MyStiC Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Vet ni varför sidorna i matteboken kladdar ihop? Den innehåller Pythagoras sats. Hö...hö...hö Ass to face Redigerad 3 oktober, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Haha, mig också. ...bara jag som provat några? Provade Das Boot igår. Fifan va kul. Ny hobby! ENEMY IN RANGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Gröna linjen mellan S:t Eriksplan och Hötorget Två killar ~16 diskuterar träning. Kille 1: Jag skulle vilja bryta foten. Kille 2: Vadå då? Kille 1: Då får man gå på kryckor i typ en månad. Fattar du vilka underarmar man får! Torget, Karlstad Tjej 1: Jag tycker det är så fånigt att använda engelska uttryck. Vi bor liksom i Sverige. Tjej 2: Ah jo. Tjej 1: Så totally lame alltså. Tjej 2 tittar förvånat på tjej 1. Tjej 1 (inser sitt misstag och säger surt): Käften. H&M, Karlstad En småbarnsmamma går omkring med barnvagn medan hennes pojke ~6 springer omkring vilt i affären, snorar på kläder och stör. Mamman går obekymrat vidare. Efter en stund får dock ett av biträdena nog. Hon går fram till pojken, tar tag i armen så han inte ska springa bort och ser honom djupt i ögonen. Expediten: Rör du någonting mer här inne så dödar jag dig! Förstår du det? Hon släpper hans arm och ler. Pojken blir omedelbart knäpptyst. Försiktigt går han och ställer sig vid mammans vagn och är jättetyst under resten av tiden inne i butiken. Edit: Utanför Systembolaget, Limhamn, Malmö Kille ~20 (har missat att Systembolaget är helg-stängt och går fram och tillbaka mot de automatiska dörrarna): Vafan… är detta någon ny form av leg-kontroll? Toaletterna, T-centralen, Stockholm Två tjejer ~20 går in på toalettavdelningen på T-centralen. Förutom de två tjejerna så står bara en äldre tant som tvättar händerna. Tjej ~1: Alltså, du vet vilken fobi jag har för trånga utrymmen med lås. Du får lov att stå utanför och vakta. Tjej ~2 suckar men ställer sig utanför dörren. Efter en stund verkar hon vara uttråkad och skickar in en provlapp med parfym under dörren till sin väninna. Kort därefter kommer en ny skock människor som ställer sig i kö. Tjej ~1 (inifrån toaletten, med hög röst): Mmm, shit vad gott det luktar! Kommer du ihåg vilken det var? Redigerad 3 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Bomb Osama låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Utanför Systembolaget, Limhamn, Malmö Kille ~20 (har missat att Systembolaget är helg-stängt och går fram och tillbaka mot de automatiska dörrarna): Vafan… är detta någon ny form av leg-kontroll? HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Bomb Osama låten Välkommen till 2001. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 KickeN^ - säger: Kom hit ffs ? S.S|. Muffin säger: var KickeN^ - säger: Eskilstuna ? S.S|. Muffin säger: ORKA KickeN^ - säger: Eller Emotuna KickeN^ - säger: Som vi kallar det ? S.S|. Muffin säger: vart fan ligger eskilstuna KickeN^ - Emotuna - säger: 1 timme från Sthlm KickeN^ - Emotuna - säger: Mot oslo ? S.S|. Muffin säger: låter som nån jävla stad utan internet[/codebox] Jag vet inte varför, men jag skrattade oerhört mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Tryck inte om er stackars dator inte vill. Jag hade lite kul, även om jag blev lurad att se på den. Fattar inte så mycket, men lurad blev jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Apa XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Apa XD Jag fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 En hund onanerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Tryck inte om er stackars dator inte vill. Jag hade lite kul, även om jag blev lurad att se på den. Fattar inte så mycket, men lurad blev jag. Ni som råkade klicka ändå, ta det lugnt, andas ut. Tryck F11 på tangentbordet, säng ner fliken med sidan, håll i enter i 20 sekunder. Vipps, problemet borta. Redigerad 3 oktober, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Ebeetos nya video Fett kul som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=AyrRkIDhfQ8 Värsta musikvideon jag sett på länge, dansk hip hop och så enormt larvig video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Örjan - Hjälp 05:23 - 08:17 är ju fantastiskt roligt Har inte skrattat så friskt på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 PC 4 ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 PC 4 ever Vilket skitsnack. Mac för evigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Ebeetos nya video Fett kul som vanligt. Yogi är ändå bäst! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=AyrRkIDhfQ8 Värsta musikvideon jag sett på länge, dansk hip hop och så enormt larvig video. Den var ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag måste bara tala om en sak för er.. Hon har menvärk. And she fucked up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts