Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Mina erfarenheter av dig och dina så kallade 'diskussioner' och ditt uppförande här på forumet. Jag behöver ingen kristallkula för att känna igen din typ. Vice versa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Vice versa. Förresten, förolämpar du folk när de inte delar din åsikt IRL också? Så där, flera gånger om? Även om de inte ger tillbaka med samma medel? Känner du nöje i att förolämpa människor? Eller är du bara ovanligt kaxig på internet där ingen kan röra dig? Redigerad 9 oktober, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Eller är du bara ovanligt kaxig på internet där ingen kan röra dig? Andra gången du nämner det nu, heh. Slut på argument, heh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Andra gången du nämner det nu, heh. Slut på argument, heh? Nej nej, men jag känner att inte jag fick något direkt svar på det förra gången om du minns. Jag fick bara veta att han diskuterar IRL också... tänkte få reda på om han andvänder förolämpningar utan någon anledning lika ivrigt där. Och så ljög han om Jehovas, ljuger man om en sak så kan man ljuga om en annan... speciellt om de är i samma inlägg. Redigerad 9 oktober, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Och så ljög han om Jehovas, ljuger man om en sak så kan man ljuga om en annan... speciellt om de är i samma inlägg. Kan inte vara roligt att vara sådär paranoid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Kan inte vara roligt att vara sådär paranoid. Du undviker att svara på frågan. Jag tar det som ett nej till frågan om du är lika kaxig och kastar förolämpningar till folk som inte håller med dig i någon fråga IRL lika mycket som du gör här. Du hoppar säkert inte in i diskussioner där du har inget att göra och lägger näsan i blöt IRL heller. Du borde bli mer som IRL-Mordos. Redigerad 9 oktober, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Du undviker att svara på frågan. Jag tar det som ett nej till frågan om du är lika kaxig och kastar förolämpningar som inte håller med dig i någon fråga IRL. Och att du inte hoppar in i diskussioner där du har inget att göra och lägger näsan i blöt IRL heller. Du borde bli mer som IRL-Mordos. Men sluta gnälla nu, detta vara humortråden inte din Cortezs personliga självupprättelsetråd. Vissa borde inte sammanstätta sina efternamn efter de gift sig. http://www.jibjab.com/view/172390 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Vissa borde inte sammanstätta sina efternamn efter de gift sig. http://www.jibjab.com/view/172390 "Hardy-Harr" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Du undviker att svara på frågan. Jag tar det som ett nej till frågan om du är lika kaxig och kastar förolämpningar till folk som inte håller med dig i någon fråga IRL lika mycket som du gör här. Du hoppar säkert inte in i diskussioner där du har inget att göra och lägger näsan i blöt IRL heller. Du borde bli mer som IRL-Mordos. Jag läser inte dina inlägg. :] Så, klar, nu skiter jag i honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag skrattade högt i alla fall :( http://static.pici.se/pictures/DMxFRTWSU.jpg http://static.pici.se/pictures/hoqOmPNmc.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Men sluta gnälla nu, detta vara humortråden inte din Cortezs personliga självupprättelsetråd. Varför skyller du på mig? Det var Lajnux som fortsatte och förolämpa mig även när jag visat att jag hade rätt, det var Mordos(och Lajnux) som la näsan i blöt och det var du som gillar att gnälla på mig och även du lägga näsan i blöt. Du bidrog själv, så det är inte mig du ska gnälla på. Är det här mitt fel? Nej. Det är Lajnux(först och främst) och det är Mordos fel. Och alla borde veta det vid det här laget. Till och med dom själva, men med deras hjärnkapacitet så är det inte helt säkert. Jag ville inte ha något bråk från första början, skyll på de personerna som provocerade mig. Jag läser inte dina inlägg. :] Så, klar, nu skiter jag i honom. Fan vad skönt. Vi får se hur länge det håller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Du undviker att svara på frågan. Jag tar det som ett nej till frågan om du är lika kaxig och kastar förolämpningar till folk som inte håller med dig i någon fråga IRL lika mycket som du gör här. Du hoppar säkert inte in i diskussioner där du har inget att göra och lägger näsan i blöt IRL heller. Du borde bli mer som IRL-Mordos. Du kan väl ta och dra härifrån din lilla tönt, du kan väl inse när du är slagen iallafall. Du sitter o säger att du "känner igen hans typ direkt" men din är ännu mer vanlig inom internet. En 15 åring som inte riktigt vågar lita på sig själv och måste därför sitta skriva massa skit om andra. Jag skrattade högt i alla fall :( Haha dom där var fett roliga! Skrattade rakt ut på den första, sån jävla timing dom har ibland. Redigerad 9 oktober, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Du undviker att svara på frågan. Jag tar det som ett nej till frågan om du är lika kaxig och kastar förolämpningar till folk som inte håller med dig i någon fråga IRL lika mycket som du gör här. Du hoppar säkert inte in i diskussioner där du har inget att göra och lägger näsan i blöt IRL heller. Du borde bli mer som IRL-Mordos. Ärligt talat så borde du hålla käften om att han är uppkäftig över nätet, precis som du isf ? Redigerad 9 oktober, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Du kan väl ta och dra härifrån din lilla tönt, du kan väl inse när du är slagen iallafall. Du sitter o säger att du "känner igen hans typ direkt" men din är ännu mer vanlig inom internet. En 15 åring som inte riktigt vågar lita på sig själv och måste därför sitta skriva massa skit om andra. Jadu, din horunge. Sluta lägga näsan i blöt. Jag är inte slagen. Du vet inget om mig. Och sen verkar du inte veta att det inte var jag som började förolämpa någon i den här diskussionen för du gör ingen efterforskning innan du trycker iväg på dina tangenter, din lilla skitunge. Edit: Tog bort efterblivna då jag är säker på att efterblivna tycker det är förolämpande att jämföras med MAFIA_KING med tanke på hur korkad han är. Men han är egentligen flera mil längre ner på intelligensmätaren när man jämför med en efterbliven. Ärligt talat så borde du hålla käften om att han är uppkäftig över nätet, precis som du isf ? Du kan hålla käften. Du har inget här att göra. Du vet inte hur diskussionen började, så du kan gå och dra något gammalt över dig. Redigerad 9 oktober, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Tycker mig varken ha sett vidare argument från några i tråden. Cortez började bra, men som vanligt spårade Lajnux och Mordos ut i diskussionen, varpå även Cortez gjorde detsamma i slutet. Låt bli att diskutera nonsens i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Tycker mig varken ha sett vidare argument från några i tråden. Cortez började bra, men som vanligt spårade Lajnux och Mordos ut i diskussionen, varpå även Cortez gjorde detsamma i slutet. Låt bli att diskutera nonsens i tråden. Och så kommer 'diskussionsguden' SlewMe och försöker veva sin onormalt lilla e-penis. Snälla. Kom inte och 'analysera' då det absolut inte var givande på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Haha ja verkligen Slew, töntigaste på länge. Thomas Järvheden är kung http://www.youtube.com/watch?v=-J5t_zluRSM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Denna debatt var nått extra! Jag Skrattade åt det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Denna debatt var nått extra! Jag Skrattade åt det iaf Lol, det var ju ingen debatt. http://www.youtube.com/watch?v=CM2h-B2GygI...ated&search= Fast den är inte kul. mest bra Redigerad 9 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag hade så många quotes att jag fick meddelandet THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND You have posted more than the allowed number of quoted blocks of text ...när jag bara ville säga ett ord: Reported. Hoppas alla får en varning, speciellt Cortez! Ah, nu var jag väl förstås en horunge också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts