Siana Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Minns ni purjolökstjejen? Här är en snarlik version. Stalin spinnin' WTF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 @Vice: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Gammal, men ändock så bra. Redigerad 29 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Något som tynger ditt hjärta? Dr. Potents har hjälpen. Redigerad 29 december, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Hahaha Edit:Naaawwww! inte kuåta bilder !!!!!! Redigerad 29 december, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Saxade från wikipedia: >Click me!<. Lite småkul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Saxade från wikipedia: *bild* Lite småkul? God bless the edit button. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Eminems nya låt http://www.youtube.com/watch?v=2ZSZ-7FV35U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 The Voice är en bögkanal, jag vet. Löjliga programledare. Men jag fick syn på en underbar låt när jag tittade på kanalen pga. zappning. Låten är: Bra! Videon är: Svinbra! Genialisk! Rolig! Senior Junior - Move your Feet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Aaaaaaaaaaaa-ah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Aaaaaaaaaaaa-ah! Gäsp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Aaaaaaaaaaaa-ah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Aaaaaaaaaaaa-ah! Söt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Kramer Raver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Kramer Raver! -- Tickle me emo elmo burns Redigerad 30 december, 2006 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Tickle me emo elmo burns Hahahaha f*n vad läskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Massor av klipp från Celebrity Deathmatch. För er som inte vet vad det är: Celebrity Deathmatch är en tv-serie som visas på MTV. Det är enda showen på tv där vi får se kändisar (animerade) slåss mot varandra. Oftast är det de själva som gör rösterna till sig själv. Exempel på kändisar som varit med: Elvis Presley (inte hans röst, of course). Bam Margera. Madonna. Paris Hilton. Ali G. Och många fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Skådespelaren till Kramer blir arg och kallar alla på en svart bara för 'fucking niggers' Måste helt klart ses. Jag blev helt chockad när jag såg den första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Skådespelaren till Kramer blir arg och kallar alla på en svart bara för 'fucking niggers' Måste helt klart ses. Jag blev helt chockad när jag såg den första gången. Kramer ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts