Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Man lägger upp saker som man själv tycker är roligt och som man tror andra forummedlemmar kan skratta åt. Din syn på det. Man får ha en annan syn än din. Därav så postade han det för att han tyckte det var roligt. Och om han tyckte det var roligt nog att posta det här, så ansåg han väl även att det var nog roligt för att en individ skulle tycka det var roligt? Du generaliserar som en kukhummer. När vi ändå är på ämnet, du är en kukhummer. Lol, humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Dålig humor kan även betyda att man ofta tycker att skämt som är ganska dåliga/förutsägbara/uppenbara/utan poäng etc. är roliga. Men du verkar ju ha fått en flaggstång uppkörd någonstans när du var mindre så du har nog lite svårt att dra på smilbanden. Förresten, sluta tjata om att jag förolämpade dig. Var det så farligt? Om du nu tycker det kan du väl lika gärna rapportera så får vi väl se om jag får en varning av Stellhell. För det är tydligen jättetaskigt att fråga någon om den är dum. Usch ja. Och det var nödvändigt att skriva varför? Du 'diskuterar' som någon på dagis, precis som en korkad random fjortis. Och försök inte spela ännu mer korkad än du redan är. Frågan "Är du dum?" i sig är en förolämpning. Du förolämpade mig för att du är en idiot som inte vet hur man läser. Försök inte vända det här emot mig. Trist med människor som du som inte inser när de har fel eller helt enkelt vägrar erkänna det. Du påminner om Mordos, lol. Humor. Redigerad 9 oktober, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Och det var nödvändigt att skriva varför? Du 'diskuterar' som någon på dagis, precis som en korkad random fjortis. Och försök inte spela ännu mer korkad än du redan är. Frågan "Är du dum?" i sig är en förolämpning. Du förolämpade mig för att du är en idiot som inte vet hur man läser. Försök inte vända det här emot mig. Trist med människor som du som inte inser när de har fel eller helt enkelt vägrar erkänna det. Du påminner om Mordos, lol. Humor. Och du 'diskuterar' som du alltid gör. Genom att märka ord och säga att den andra är på dagisnivå för, själv kasta in en liten förolämpning för att sen hänvisa till gamla inlägg och mena att personen i fråga har 'missförstått' dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 precis som en korkad random fjortis. Och det gör inte du? Märka ord och leka smart? Grattis, du har vunnit en spårvagn. Nu kan du lämna tråden snabbare än annars då någon som P-C anmärker något du gör och du svarar inte längre i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Och du 'diskuterar' som du alltid gör. Genom att märka ord och säga att den andra är på dagisnivå för, själv kasta in en liten förolämpning för att sen hänvisa till gamla inlägg och mena att personen i fråga har 'missförstått' dig. Ja, det är dagisnivå att förolämpa en person flera gånger om och om igen även om motståndaren inte ger igen med samma medel. Håller du inte med? Då har du fel. Att sen även trots att man bevisligen haft fel vägrar erkänna att man har fel och fortsätter att förolämpa är ännu mer dagisnivå. Och det gör inte du? Nej. Redigerad 9 oktober, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Är du dum eller? Man lägger väl endå upp det man själv tycker är roligt? Inte fan sitter man och funderar på om man ska lägga upp en video här för att någon annan kanske kommer tycka att den är rolig om man tycker att den var skitdålig själv. Så låter det aldrig när jag lägger upp något som jag tycker är kul. Min humor är skit, jag vet. Men någon har ju skrattat åt det någon gång. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Att sen även trots att man bevisligen haft fel vägrar erkänna att man har fel och fortsätter att förolämpa är ännu mer dagisnivå. Nej. Endast skratt kommer ut. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Nä, nu tycker jag att ni slutar bråka och skrattar lite istället: Leif 'Loket' Olsson och Lasse Kronér "Vem fan e du då?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Endast skratt kommer ut. Sorry. Vad är det som är så roligt? Eller vänta, det kanske bara lät ballt i ditt huvud när du tänkte på det? Det finns egentligen inget roligt med det? Ja, det låter troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Vad är det som är så roligt? Eller vänta, det kanske bara lät ballt i ditt huvud när du tänkte på det? Det finns egentligen inget roligt med det? Ja, det låter troligt. Du är rolig. Du är så patetiskt motsägelsefull så det bara är roligt. Du kan inte hålla en debatt för fem öre och du leker smart hela tiden. Som sagt, rolig. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Du är rolig. Du är så patetiskt motsägelsefull så det bara är roligt. Du kan inte hålla en debatt för fem öre och du leker smart hela tiden. Som sagt, rolig. :] Skaffa lite citat för att backa upp dina påståenden. Just det, de existerar ju inte. Men när vi ändå är igång och leker så kan vi ha skoj. Du är en kaxig snorunge. Du leker smart i de flesta om inte alla dina inlägg trots att du är en korkad fjortis som bara gillar att gå emot strömmen och starta problem. Det spelar ingen roll om det är din riktiga åsikt eller inte, du gillar bara att starta bråk över internet där ingen kan röra dig. Redigerad 9 oktober, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Skaffa lite citat för att backa upp dina påståenden. Just det, de existerar ju inte. Din knasige lille pellejöns. Jag behöver inte 'backa upp' mina påståenden när det är fakta utan dess like. Tyst nu och låt 'diskusionen' dö. EDIT: Jag för diskussioner precis lika mycket IRL med lärare, elever och Jehovas Vittnen. Så den där punkten fungerar inte, lilltasken. Redigerad 9 oktober, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Din knasige lille pellejöns. Jag behöver inte 'backa upp' mina påståenden när det är fakta utan dess like. Tyst nu och låt 'diskusionen' dö. EDIT: Jag för diskussioner precis lika mycket IRL med lärare, elever och Jehovas Vittnen. Så den där punkten fungerar inte, lilltasken. Jo du, din knäppgök. Roligt hur du inte känner mig men ändå kan veta så mycket om mig. Fascinerande. Har du någon kristallkula du ser mig i eller? Är den av märket 'hur man är en skithög @ internet'? Jaja. Så du för diskussioner med Jehovas. Ja, för de är ju farliga och oj, lärare, fantastiskt. Och dessa elever, går de i grundskolan årskurs 1? Redigerad 9 oktober, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jo du, din knäppgök. Roligt hur du inte känner mig men ändå kan veta så mycket om mig. Fascinerande. Har du någon kristallkula du ser mig i eller? Är den av märket 'hur man är en skithög @ internet'? Jaja. Så du för diskussioner med Jehovas. Ja, för de är ju farliga och oj, lärare, fantastiskt. Och dessa elever, går de i grundskolan årsklass 1? Jag har inte påstått att jag känner eller vet mycket om dig. Jag vet bara att du är kass på diskussioner och att du är en fullständig idiot - bara genom forumet! Åh maj gådd. Ja, en kristallkuda. Jag runkar även på den för att jag diggar dig för du är så ball och cool med dina 'håningar'. Jehovas nämndes för att försöka få dig att fatta, jag tar inte dig seriöst nog för att faktiskt föra en riktig diskussion med. loel. Palla dig liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Men för fan! Sluta bete er som Kalle och Johan 3 år gamla. Är det här bråktråden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Men för fan! Sluta bete er som Kalle och Johan 3 år gamla. Är det här bråktråden eller? men men kåjtez kallade mejj föj kn-knäppjökk. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Jag har inte påstått att jag känner eller vet mycket om dig. Jag vet bara att du är kass på diskussioner och att du är en fullständig idiot - bara genom forumet! Åh maj gådd. Ja, en kristallkuda. Jag runkar även på den för att jag diggar dig för du är så ball och cool med dina 'håningar'. Jehovas nämndes för att försöka få dig att fatta, jag tar inte dig seriöst nog för att faktiskt föra en riktig diskussion med. loel. Palla dig liksom. Vilket sammanträffande - jag tycker att du är värdelös på att diskutera då din diskuteringsteknik går ut på att försöka förolämpa din motståndare så mycket du bara kan för att sen fortsätta med värre förolämpningar när din motståndare ifrågasätter vad fan du håller på med. Påminner mycket om dagis det du. Sen kallar du din motståndare vad som skulle kunna vara, jag menar, är en spot-on beskrivning av hur du är. Mina håningar? Haha, titta vem som skriver. Vem är det som förolämpar forumiter här på forumet hela tiden i sina inlägg? Det är du som försöker leka ball och cool, ingen annan. Ja, kanske en hel del andra forumiter här på forumet... men du är utan tvekan en av dom. Jaaa, så du ljög. Och vem tar du seriöst nog för att föra en 'riktig diskussion'? Jag har då aldrig sett dig föra en enda seriös diskussion på det här forumet. Personen du diskuterar kanske måste dela dina exakta åsikter annars är han en idiot som du känner dig manad att förolämpa? Ja, det låter som dig. Right back at ya. Palla dig. Get your fat ass out of here. Redigerad 9 oktober, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Vilket sammanträffande - jag tycker att du är värdelös på att diskutera då din diskuteringsteknik går ut på att försöka förolämpa din motståndare så mycket du bara kan för att sen fortsätta med värre förolämpningar när din motståndare ifrågasätter vad fan du håller på med. Påminner mycket om dagis det du. Sen kallar du din motståndare vad som skulle kunna vara, jag menar, är en spot-on beskrivning av hur du är. Mina håningar? Haha, titta vem som skriver. Vem är det som förolämpar forumiter här på forumet hela tiden i sina inlägg? Det är du som försöker leka ball och cool, ingen annan. Ja, kanske en hel del andra forumiter här på forumet... men du är utan tvekan en av dom. Jaaa, så du ljög. Och vem tar du seriöst nog för att föra en 'riktig diskussion'? Jag har då aldrig sett dig föra en enda seriös diskussion på det här forumet. Personen du diskuterar kanske måste dela dina exakta åsikter annars är han en idiot som du känner dig manad att förolämpa? Ja, det låter som dig. Right back at ya. Palla dig. Get your fat ass out of here. Stackare. Du måste ha det svårt i Haklappsligan. Redigerad 9 oktober, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Ja, det låter som dig. Har du en kristallkula, eftersom du vet så mycket om mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Har du en kristallkula, eftersom du vet så mycket om mig? Mina erfarenheter av dig och dina så kallade 'diskussioner' och ditt uppförande här på forumet. Jag behöver ingen kristallkula för att känna igen din typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts