Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Hoho. När vi endå är igång med räknandet av varningar. Hur många varningar har jag?

Varningarna jag har fått av Nord är iaf dom roligaste :)

VARNING ( From: Nord ) Påhopp, "flaggstång upp i röven".

Du är en varning ifrån permbann.

Kan ju även säga att MAFIA_KING är tillbaka med ny användare, InPut. Detta konto är nu bannat. Håll gärna utkik efter något som kan säga att han snart är tillbaka med nytt konto igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är en varning ifrån permbann.

Kan ju även säga att MAFIA_KING är tillbaka med ny användare, InPut. Detta konto är nu bannat. Håll gärna utkik efter något som kan säga att han snart är tillbaka med nytt konto igen.

Vad är det som avgör om man får en ban på t.ex ett halvår eller permban? P-C t.ex har väl blivit bannad 2 gånger(?) under X antal månader.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som avgör om man får en ban på t.ex ett halvår eller permban? P-C t.ex har väl blivit bannad 2 gånger(?) under X antal månader.

Låter MyStiC svara på den frågan.

Men P-C är den ultimate asslickern så han blir knappast permabannad. :)

P-C skulle blivigt permbannad om han inte med hjälp av anhängare har fått sin ban avkortad eller borttagen ett par gånger. Nu har han även kommit så längt upp i KalleR's arsle att han bara sitter på 3/5 varningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P-C skulle blivigt permbannad om han inte med hjälp av anhängare har fått sin ban avkortad eller borttagen ett par gånger. Nu har han även kommit så längt upp i KalleR's arsle att han bara sitter på 3/5 varningar.

Först humortråden! Turkish Superman :)

---

Andra. Är det verkligen rättvist? Kan man bara inte acceptera att man fått 5 varningar och kan inte alla få permban. Dom har fått 5 chanser för herre guds skull. Och det framstår som P-C är någon extraordinell användare som aldrig kan bli bannad. Medans andra får permban direkt får andra mer 'respekterade' medlemmar bara hybernating i någon vecka eller månad. Det verkar ju vara ett väldigt rättvist system. Ska inte lägga mig i mer i det. Låt det vara som det är då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter underbart <_< Jag får väl ta och gräva mig upp i någons arsle snart jag också. Stellhell, vad har du för dig nästa fredag? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker verkligen att det är bra att P-C inte är bannad. Han tillför förumet mycket. I alla fall som inte handlar om någon skitunge som spammar ner forumet direkt tycker jag inte det är något problem alls med individuell bedömning. HAr man varit här i fem år och har snittat 1 varning per år borde man ju knappast bli bannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker verkligen att det är bra att P-C inte är bannad. Han tillför förumet mycket. I alla fall som inte handlar om någon skitunge som spammar ner forumet direkt tycker jag inte det är något problem alls med individuell bedömning. HAr man varit här i fem år och har snittat 1 varning per år borde man ju knappast bli bannad.

12 varningar (Enligt honom själv) och 5 år, hur får du det till 1varning per år? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhmm, KalleR var det. :rolleyes:

Men vad tusan, jag sköter väl mig helt okej nuförtiden? Mina gamla varninga är väldigt triviala, något som ni knappast skulle få varningar för nu. Typ, kalla någon för ful, skriva 'Sida 100!' etc. etc.

Så låt mig vara. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhmm, KalleR var det. :rolleyes:

Men vad tusan, jag sköter väl mig helt okej nuförtiden? Mina gamla varninga är väldigt triviala, något som ni knappast skulle få varningar för nu. Typ, kalla någon för ful, skriva 'Sida 100!' etc. etc.

Så låt mig vara. :)

Inte sämre än någon annan här.

erm...humor:

humor_935614_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Andra. Är det verkligen rättvist? Kan man bara inte acceptera att man fått 5 varningar och kan inte alla få permban. Dom har fått 5 chanser för herre guds skull. Och det framstår som P-C är någon extraordinell användare som aldrig kan bli bannad. Medans andra får permban direkt får andra mer 'respekterade' medlemmar bara hybernating i någon vecka eller månad. Det verkar ju vara ett väldigt rättvist system. Ska inte lägga mig i mer i det. Låt det vara som det är då.

Det ska du inte fråga mig, eller någon annan admin för den delen. Det är P-C som inte har accepterat sin ban (med hjälp av andra också). Han har vart bannad från sajten i över ett år sammanlagt med alla hans bans, men den har blivigt lyft ett par gånger då han och andra har tvingat bort den på ett eller annat sätt. Över nätet och IRL. Och ja, detta är helt normalt beteende och ska uppmuntras.

De flesta som blir bannade blir förbannade, och gör 1. Sticker för alltid, eller 2. Skapar nya användare för att 2a. Gömma sin förra identitet eller 2b. Spamma ner forumet för dom blev bannade.

P-C därimot har tagit sin ban, och har också på ett eller annat sätt visat att han kan kan bättra sig. Nu har han dock gått ner sig en bit igen och är i "jobbiga ligan" med dom andra, Mordos, Lajnux osv. Men men, han har som sagt bara 3/5 på pappret så en ban för P-C är längt borta just nu.

Låter underbart ;) Jag får väl ta och gräva mig upp i någons arsle snart jag också. Stellhell, vad har du för dig nästa fredag? :rolleyes:

68:an hos mig klockan 9. (Ja, 68:an är när du suger av mig och jag blir skylldig dig en)

Han tillför vad? P-C är, och förblir en arogant jävel med översittar attityd. Och det lever vi med. Och spammar gör han för fulla muggar. So stop the bullshit.

Mhmm, KalleR var det. :)

Så låt mig vara. ;)

Du sköter dig som du alltid har gjort. Du har dock slopat dom värsta personangreppen och har lärt dig svenska språket bättre än för ett par år sedan när dina varningar kom varje dag.

Inte sämre än någon annan här.

Och här kommer moralen i hela storyn. P-C är sitt gamla jag, men forumet har blivigt så jävla mycket sämre så skit man blev bannad för förr är som att pissa i havet nu för tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor