Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Gröna linjen mellan S:t Eriksplan och Hötorget

Två killar ~16 diskuterar träning.

Kille 1: Jag skulle vilja bryta foten.

Kille 2: Vadå då?

Kille 1: Då får man gå på kryckor i typ en månad. Fattar du vilka underarmar man får!

Torget, Karlstad

Tjej 1: Jag tycker det är så fånigt att använda engelska uttryck. Vi bor liksom i Sverige.

Tjej 2: Ah jo.

Tjej 1: Så totally lame alltså.

Tjej 2 tittar förvånat på tjej 1.

Tjej 1 (inser sitt misstag och säger surt): Käften.

H&M, Karlstad

En småbarnsmamma går omkring med barnvagn medan hennes pojke ~6 springer omkring vilt i affären, snorar på kläder och stör. Mamman går obekymrat vidare. Efter en stund får dock ett av biträdena nog. Hon går fram till pojken, tar tag i armen så han inte ska springa bort och ser honom djupt i ögonen.

Expediten: Rör du någonting mer här inne så dödar jag dig! Förstår du det?

Hon släpper hans arm och ler. Pojken blir omedelbart knäpptyst. Försiktigt går han och ställer sig vid mammans vagn och är jättetyst under resten av tiden inne i butiken.

Edit:

Utanför Systembolaget, Limhamn, Malmö

Kille ~20 (har missat att Systembolaget är helg-stängt och går fram och tillbaka mot de automatiska dörrarna): Vafan… är detta någon ny form av leg-kontroll?

:wub::)

Toaletterna, T-centralen, Stockholm

Två tjejer ~20 går in på toalettavdelningen på T-centralen. Förutom de två tjejerna så står bara en äldre tant som tvättar händerna.

Tjej ~1: Alltså, du vet vilken fobi jag har för trånga utrymmen med lås. Du får lov att stå utanför och vakta.

Tjej ~2 suckar men ställer sig utanför dörren. Efter en stund verkar hon vara uttråkad och skickar in en provlapp med parfym under dörren till sin väninna. Kort därefter kommer en ny skock människor som ställer sig i kö.

Tjej ~1 (inifrån toaletten, med hög röst): Mmm, shit vad gott det luktar! Kommer du ihåg vilken det var?

(w00t)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KickeN^ - säger:
Kom hit ffs
? S.S|. Muffin säger:
var
KickeN^ - säger:
Eskilstuna
? S.S|. Muffin säger:
ORKA
KickeN^ - säger:
Eller Emotuna
KickeN^ - säger:
Som vi kallar det
? S.S|. Muffin säger:
vart fan ligger eskilstuna
KickeN^ - Emotuna - säger:
1 timme från Sthlm
KickeN^ - Emotuna - säger:
Mot oslo
? S.S|. Muffin säger:
låter som nån jävla stad utan internet[/codebox]

Jag vet inte varför, men jag skrattade oerhört mycket :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryck inte om er stackars dator inte vill.

Jag hade lite kul, även om jag blev lurad att se på den. Fattar inte så mycket, men lurad blev jag.

Ni som råkade klicka ändå, ta det lugnt, andas ut. Tryck F11 på tangentbordet, säng ner fliken med sidan, håll i enter i 20 sekunder. Vipps, problemet borta.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor