Jacker Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Har nu lagt upp spyklippet med engelsk text (på Break med). Man får väl hoppas på att det blir populärt... http://www.youtube.com/watch?v=vhi5F3_cPj0 Redigerad 23 september, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Det är inte direkt fel (iofs lite slarvigt) bara man använder det konsekvent och inte blandar nåt och något i samma text. Andra accepterade är t.ex. nån-någon, sen-sedan... Och nu var det ju dessutom fråga om ett citat vilket föregående talare påpekade. Tycker det är fel. Även om det är ett citat så ska man väl "översätta" till skriftspråk. Skulle iallafall jag gjort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Har nu lagt upp spyklippet med engelsk text (på Break med). Man får väl hoppas på att det blir populärt... http://www.youtube.com/watch?v=vhi5F3_cPj0 Haha! Roligaste jag sett på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Haha! Roligaste jag sett på länge! Filmen har nu fått fyra honors (17,685 views på 16 timmar), och i min profil står det "#26 - Most Viewed (Today) - Directors". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Det som är så kul är ju att hon spyr precis efter att han sagt tölp. Som om hon spydde för att han just kallat henne för tölp! Skitkul! Jag hatar program som Nattliv, Nattöppet etc. Där fick hon! Fast jag tycker synd om henne lite ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Hon kan ha varit gravid. Då spyr man. Man brukar inte spy av mensvärk. Tydligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Lite kul för mig som är ett MacGyver fan iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Hon kan ha varit gravid. Då spyr man. Man brukar inte spy av mensvärk. Tydligen... Det är olika från person till person, en del spyr, en del inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Har nu lagt upp spyklippet med engelsk text (på Break med). Man får väl hoppas på att det blir populärt... http://www.youtube.com/watch?v=vhi5F3_cPj0 "I have painful menstruation". . Stackars, stackars tjej - jag tycker genuint synd om henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Goa Nigger Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Det är olika från person till person, en del spyr, en del inte. Jag spydde! Goa Nigger Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Lite kul för mig som är ett MacGyver fan iallafall Jag undrar hur många gånger den där bilden har varit uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Jag undrar hur många gånger den där bilden har varit uppe. Fel tråd: Här ska det vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 http://youtube.com/watch?v=YNatqCzF_Ns En snubbe i Malaysian Idol som ska leka Michael Jackson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 "I have painful menstruation". . Stackars, stackars tjej - jag tycker genuint synd om henne. Öhm, ja, det kan kallas så på engelska. "#56 - Most Viewed (Today)" nu by the way!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Titanic in 5 seconds! "But the ship can't sink!" *plums* Redigerad 24 september, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Titanic in 5 seconds! HAHA! Kolla även in: Lejonkungen & Gudfadern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Tycker det är fel. Även om det är ett citat så ska man väl "översätta" till skriftspråk. Skulle iallafall jag gjort.. Absolut inte. Använder man citationstecken ska citatet skrivas ordagrannt. Journalistik 101. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Redigerad 24 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Titanic in 5 seconds! "But the ship can't sink!" *plums* Hahaha! Gillade de här med: Scarface in 5 seconds Lost in translation in 5 seconds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts