P-C Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Märker ni något speciellt? Men jetekul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Märker ni något speciellt? Me don't get it. --- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 En liten 12-årig kille, som släpade på en tillplattad död groda kopplad i ett snöre, gick in på horhuset i den lilla byn. Han sa till bordellmamman: - "Jag vill ha sex med en av tjejerna. Jag har pengar och går inte härifrån förrän jag har fått det jag vill ha!" Bordellmamman, som struntade i alla moraliska värderingar, funderade faktiskt en liten stund, men sa sedan: - "OK då, välj ut en av mina flickor." Han frågade: - "Har någon av dem någon sjukdom?" Bordellmamman svarade naturligtvis "Nej", men pojken påpekade: - "Det snackas om att alla som varit med Lisa har blivit tvungna att ta en spruta efteråt. Så det är henne jag vill ha!" Eftersom pojken var så beslutsam och dessutom faktiskt hade pengar, så fick han som han ville. Han gick in till Lisa, släpande på sin döda groda. Tio minuter senare kom han ut, fortfarande med grodan i släptåg. Han betalade och var på väg mot ytterdörren, när bordellmamman frågade: - "Varför valde du den enda av mina flickor som bär på en smittsam sjukdom?" Han svarade, om än lite motvilligt: - "Jo, ikväll när jag kommer hem så skall mina föräldrar gå ut på restaurang och lämna mig hemma med barnvakten. Hon kommer att ha sex med mig, för hon gillar små pojkar, så jag kommer att smitta henne. Senare kommer min farsa att skjutsa hem henne, och ta sig ett nyp på vägen, så då får han samma sjukdom. När han kommer hem igen så kommer han att spänna på morsan, och i morgon kn***ar hon som vanligt med brevbäraren." "Och det är DEN jäveln jag vill åt, för det var HAN som körde över min groda!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Unge blir skrämd och skrämmer...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Begriper fortfarande inte. Någon som kan förklara? Antar att det beror på att hela locket är trasigt på maskinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Antar att det beror på att hela locket är trasigt på maskinen. Vad spelar det för roll om man får en massa andra feta prylar till, till ett bra pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 En liten 12-årig kille, som släpade på en tillplattad död groda kopplad i ett snöre, gick in på horhuset i den lilla byn. Han sa till bordellmamman: - "Jag vill ha sex med en av tjejerna. Jag har pengar och går inte härifrån förrän jag har fått det jag vill ha!" Bordellmamman, som struntade i alla moraliska värderingar, funderade faktiskt en liten stund, men sa sedan: - "OK då, välj ut en av mina flickor." Han frågade: - "Har någon av dem någon sjukdom?" Bordellmamman svarade naturligtvis "Nej", men pojken påpekade: - "Det snackas om att alla som varit med Lisa har blivit tvungna att ta en spruta efteråt. Så det är henne jag vill ha!" Eftersom pojken var så beslutsam och dessutom faktiskt hade pengar, så fick han som han ville. Han gick in till Lisa, släpande på sin döda groda. Tio minuter senare kom han ut, fortfarande med grodan i släptåg. Han betalade och var på väg mot ytterdörren, när bordellmamman frågade: - "Varför valde du den enda av mina flickor som bär på en smittsam sjukdom?" Han svarade, om än lite motvilligt: - "Jo, ikväll när jag kommer hem så skall mina föräldrar gå ut på restaurang och lämna mig hemma med barnvakten. Hon kommer att ha sex med mig, för hon gillar små pojkar, så jag kommer att smitta henne. Senare kommer min farsa att skjutsa hem henne, och ta sig ett nyp på vägen, så då får han samma sjukdom. När han kommer hem igen så kommer han att spänna på morsan, och i morgon kn***ar hon som vanligt med brevbäraren." "Och det är DEN jäveln jag vill åt, för det var HAN som körde över min groda!" Bästa jag hört på länge! Haha! Var hittade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Bästa jag hört på länge! Haha! Var hittade du den? Gk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Pyramiden är borta http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ost&p=77792 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Ah, ursäkta att jag bryter reglerna lite, brukar inte det men denna rockar så mycket att jag måste poste den med... Kokobom! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/metal.gif http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/metal.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Vad spelar det för roll om man får en massa andra feta prylar till, till ett bra pris? Inte vet jag men det har väl knappast något att göra med att annonsen är "rolig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Inte vet jag men det har väl knappast något att göra med att annonsen är "rolig". Så alltså är inte det roliga att locket är sönder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Så alltså är inte det roliga att locket är sönder... Känns lite onödigt att föra denns diskussion. Om man inte kan komma överens om vad som var roligt så var det hela antagligen inte så lyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Men jetekul! Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Unge blir skrämd och skrämmer...! Fy fan för sånt där. Tur att jag var smart nog att läsa kommentarerna innan. Pyramiden är borta http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ost&p=77792 Oj! Det är nu man ångrar att man inte var med på den gamla goda tiden. Ah, ursäkta att jag bryter reglerna lite, brukar inte det men denna rockar så mycket att jag måste poste den med... Kokobom! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/metal.gif http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/metal.gif http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/metal.gif ----------- Ni har väl inte missat Green Tea Partay? Och jag hoppas för guds skull att ni inte har missat föregångaren, Tea Partay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Mamma, Jag är Ateist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Mamma, Jag är Ateist... Haha! ..synd bara att den kändes ganska fejk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Mamma, Jag är Ateist... Fyfan för sånna. Vill man inte tro på gud så ska fan ingen tvinga en till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Mamma, Jag är Ateist... Helt sjukt! Sluta tro på gud, undra på att morsan tappar kontrollen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts