Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Och så kommer 'diskussionsguden' SlewMe och försöker veva sin onormalt lilla e-penis. Snälla. Kom inte och 'analysera' då det absolut inte var givande på något sätt.

Haha, kolla på dig. Nu är du där och förolämpar någon igen som inte delar din åsikt. Bravo, bravo. Tack för att du ytterligare en gång bevisar en av mina poänger.

Jag hade så många quotes att jag fick meddelandet

...när jag bara ville säga ett ord: Reported. Hoppas alla får en varning, speciellt Cortez! :( Ah, nu var jag väl förstås en horunge också? :(

Nej, inte ännu i alla fall. Ser du någon skillnad på ditt inlägg och andras? Ja, deras inlägg innehåller en förolämpning emot mig. Ser du avtryckaren?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, inte ännu i alla fall. Ser du någon skillnad på ditt inlägg och andras? Ja, deras inlägg innehåller en förolämpning emot mig. Ser du avtryckaren?

Men du förolämpade tillika tillbaka så hur ursäktar det dig? AGH! Lägg ner, sluta, qouta inte detta inlägg, skriv inget tillbaka, ingen orkar lyssna på dig, posta något roligt eller försvinn för tusan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du förolämpade tillika tillbaka så hur ursäktar det dig? AGH! Lägg ner, sluta, qouta inte detta inlägg, skriv inget tillbaka, ingen orkar lyssna på dig, posta något roligt eller försvinn för tusan.

Därför jag har rätten att försvara mig mot förolämpningar, och jag har verkligen rätten att försvara mig mot falska anklagelser som inte är sanna för fem öre. Ingen vill att folk ska skriva eller säga lögner om en och påstå att det är sanningen. Och faktumet att jag började aldrig med att förolämpa någon här i den här tråden. Alla, och med inga undantag, började med att förolämpa mig före jag förolämpade dom. Så enkelt är det. Det gör mig bättre än alla som förolämpat mig, och det ger mig rätten att slå tillbaka.

Visst, jag skulle kunna rapportera dom, men jag har märkt att många här blir inte straffade även om de bryter mot reglerna på forumet så. P-C t.e.x. har väl, vad är det, 7-8 varningar nu och är fortfarande inte bannad. Normalt sett blir man bannad vid 5 varningar. Särbehandling.

Jag har även rätten att svara på inlägg som handlar om mig. Så om du inte vill ha ett svar så posta inte då heller.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OT:

Visst, jag skulle kunna rapportera dom, men jag har märkt att många här blir inte straffade även om de bryter mot reglerna på forumet så. P-C t.e.x. har väl, vad är det, 7-8 varningar nu och är fortfarande inte bannad. Normalt sett blir man bannad vid 5 varningar. Särbehandling.

Utan att på något sätt ta ställning i era konflikter så har Cortez faktiskt en poäng där, angående särbehandling här på forumet. :(

--

Kära mods & admins, vad ni än gör - rensa inte i tråden, det här var mycket trevlig och humoristisk läsning som lämpar sig väl för Humortråden.

En ren bagatell som spårar ur och växer till ett bråk och sen kommer låtsasmoderatorerna och drar i nödbromsen. Detta varvat med några analyser och lite spam och vi har gtasajtens forum i ett nötskal. yes_645834_0.gif

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag håller med dig om att de är mongon. Alla förutom Cortez, det är ju uppenbart att han har rätt.

Men ge dig, din idiot. Ja, jag förolämpade dig, och det fanns anledning. Jag har redan rapporterat och du har fått massvis med folk på dig som säger att du ska sluta. Får du ingen varning efter att ha hållit på såhär så vill jag inte veta vad som händer när GTAIV-noobstormen kommer. Ingen kommer få varning eller bans alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez: Om du börjar med att kritisera någons humorsmak (en sak som förörvrigt är skitsubjektivt och inte ens värd att diskutera) på ett sådant nedlåtande sätt kan du väl räkna med en storm av mothugg? Och kom nu inte och säg att jag lägger näsan i blöt och att jag "inte känner dig", du och alla andra har redan gjort om det här till en diskussion om folks personligheter.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ge dig, din idiot. Ja, jag förolämpade dig, och det fanns anledning. Jag har redan rapporterat och du har fått massvis med folk på dig som säger att du ska sluta. Får du ingen varning efter att ha hållit på såhär så vill jag inte veta vad som händer när GTAIV-noobstormen kommer. Ingen kommer få varning eller bans alls.

Det fanns ingen anledning att förolämpa mig. Sluta försöka intala dig det för det är en lögn, och du vet det, eller så är du ja, otroligt trög. Du har ingen rätt att förolämpa mig. Ingen har det. Och det var inte jag som drog upp det igen. Dessutom så är du numera inget bättre än någon annan här, du hamnar där bland det andra packet, det där slöddret. Jag föredrar de nya över dig. Men klapp klapp, din pappskalle, det är bra att du ramlar in och gör det hela värre.

Cortez: Om du börjar med att kritisera någons humorsmak (en sak som förörvrigt är skitsubjektivt och inte ens värd att diskutera) på ett sådant nedlåtande sätt kan du väl räkna med en storm av mothugg? Och kom nu inte och säg att jag lägger näsan i blöt och att jag "inte känner dig", du och alla andra har redan gjort om det här till en diskussion om folks personligheter.

Du ser tydligen inte varför jag skrev att en viss person inte känner mig. Leta genom posten jag citerade så kan du se om du hittar anledningen om du tittar lite extra. Jag hade inte sett något problem med ditt inlägg om du inte postat att jag inte ska påpeka att du inte känner mig och inte säga åt dig att inte lägga näsan i blöt... och vet du varför?

Inga förolämpningar. Hur jävla svårt ska det vara att respektera en annan människa som inte gjort dig något?

Det är inte alls svårt, och alla människor ska respekteras så länge de inte gjort dig något.

Jag kritiserade inte kickens humorsmak alls. Jag frågade honom om han på renaste allvar postar något som han inte tror kan vara roligt för någon annan. Det var en fråga.

Verkar som många här borde lära sig läsförståelse.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så ja grabbar, nu lugnar vi ner könen illa kvickt..

Ska läsa igenom lite och komma fram till om någon ska ha varning.. Återkommer med utförd gärning.

Edit:

Ja, då var vi färdiga.

Följande åtgärder har vidtagits:

Lajnux - 1 st varning.

Mordos - 1 st varning.

MAFIA_KING - 1 st varning vilket resultera i BAN då detta var han sista chans.

Cortez - 1 st varning plus 5 (fem) dagars Hybernating då han får lugna ner sig lite.

Das was alles. Nu när jag har skrivit detta finns det ingen anledning att fortsätta älta detta i tråden utan vi återgår till ämnet i sig, humor.

Frågor om besluten? PM:a mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor