Renard Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Data's first emotion Gammla hederliga apelsin.nu! Här är en liten kort film om Data från Star Trek. Här upplever han sexuell njutning för första gången i sitt liv. Inte på det sätt som du tror kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Hoppas åtminstone någon fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Hoppas åtminstone någon fattar. Är det mr.Fox eller mr.Sheen? Gun + <någon av dessa herrar> = Chain gun. GunSheen GunFox I don't get it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Är det mr.Fox eller mr.Sheen? Gun + <någon av dessa herrar> = Chain gun. GunSheen GunFox I don't get it. Det är Michael J. Fox, som lider utav parkinsons, vilket gör att han kan börja skaka ganska extremt då och då. Och då blir det... Redigerad 26 september, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Det är Michael J. Fox, som lider utav parkinsons, vilket gör att han kan börja skaka ganska extremt då och då. Och då blir det... Förstår fortfarande inte det roliga. Skulle en Colt M1911 börja likna en Minigun om man skakade på den? Går inte ens med överdriven fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Förstår fortfarande inte det roliga. Skulle en Colt M1911 börja likna en Minigun om man skakade på den? Går inte ens med överdriven fantasi. Går klockrent för mig! *fantiserar - ratatatatata* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Går klockrent för mig! *fantiserar - ratatatatata* You fail at internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Går klockrent för mig! *fantiserar - ratatatatata* Orka göra narr av folk med Parkinsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 You fail at internet. Ja, jo. Försökte rycka upp det bara... Orka göra narr av folk med Parkinsons. Min farsa hade/har det - så givetvis menade jag inget illa med det på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Jag postade mensvärk-filmen på gtastunting, och fick bland annat de här kommentarerna: I saw that yesterday in the news, funny. Han bor i Tyskland. They showed it on the news Han bor I Holland. Alltså, vafan? --- Har två filmer att bjuda på också. Bråk i skolan Det var han som börja'!!! Det var han som börja'!!! Det var han som börja'!!!11 Invisible Tetris Riktigt cool video rakt igenom, men för er som inte orkar kolla på hela så spola fram till 5.10 ungefär. Edit @ Eudoros: Boooo! Get off the stage!! Redigerad 26 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Psychokiller som i den här tråden; Alltime favourite line from a song, har missuppfattat något, lite smått. Single line: "He understands you often with his gun" from "It's all over now, Baby Blue"by Bob Dylan Two lines "Rain on me, like no other Until I drown, until I drown" from "When Love Breaks Down" by Prefab Sprout Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Bråk i skolan Det var han som börja'!!! Det var han som börja'!!! Det var han som börja'!!!11 'Så klent slagsmål, mannen!' Alltid bra med stödjande kamrater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Att alla klagar så på stackar EuN Tyckte att den var rolig (Även om jag inte fattade tills han förklarade att mr.Fox lider av Parkinson ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 WTF Kebab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 WTF Kebab? Hahaha! Srsly, Kebaben. Du skulle väl ha sagt nåt. Vi kan stötta dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Inte jag som tagit just denna bild, men skrattade till lite när jag såg löpsedeln på stan idag. Fina ordval: http://img211.imageshack.us/img211/3989/dsc00064jz9.jpg EDIT: Uppdaterad med bild som bör funka. Kan dessutom tillägga att jag inte tycker den är speciellt rolig, men opassande. Redigerad 26 september, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Inte jag som tagit just denna bild, men skrattade till lite när jag såg löpsedeln på stan idag. Fina ordval: Fungerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 WTF Kebab? Hahaha stackars Kebap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Fungerar inte. Nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Nu då? Hahahaha! Ja. väldigt in-your-face Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts