mr_tobbe Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag måste bara tala om en sak för er.. Hon har menvärk. And she fucked up. Du kan inte vara seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag måste bara tala om en sak för er.. Hon har menvärk. And she fucked up. Dude! That's older then my grandma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag måste bara tala om en sak för er.. Hon har menvärk. And she fucked up. HAHA DEN VAR NY!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag måste bara tala om en sak för er.. Hon har menvärk. And she fucked up. Tror det var Jacker som gjorde den Och gammal .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Tror det var Jacker som gjorde den Och gammal .. Stämmer. - - - Stenad professor - "Duuuuuuuude...!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) Helt fast i Japanese Game Show's, riktigt underhållande.. Treadmill action! Redigerad 4 oktober, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Helt fast i Japanese Game Show's, riktigt underhållande.. Treadmill action! Ser riktigt roligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/weko2rergsuv.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/weko2rergsuv.PNG No shit! 11 SPÄNN! Gör det, sen blir du rik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Visste du att... Om du skriker I 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräcklig energi för att värma en kopp kaffe? (Är knappast värt det...) Om du fjärtar oavbrutet I 6 år och 9 månader kommer du att producera tillräckligt med gas till en atombomb? (Nu börjar det likna något!) Hjärtat producerar så pass stort tryck när det pumpar blod runt I kroppen att det kan spruta 914,40 cm? (Oh My God!) En gris orgasm varar I 30 minuter? (I mitt nästa liv vill jag vara en gris!!) En kackerlacka kan leva I 9 dagar utan huvud innan den dör? (Ohyggligt!) (Jag har fortfarande inte kommit över det där med grisen...) Om du bankar ditt huvud in I väggen gör du av med 150 kalorier I timman? (Prova inte detta där hemma. Men kanske på arbetet...) Hannen hos vandrande pinnar kan inte para sig när dennes huvud är fast vid kroppen. Honan tar initiativet till sex genom att slita loss hannens huvud? ('Älskling, jag är hemma! Vad f...?!') En loppa kan hoppa 350 gånger så långt som sin kroppslängd? Det motsvarar att en människa hoppar längden av en fotbollsplan. (30 minuter...Lyckliga gris.. Kan du föreställa dig detta??) Havskatten har över 27000 smaklökar! (Vad kan vara så välsmakande på botten av havet?) Några lejon parar sig över 50 gånger om dagen? (Jag vill fortfarande va en gris I mitt nästa liv - kvalitet framför kvantitet!) Fjärilar smakar med fötterna? (Någonting jag alltid har önskat att veta!) Den starkaste muskel I kroppen är tungan? (Hmmmmmm....) Högerhänta människor lever I genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta? (!) Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa? (OK, det är nog bra.....) En katts urin lyser under svart ljus? (Svart ljus.... ?) En struts öga är större än dennes hjärna? (Jag känner människor med samma problem...) Sjöstjärnor har ingen hjärna! (Sådana människor känner jag också!) Isbjörnar är vänsterhänta? (Om dom byter, kommer de att leva längre!) Människor och delfiner är de enda arter som har sex för lustens skull? (Men grisen då?) Nu när du har flinat minst en gång, är det din tur att sprida dumheterna och skicka dem till någon du tycker skulle kunna behöva ett flin... (Kanske till och med ett gott skratt....) Ha en jättebra dag!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Du kan inte vara seriös? Det märker du väl själv dumfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Visste du att... Roligfakta.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Det märker du väl själv dumfan. Nej, faktiskt, jag har svårt att genom internet avgöra om du har bott under en sten senaste månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Humor vet jag inte riktigt, men, Wow! Många kaniner, stop-motion, lera, Rolling Stones... Kan det bli bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Humor vet jag inte riktigt, men, Wow! Många kaniner, stop-motion, lera, Rolling Stones... Kan det bli bättre? Jävlar! Är allt gjort genom stop-motion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jävlar! Är allt gjort genom stop-motion? Verkar så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Nej, faktiskt, jag har svårt att genom internet avgöra om du har bott under en sten senaste månaden. Det som man inte vet har man ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) Mer japaner åt folket, jag förstår själva proceduren, men varför är dom utklädda till något sorts djur? Tilted Floor cleaning 1 Tilted floor cleaning 2 Redigerad 4 oktober, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Mer japaner åt folket, jag förstår själva proceduren, men varför är dom utklädda till något sorts djur? Tilted Floor cleaning 1 Tilted floor cleaning 2 Hhahaha! Japaner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts