Stoffe Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Han tillför vad? P-C är, och förblir en arogant jävel med översittar attityd. Och det lever vi med. Och spammar gör han för fulla muggar. So stop the bullshit. Och här kommer moralen i hela storyn. P-C är sitt gamla jag, men forumet har blivigt så jävla mycket sämre så skit man blev bannad för förr är som att pissa i havet nu för tiden. Kanske håller du inte med, men bullshit är det ju knappast då jag inte ljuger. Jag tycker (tyckte kanske är bättre ord nuförtiden) till exempel att han tillförde mycket med sina drog- och fyllehistorier, som var riktigt underhållande och intressanta. Han, och andra här på forumet, har fått mig att tänka till. Och jepp, det sista har du rätt i kan jag tänka mig. Edit: Svara på mitt pm eller här - hur många varningar har jag? Redigerad 11 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Kanske håller du inte med, men bullshit är det ju knappast då jag inte ljuger. Jag tycker (tyckte kanske är bättre ord nuförtiden) till exempel att han tillförde mycket med sina drog- och fyllehistorier, som var riktigt underhållande och intressanta. Han, och andra här på forumet, har fått mig att tänka till. Och jepp, det sista har du rätt i kan jag tänka mig. Edit: Svara på mitt pm eller här - hur många varningar har jag? Du har två st varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Kanske håller du inte med, men bullshit är det ju knappast då jag inte ljuger. Jag tycker (tyckte kanske är bättre ord nuförtiden) till exempel att han tillförde mycket med sina drog- och fyllehistorier, som var riktigt underhållande och intressanta. Han, och andra här på forumet, har fått mig att tänka till. Och jepp, det sista har du rätt i kan jag tänka mig. Edit: Svara på mitt pm eller här - hur många varningar har jag? Han tillför något, som vissa andra inte gör. Absolut. Men han spammar lika mycket som alla andra likaså. Du har 2 varningar. 3 varningar förr, men KalleR tog bort en som han ansåg vara felaktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Du har två st varningar. Han tillför något, som vissa andra inte gör. Absolut. Men han spammar lika mycket som alla andra likaså. Du har 2 varningar. 3 varningar förr, men KalleR tog bort en som han ansåg vara felaktig. Tack och tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Tycker vi slopar banning och skickar avföring i brevlådan till den personen istället. Det vore hysteriskt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Hahaha! Taget var nån stans? Estland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Hahahaha, ofta man har sex på en bro. Tröttnat på sängen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Det ska du inte fråga mig, eller någon annan admin för den delen. Det är P-C som inte har accepterat sin ban (med hjälp av andra också). Han har vart bannad från sajten i över ett år sammanlagt med alla hans bans, men den har blivigt lyft ett par gånger då han och andra har tvingat bort den på ett eller annat sätt. Över nätet och IRL. Och ja, detta är helt normalt beteende och ska uppmuntras. De flesta som blir bannade blir förbannade, och gör 1. Sticker för alltid, eller 2. Skapar nya användare för att 2a. Gömma sin förra identitet eller 2b. Spamma ner forumet för dom blev bannade. P-C därimot har tagit sin ban, och har också på ett eller annat sätt visat att han kan kan bättra sig. Nu har han dock gått ner sig en bit igen och är i "jobbiga ligan" med dom andra, Mordos, Lajnux osv. Men men, han har som sagt bara 3/5 på pappret så en ban för P-C är längt borta just nu. Vilket skitsnack. Jag har inte gjort nånting för att ta bort mina bans eller varningar utan jag har snällt suttit av dom, så don't give me shit där, hördu. Han tillför vad? P-C är, och förblir en arogant jävel med översittar attityd. Och det lever vi med. Och spammar gör han för fulla muggar. So stop the bullshit. Jag spammar inte mer än någon annan. Begreppet spam på detta forumet har ju skurits ner till 'LOLOLOLADMINSUGER'. Jag kanske inte alltid har svaret till trådskaparens fråga men att säga något annat i någon tråd kan väl inte vara spam? Du sköter dig som du alltid har gjort. Du har dock slopat dom värsta personangreppen och har lärt dig svenska språket bättre än för ett par år sedan när dina varningar kom varje dag. Och här kommer moralen i hela storyn. P-C är sitt gamla jag, men forumet har blivigt så jävla mycket sämre så skit man blev bannad för förr är som att pissa i havet nu för tiden. Där håller jag faktiskt med. Men här sätter vi punkt, du om någon borde väl hålla dig OnT här? Redigerad 11 oktober, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Lite roliga reklamer är alltid skoj tidsfördriv 4 olika, bla Expressen Kondomer Priceless Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOWbannad,fan Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Hej. Stellhell, du sade att P-C avtjänat sitt straff och tagit det. Detta är något jag också gjort så jag undrar om jag då också borde bli insläppt i forumet igen, eller om jag måste sitta av mina permanenta ban som jag tyckte var otroligt luddig från första början. Jag har inte heller gjort något nytt account sedan HOWHOW blev bannad förutom ett då jag frågade varför jag blev bannad. Det skulle vara mycket uppskattat om jag åtminstone fick en förklaring eller en chans till. .. Jag har inget liv. Jag saknar HOWHOW, det måste jag erkänna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Counter-Strike Live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 De flesta som blir bannade blir förbannade Madness. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Rostad bröd med jesus på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Rostad bröd med jesus på! Redigerad 11 oktober, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Vilket skitsnack. Jag har inte gjort nånting för att ta bort mina bans eller varningar utan jag har snällt suttit av dom, så don't give me shit där, hördu. "Snälla, snälla. Kan du inte ta bort min Ban under DH, SNELHEST!" Att du fått förkortade är för din kära stjärtis R2 och andra har förpestat MSN med "Snälla, P-C är snelhest, korta hans ban". Så jo, det har du. Jag spammar inte mer än någon annan. Begreppet spam på detta forumet har ju skurits ner till 'LOLOLOLADMINSUGER'. Jag kanske inte alltid har svaret till trådskaparens fråga men att säga något annat i någon tråd kan väl inte vara spam? Det är ju precis det jag säger. Du spammar lika mycket som alltid, men nu gör alla andra det också så det kan du inte få varningar för lägre för då skulle hela forumet vart bannat vid det här laget. Där håller jag faktiskt med. Men här sätter vi punkt, du om någon borde väl hålla dig OnT här? Why? Jag har all rätt att svara på folks frågor, vart fan jag vill. Hej. Stellhell, du sade att P-C avtjänat sitt straff och tagit det. Detta är något jag också gjort så jag undrar om jag då också borde bli insläppt i forumet igen, eller om jag måste sitta av mina permanenta ban som jag tyckte var otroligt luddig från första början. Jag har inte heller gjort något nytt account sedan HOWHOW blev bannad förutom ett då jag frågade varför jag blev bannad. Det skulle vara mycket uppskattat om jag åtminstone fick en förklaring eller en chans till. .. Jag har inget liv. Jag saknar HOWHOW, det måste jag erkänna. Hej HOWHOW, du har skapat nya användare vilket direkt sätter permban på din "vanliga ban". Två stycken dessutom, illa där. Du var en jobbig sak i halsen som inte gick bort förens man svalde det, och jag kommer inte hosta upp dig igen så du kan irretera än en gång. Du sumpade dina chanser, inte mitt fel. Du kan hälsa din "goda vän" Sjolander samma sak. Haha, såg inte det förens nu! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOOW Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Hej HOWHOW, du har skapat nya användare vilket direkt sätter permban på din "vanliga ban". Två stycken dessutom, illa där. Du var en jobbig sak i halsen som inte gick bort förens man svalde det, och jag kommer inte hosta upp dig igen så du kan irretera än en gång. Du sumpade dina chanser, inte mitt fel. Du kan hälsa din "goda vän" Sjolander samma sak. Jag har aldrig haft någon vanlig ban. Jag har gjort nya account efter att jag blev PERMANENT bannad på HOWHOW för att jag ville veta varför. Du bannade mig på ett datum som redan varit så jag inte hade någon chans att fråga varför det hände. Och ta inte allt så personligt, bara för att du inte gillar mig har jag inte samma rätt att vara på detta forum som alla andra. Tror inte Sjolander vill komma tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Jag har aldrig haft någon vanlig ban. Jag har gjort nya account efter att jag blev PERMANENT bannad på HOWHOW för att jag ville veta varför. Du bannade mig på ett datum som redan varit så jag inte hade någon chans att fråga varför det hände. Och ta inte allt så personligt, bara för att du inte gillar mig har jag inte samma rätt att vara på detta forum som alla andra. Tror inte Sjolander vill komma tillbaka. Go away plx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Stelhel text Men lol, få det inte låta som om jag manipulerat folk till att manipulera er. Du har en egen vilja, varför låta andra påverka ditt beslut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOOW Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Go away plx. Jag har varit på forumet lika länge som dig och tillfört minst lika mycket som dig, så stick iväg du själv plx. Om jag blev bannad p.g.a att göra nya accounts innan jag blev bannad så är det fel, och att bli bannad för att han inte tycker om mig är inte heller rätt. Så det är inget fel i att jag klagar på min ban, eller? Redigerad 11 oktober, 2007 av HOWHOOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts