

Ge dig med att kommentera massa skit typ "haha!" bästa på länge" Etc.

Börjar bli grymt störande när du bara skriver "haha" etc , Tillför nått till topicen istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skinheads åker på spö av skateboardåkare

Kanske inte anses vara rolig för vissa. Men nog fan tycker jag att det är kul att se dessa bråkstakar smaka på sin egen medicin.

Ganska fittigt av dom att stå typ 6 pers och slå på den liggande killen med sina skateboards. Å andra sidan...hur mycket bättre är skinheadsen själva? Man får bara hoppas att killen i fråga gjort något liknande mot någon stackare så att han får smaka på sin egen medicin :>

Dö, nassesvin. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska fittigt av dom att stå typ 6 pers och slå på den liggande killen med sina skateboards. Å andra sidan...hur mycket bättre är skinheadsen själva? Man får bara hoppas att killen i fråga gjort något liknande mot någon stackare så att han får smaka på sin egen medicin :>

Dö, nassesvin. ;)

Så du tycker att det är helt rätt att misshandla någon bara för att han/hon är nasse? Vart leder det? Jo det ska jag säga dig. Till ökat hat mellan nassar och icke nassar. Jag hatar nassar själv eftersom de med största sannolikhet hatar mig pga en sjukdom jag har, men att se 6 pers slå en liggande person är ju för fan vidrigt oavsett vad han har gjort. Humortråden + misshandel= :)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tycker att det är helt rätt att misshandla någon bara för att han/hon är nasse? Vart leder det? Jo det ska jag säga dig. Till ökat hat mellan nassar och icke nassar. Jag hatar nassar själv eftersom de med största sannolikhet hatar mig pga en sjukdom jag har, men att se 6 pers slå en liggande person är ju för fan vidrigt oavsett vad han har gjort. Humortråden + misshandel= ;)

Det håller jag med om till fullo, och mitt inlägg ovan var fullt av blandade tankar. Ingen människa förtjänar ju egentligen den sortens behandling. Dock hade jag skrattat gott om det var självaste Hitler som låg där och blev sparkad på, då hade jag ärligt talat inte brytt mig. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor