Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Hon är inte ensam hela tiden... hurvida personen som ger henne näsduken är bakom kameran hela tiden eller bara kom in i själva lokalen precis då kam man/får man inte veta, att koppen lyfts iväg sysns tydligt. :(

http://www.youtube.com/watch?v=m20TSyaEEHc...ted&search= <- Den förlängda versionen.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ska hårde Stellan för första gången erkänna att han har fel?

Löjligt. :(

När ska tönten Tackleberry sticka ifrån forumet som han en gång i tiden sa att han skulle?

Löjligt. :lol:

F.ö. Hur ska jag kunna erkänna att jag har fel, när jag inte har det? Du därimot har ingen aning om vad du snackar om, du tar replies från personer som inte heller har en aning och tar det som "bevis" att dom har rätt.

00:07 så får hon första reaktionen att hon kommer spy. Man hör hur hon börjar prata konstigt. Man ser också att magen drar ihop sig och 00:09 så spyr hon. 00:50 ser man att någon springer in i kameran (personen som ger henne en servett och tar hennes mugg) 01:15 får hon en servett, 01:22 tar dom hennes mugg.

OM nu någon hade varit inne i studion så skulle det ALDRIG ta 40 sekunder att komma fram till kameran. Skulle någon suttit bakom kameran skulle dom agerat direkt, och kameran hade skakat till redan 00:10-15~. Något som aldrig hände.

Anledningen till att jag vet detta är för att på ett liknande program som gick på TV4 runt 04-05 på morgonen så var det en tjej som hade sönder en sak (minns inte vad det nu var) och hon sa då att det är sånt som händer och försökte laga det då hon också påpekade att hon just var ensam i studion.

Nej du Tacklekärring. Jag gillade dig inte ett piss innan, och nu är du ett jävla kukhuvud. Gå och dra nått gammalt över dig istället, typ din morsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, det kan du ha helt rätt i Stell.

Att det finns personal där som tex sköter hennes mick är det ingen tvekan om, men att de måste befinna sig i samma studio som henne är inte nödvändigt. De kan sitta i ett annat rum längre bort och kolla henne genom en kamera. Det är klart att tv4:a vill ha så låga personalkostnader som möjligt, men fler än henne i hela tv 4:a huste finns det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte rubriken på den här artikeln var lite kul :( :

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article842580.ab

"Jag fick hela samhället mot mig – för nåt jag inte gjort"

Så skriver man väl inte? :lol:

Det är inte direkt fel (iofs lite slarvigt) bara man använder det konsekvent och inte blandar nåt och något i samma text. Andra accepterade är t.ex. nån-någon, sen-sedan...

Och nu var det ju dessutom fråga om ett citat vilket föregående talare påpekade.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte rubriken på den här artikeln var lite kul :( :

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article842580.ab

"Jag fick hela samhället mot mig – för nåt jag inte gjort"

Så skriver man väl inte? :lol:

Talspråk, där får du lov att använda "dig, grajor och nåt". :(

Men vafan, kan man inte skriva "d-e-j"??? :lol:

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, det kan du ha helt rätt i Stell.

Att det finns personal där som tex sköter hennes mick är det ingen tvekan om, men att de måste befinna sig i samma studio som henne är inte nödvändigt. De kan sitta i ett annat rum längre bort och kolla henne genom en kamera. Det är klart att tv4:a vill ha så låga personalkostnader som möjligt, men fler än henne i hela tv 4:a huste finns det.

TV4-huset är bemannat dygnet runt, självklart. Men hon är ensam i studion, och för er som vart inne i en studio så vet ni att dom är stora, så jag kallar dom lokaler. En studio är en lokal. Samma sak med en sporthall på en skola. Du kan vara ensam i sporthallen när skolan därimot har fler elever på skolan. Bygger på samma idé. TV-huset är bemannat men studion har bara en person.

P-C: Håll käften. Väck inte en björn som sover. (aka reta inte upp en admin i onödan)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor