Kebab Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Snubbe vs Polis 0-1 "What did I do wrong?" Dansare VS. Liten unge Hehe, en gammal goding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Hoho. När vi endå är igång med räknandet av varningar. Hur många varningar har jag? Varningarna jag har fått av Nord är iaf dom roligaste VARNING ( From: Nord ) Påhopp, "flaggstång upp i röven". Du är en varning ifrån permbann. Kan ju även säga att MAFIA_KING är tillbaka med ny användare, InPut. Detta konto är nu bannat. Håll gärna utkik efter något som kan säga att han snart är tillbaka med nytt konto igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Du är en varning ifrån permbann. Kan ju även säga att MAFIA_KING är tillbaka med ny användare, InPut. Detta konto är nu bannat. Håll gärna utkik efter något som kan säga att han snart är tillbaka med nytt konto igen. Vad är det som avgör om man får en ban på t.ex ett halvår eller permban? P-C t.ex har väl blivit bannad 2 gånger(?) under X antal månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Vad är det som avgör om man får en ban på t.ex ett halvår eller permban? P-C t.ex har väl blivit bannad 2 gånger(?) under X antal månader. Men P-C är den ultimate asslickern så han blir knappast permabannad. Cel Mai Urat Mos Redigerad 10 oktober, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Men åhh, sluta prata om ban och börja posta roliga länkar istället. Gjorde den här en tråkig kväll. Jag tror inte det är en 10 poängare men liite rolig var den iaf. http://ipoddarthwader.ytmnd.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vad är det som avgör om man får en ban på t.ex ett halvår eller permban? P-C t.ex har väl blivit bannad 2 gånger(?) under X antal månader. Låter MyStiC svara på den frågan. Men P-C är den ultimate asslickern så han blir knappast permabannad. P-C skulle blivigt permbannad om han inte med hjälp av anhängare har fått sin ban avkortad eller borttagen ett par gånger. Nu har han även kommit så längt upp i KalleR's arsle att han bara sitter på 3/5 varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Låter MyStiC svara på den frågan. P-C skulle blivigt permbannad om han inte med hjälp av anhängare har fått sin ban avkortad eller borttagen ett par gånger. Nu har han även kommit så längt upp i KalleR's arsle att han bara sitter på 3/5 varningar. Först humortråden! Turkish Superman --- Andra. Är det verkligen rättvist? Kan man bara inte acceptera att man fått 5 varningar och kan inte alla få permban. Dom har fått 5 chanser för herre guds skull. Och det framstår som P-C är någon extraordinell användare som aldrig kan bli bannad. Medans andra får permban direkt får andra mer 'respekterade' medlemmar bara hybernating i någon vecka eller månad. Det verkar ju vara ett väldigt rättvist system. Ska inte lägga mig i mer i det. Låt det vara som det är då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Låter MyStiC svara på den frågan. P-C skulle blivigt permbannad om han inte med hjälp av anhängare har fått sin ban avkortad eller borttagen ett par gånger. Nu har han även kommit så längt upp i KalleR's arsle att han bara sitter på 3/5 varningar. Låter underbart Jag får väl ta och gräva mig upp i någons arsle snart jag också. Stellhell, vad har du för dig nästa fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Jag tycker verkligen att det är bra att P-C inte är bannad. Han tillför förumet mycket. I alla fall som inte handlar om någon skitunge som spammar ner forumet direkt tycker jag inte det är något problem alls med individuell bedömning. HAr man varit här i fem år och har snittat 1 varning per år borde man ju knappast bli bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Fred på Jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Jag tycker verkligen att det är bra att P-C inte är bannad. Han tillför förumet mycket. I alla fall som inte handlar om någon skitunge som spammar ner forumet direkt tycker jag inte det är något problem alls med individuell bedömning. HAr man varit här i fem år och har snittat 1 varning per år borde man ju knappast bli bannad. 12 varningar (Enligt honom själv) och 5 år, hur får du det till 1varning per år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 12 varningar (Enligt honom själv) och 5 år, hur får du det till 1varning per år? Haha! Lite ig i matte där, ja. Nä, men om vi tar nån annan forumit som exempel då. 5 varningar är ju inte så mycket, alltså behöver det inte alltid leda till permban, menade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 P-C skulle blivigt permbannad om han inte med hjälp av anhängare har fått sin ban avkortad eller borttagen ett par gånger. Nu har han även kommit så längt upp i KalleR's arsle att han bara sitter på 3/5 varningar. Mhmm, KalleR var det. Men vad tusan, jag sköter väl mig helt okej nuförtiden? Mina gamla varninga är väldigt triviala, något som ni knappast skulle få varningar för nu. Typ, kalla någon för ful, skriva 'Sida 100!' etc. etc. Så låt mig vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Mhmm, KalleR var det. Men vad tusan, jag sköter väl mig helt okej nuförtiden? Mina gamla varninga är väldigt triviala, något som ni knappast skulle få varningar för nu. Typ, kalla någon för ful, skriva 'Sida 100!' etc. etc. Så låt mig vara. Inte sämre än någon annan här. erm...humor: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 En annorlunda version av Beautiful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Först humortråden! Turkish Superman --- Hahaha! Vid ca: 1.37 ser man att han slår killen vid sidan av huvudet hur tydligt som helst! Fy fan vad dåligt gjord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 http://img440.imageshack.us/img440/593/bridgesex02ct0.jpg http://img504.imageshack.us/img504/5374/bridgesex03ey2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Andra. Är det verkligen rättvist? Kan man bara inte acceptera att man fått 5 varningar och kan inte alla få permban. Dom har fått 5 chanser för herre guds skull. Och det framstår som P-C är någon extraordinell användare som aldrig kan bli bannad. Medans andra får permban direkt får andra mer 'respekterade' medlemmar bara hybernating i någon vecka eller månad. Det verkar ju vara ett väldigt rättvist system. Ska inte lägga mig i mer i det. Låt det vara som det är då. Det ska du inte fråga mig, eller någon annan admin för den delen. Det är P-C som inte har accepterat sin ban (med hjälp av andra också). Han har vart bannad från sajten i över ett år sammanlagt med alla hans bans, men den har blivigt lyft ett par gånger då han och andra har tvingat bort den på ett eller annat sätt. Över nätet och IRL. Och ja, detta är helt normalt beteende och ska uppmuntras. De flesta som blir bannade blir förbannade, och gör 1. Sticker för alltid, eller 2. Skapar nya användare för att 2a. Gömma sin förra identitet eller 2b. Spamma ner forumet för dom blev bannade. P-C därimot har tagit sin ban, och har också på ett eller annat sätt visat att han kan kan bättra sig. Nu har han dock gått ner sig en bit igen och är i "jobbiga ligan" med dom andra, Mordos, Lajnux osv. Men men, han har som sagt bara 3/5 på pappret så en ban för P-C är längt borta just nu. Låter underbart Jag får väl ta och gräva mig upp i någons arsle snart jag också. Stellhell, vad har du för dig nästa fredag? 68:an hos mig klockan 9. (Ja, 68:an är när du suger av mig och jag blir skylldig dig en) Jag tycker verkligen att det är bra att P-C inte är bannad. Han tillför förumet mycket. I alla fall som inte handlar om någon skitunge som spammar ner forumet direkt tycker jag inte det är något problem alls med individuell bedömning. HAr man varit här i fem år och har snittat 1 varning per år borde man ju knappast bli bannad. Han tillför vad? P-C är, och förblir en arogant jävel med översittar attityd. Och det lever vi med. Och spammar gör han för fulla muggar. So stop the bullshit. Mhmm, KalleR var det. Men vad tusan, jag sköter väl mig helt okej nuförtiden? Mina gamla varninga är väldigt triviala, något som ni knappast skulle få varningar för nu. Typ, kalla någon för ful, skriva 'Sida 100!' etc. etc. Så låt mig vara. Du sköter dig som du alltid har gjort. Du har dock slopat dom värsta personangreppen och har lärt dig svenska språket bättre än för ett par år sedan när dina varningar kom varje dag. Inte sämre än någon annan här. Och här kommer moralen i hela storyn. P-C är sitt gamla jag, men forumet har blivigt så jävla mycket sämre så skit man blev bannad för förr är som att pissa i havet nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 http://img440.imageshack.us/img440/593/bridgesex02ct0.jpg http://img504.imageshack.us/img504/5374/bridgesex03ey2.jpg Hahaha! Taget var nån stans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Hahaha! Taget var nån stans? Dom bilderna var med i antingen aftonbladet eller expressen bara för någon dag sedan. Står antagligen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts