Vice. Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Lol Click Det MÅSTE vara fejk!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Det MÅSTE vara fejk!?!?! Varför det? det är ju direktsänt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Varför det? det är ju direktsänt... Men SPY i tv!? Då avbryter man, gör rent. Spyor luktar SJUKT äckligt, man fortsätter inte som inget har hänt. Dessutom så KÄNNER man: "oj, jag spyr" och då rusar man iväg med händerna över munnen. Man sitter inte bara kvar och spyr rakt ut, utan att försöka hejda det. Redigerad 22 september, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Men SPY i tv!? Då avbryter man, gör rent. Spyor luktar SJUKT äckligt, man fortsätter inte som inget har hänt. Dessutom så KÄNNER man: "oj, jag spyr" och då rusar man iväg med händerna över munnen. Man sitter inte bara kvar och spyr rakt ut, utan att försöka hejda det. Herregud vad roligt , nej, det där var knappast fejkat... det finns utbildning även för jobb som dessa. Ganska otroligt att hon kan komma tillbaka sådär efter bara några sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Aaah, om man inte hatade såna där programledare innan så gör man verkligen det efter att ha fött höra fem "Okej, jag säger bara så här" inom femton sekunder. Haha, kom att tänka på en sak.. Tänk om den där killen inte ens hade TV:n igång när han pratade med henne. Typ svarade i köket eller nåt. Ganska snopet då att hon helt plötsligt börjar prata om mensvärk. Redigerad 22 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Aaah, om man inte hatade såna där programledare innan så gör man verkligen det efter att ha fött höra fem "Okej, jag säger bara så här" inom femton sekunder. Haha, precis och exakt samma mening när någon gissar fel. "NEEEJ, det var inte <insert ord here>, ah, det är bara att pröva igen hejdå!" Den tjejen sa i alla fall så när jag kollade en gång, exakt samma mening varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 http://www.youtube.com/profile_videos?user=peteuse&p=r Som man säger i tysklandet, MMHHMM LECKER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=pVUMdkg78tc En uppföljare till den videon kommer Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Men SPY i tv!? Då avbryter man, gör rent. Spyor luktar SJUKT äckligt, man fortsätter inte som inget har hänt. Dessutom så KÄNNER man: "oj, jag spyr" och då rusar man iväg med händerna över munnen. Man sitter inte bara kvar och spyr rakt ut, utan att försöka hejda det. Vice., den enda mannen som har mensverk och vet hur man känner sig då. 1. Du är man, du har ingen aning om hur mensverk kan fucka upp hela din dag. 2. Nattliv, som alla andra "natt-ringa-in-få-pengar program" brukar bara vara programledaren på plats. Kameran går igång ett klockslag, och stängs av vid ett annat. Hon är själv i en lokal, direktsändning och du tror att det bara är att "stänga av" och "börja om". Det är detta hela idén med direktsändning handlar om Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 En uppföljare till den videon kommer Här. Uppföljare är nästan alltid sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Hehehe, lite taskig men ändå ganska kul. Malmö är Tredje rikets, största stad! Så nu vet ni det... Redigerad 22 september, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Vice., den enda mannen som har mensverk och vet hur man känner sig då. 1. Du är man, du har ingen aning om hur mensverk kan fucka upp hela din dag. 2. Nattliv, som alla andra "natt-ringa-in-få-pengar program" brukar bara vara programledaren på plats. Kameran går igång ett klockslag, och stängs av vid ett annat. Hon är själv i en lokal, direktsändning och du tror att det bara är att "stänga av" och "börja om". Det är detta hela idén med direktsändning handlar om Vice. Icke. En annan person syns i någon sekund och tog bort glaset som stod på bordet framför programledaren. Sorry, jag såg det i den förlängda versionen: http://www.youtube.com/watch?v=m20TSyaEEHc...ted&search= Redigerad 22 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Sant som du säger. Aldrig att de skulle ge någon det ansvaret, att vara själv framför en livekamera där man har hela tv4:as rykte i sina händer... Dessutom krävs det personal för ljudet, ljuset osv... Redigerad 22 september, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 2. Nattliv, som alla andra "natt-ringa-in-få-pengar program" brukar bara vara programledaren på plats. Kameran går igång ett klockslag, och stängs av vid ett annat. Hon är själv i en lokal, direktsändning och du tror att det bara är att "stänga av" och "börja om". Det är detta hela idén med direktsändning handlar om Vice. Nu har de andra visserligen bevisat att du har fel, men du fattar väl att hon inte kan sköta allt (t.ex. det grafiska, telefonsamtalen, ljud etc.) själv? Varför skriver du "brukar" när du uppenbarligen bara gissar? Idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 TV Bloopers Skrattade så jävla hårt åt det 03.10 - 04.30! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Icke. En annan person syns i någon sekund och tog bort glaset som stod på bordet framför programledaren. Sorry, jag såg det i den förlängda versionen: http://www.youtube.com/watch?v=m20TSyaEEHc...ted&search= Det tog öven en minut för henne att komma dit. Om du ser någon som spyr, och du har en servett(whatever), skulle du då vänta en minut på att den som spytt ska få den. Hon är ensam i studion. Sant som du säger. Aldrig att de skulle ge någon det ansvaret, att vara själv framför en livekamera där man har hela tv4:as rykte i sina händer... Dessutom krävs det personal för ljudet, ljuset osv... Den personalen är inte i samma rum. Du fattar inte hur mycket det skulle låta om dom var det. Nu har de andra visserligen bevisat att du har fel, men du fattar väl att hon inte kan sköta allt (t.ex. det grafiska, telefonsamtalen, ljud etc.) själv? Varför skriver du "brukar" när du uppenbarligen bara gissar? Idiot! Har jag sagt det? Jag sa att hon är själv i studion. Bild (Kameran är still på samma ställe). Alltså är kameran still, och dom som sköter bilden är i ett annat rum. Ljud (Hon har en fluga). Alltså är det ingen ljudman i studion. Ljus (samma ljus). Samma igen, sköts på annat håll. Telefonslussar är i ett annat rum. Så snälla, sug min kuk och kom inte och tro att du vet nått. Och säg för fan inte att jag gissar ditt lilla fittbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Det tog öven en minut för henne att komma dit. Om du ser någon som spyr, och du har en servett(whatever), skulle du då vänta en minut på att den som spytt ska få den. Hon är ensam i studion. Ja, i själva studion, men det är alltid personal i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Ja, i själva studion, men det är alltid personal i närheten. Studio = lokal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 När ska hårde Stellan för första gången erkänna att han har fel? Löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts