Tackleberry Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Hahahaha! Ja. väldigt in-your-face Samma tidning har tydligen använt sig av vulgära rubriker tidigare, t.ex. "Stubbad mutta spräcker kådisen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 WTF Kebab? Hahaha! Srsly, Kebaben. Du skulle väl ha sagt nåt. Vi kan stötta dig Hahaha stackars Kebap! Pinsamt ju. Inte jag som tagit just denna bild, men skrattade till lite när jag såg löpsedeln på stan idag. Fina ordval: http://img211.imageshack.us/img211/3989/dsc00064jz9.jpg EDIT: Uppdaterad med bild som bör funka. Kan dessutom tillägga att jag inte tycker den är speciellt rolig, men opassande. Haha, jag läste det där på bussen hem idag och jag skrattade minsann till riktigt friskt. Det känns lite som att de försöker vara "häftigare" än aftonbladet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Grabben som hade fått en ny tjejvän hade tydligen gjort en skitrolig film! Han har t.om läppstift på sig! Dax Flame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Nu är jag här och postar igen. Minns ni Janne Smisk - Taskigt? Nu finns även Janne Smisk feat Vahettere - Pinigt Edit: Very angry mother - Ja, den går faktiskt inte att beskriva på något annat sätt än så. Redigerad 26 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Young FrankenSteve Remixat klipp med från Mel Brook's Youn Frankenstein starring Steve Ballmer! Min favoritscen ur orginalfilmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Hehe, kollade runt lite på olika torrenter och fann den här. Kanske inte jätteskoj, men den fick mig att le i alla fall. This isn't diablo2 lord of destruction, this is a picture of cake, that was very good. But i bet if it was diablo2LOD 1.11patch cracked, you'd have to unzip it and the password could be alex, and to have started the hypothetical ''game'' you'd have to drag the blank "game" icon over the diablo2.exe file. and the sounds in the 5th act would prolly be a little messed up also. But, then again, thats only if this were actually diablo. This file is a picture of cake, that i am 100% sure, isn't diablo two lord of destruction... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Grabben som hade fått en ny tjejvän hade tydligen gjort en skitrolig film! Han har t.om läppstift på sig! Dax Flame För att vara från Amerikatt.. Hans engelska suger kattsmugglare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Två Bilar som Redigerad 27 september, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Två Bilar som Bilporr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Human tetris 1 Human tetris 2 Human tetris 3 Jag vill pröva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Två Bilar som *fapfapfap* 0.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Human tetris 1 Human tetris 2 Human tetris 3 Jag vill pröva Hahah! Japaner är allt för roliga! -- Redigerad 27 september, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Hahah! Japaner är allt för roliga! -- Hennes knän ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Hennes knän ? Utspänd hud på det vänstra, ena är lite böjt, därav höjdskillnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Carlton Banks? Eller jag fattade inte det roliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Carlton Banks? Eller jag fattade inte det roliga... Carlton Banks är med i Fresh prins in bel air Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Carlton Banks är med i Fresh prins in bel air Aha, då fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Ja se religion http://en.wikipedia.org/wiki/Heavens_Gate The group's end coincided with the appearance of Comet Hale-Bopp in 1997. Applewhite convinced thirty-eight followers to commit suicide so that their souls could take a ride on a spaceship that they believed was hiding behind the comet carrying Jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts