Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

:( - :wacko:

Ööh? Han är ju sjuk i huvudet. Skulle satt in han i ett psykhem i flera år om jag vore hans fader.

Det där var det värsta barnet jag sett i mitt korta liv.

I second that. Man har ju liksom sett på TV det där programmet (minns inte vad det heter) där har barnen varit aggresiva javisst, men inom en gräns, det har gått att övertyga dom om saker etc etc...

Man satt verkligen och kramade händerna när man såg det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, jag går Barn och Fritid på Komvux, jag vill bli barnskötare och vi lär oss hur man i princip ska handskas med barn rent pedagogiskt när de beter sig illa. Men min pedagogik efter att se det där var typ "sparka huvudet av ungjäveln". Nej men seriöst så tror jag nog mer på att den där ungen behöver bestraffas rent psykologiskt, skärper du dig inte = ingen mat, ungen kommer ge sig när han är hungrig. Skärper du dig inte blir det ingen bio och du får dra hem till din mormor istället och om du inte sköter dig där så låser vi in dig i sovrummet. Visst hårt kan tänkas men det är väll det ända som hjälper på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Nej men seriöst så tror jag nog mer på att den där ungen behöver bestraffas rent psykologiskt, skärper du dig inte = ingen mat, ungen kommer ge sig när han är hungrig. Skärper du dig inte blir det ingen bio och du får dra hem till din mormor istället och om du inte sköter dig där så låser vi in dig i sovrummet. Visst hårt kan tänkas men det är väll det ända som hjälper på honom.

:) Berätta din synpukt för din lärare...

Nej jag håller fullständigt med dig, den där ungen ska bara ha...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spinal Tap 11 AKA den lustiga gitarristen

Alla som är bekanta med instrumentet el gitarr kommer inte bara skratta åt utan även älska den här filmen. Den här snubben är helt och hållet flummig. Han älskar sina el gitarrer mer än något annat och låter inte "journalisten" röra något eller fråga för mycket. Han har även byggt en förstärkare där volymgränsen är 11 (I vanliga fall så går den bara till 10 på alla förstärkare). Han får mig att vrål skratta med sin dumhet och sitt över beskyddande beteende. Måste ses!

Just listen to this guitarr

Im not hearing anything

...Well you would if you were playing it

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

This was written by a guy... it's pretty darn smart. Girls -- Have a sense of humor!

I never quite figured out why the sexual urge of men and women differ so much. And I never have figured out the whole Venus and Mars thing. I have never figured out why men think with their head and women with their heart.

FOR EXAMPLE:

One evening last week, my girlfriend and I were getting into bed.

Well, the passion starts to heat up, and she eventually says, "I don't feel like it, I just want you to hold me."

I said, "WHAT??!! What was that?!"

So she says the words that every boyfriend on the planet dreads to hear...

"You're just not in touch with my emotional needs as a woman enough for me to satisfy your physical needs as a man."

She responded to my puzzled look by saying, "Can't you just love me for who I am and not what I do for you in the bedroom?"

Realizing that nothing was going to happen that night, I went to sleep.

The very next day I opted to take the day off of work to spend time with her. We went out to a nice lunch and then went shopping at a big, big unnamed department store. I walked around with her while she tried on several different very expensive outfits. She couldn't decide which one to take, so I told her we'd just buy them all. She wanted new shoes to compliment her new clothes, so I said, "Lets get a pair for each outfit."

We went on to the jewelry department where she picked out a pair of diamond earrings. Let me tell you... she was so excited. She must have thought I was one wave short of a shipwreck. I started to think she was testing me because she asked for a tennis bracelet when she doesn't even know how to play tennis.

I think I threw her for a loop when I said, "That's fine, honey." She was almost nearing sexual satisfaction from all of the excitement. Smiling with excited anticipation, she finally said, "I think this is all

dear, let's go to the cashier."

I could hardly contain myself when I blurted out, "No honey, I don't feel like it."

Her face just went completely blank as her jaw dropped with a baffled, "WHAT?"

I then said, "Honey! I just want you to HOLD this stuff for a while. You're just not in touch with my financial needs as a man enough for me to satisfy your shopping needs as a woman."

And just when she had this look like she was going to kill me, I added, "Why can't you just love me for who I am and not for the things I buy you?"

Apparently I'm not having sex tonight either....but at least that beyotch knows I'm smarter than her.

^_^:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

This was written by a guy... it's pretty darn smart. Girls -- Have a sense of humor!

I never quite figured out why the sexual urge of men and women differ so much. And I never have figured out the whole Venus and Mars thing. I have never figured out why men think with their head and women with their heart.

FOR EXAMPLE:

One evening last week, my girlfriend and I were getting into bed.

Well, the passion starts to heat up, and she eventually says, "I don't feel like it, I just want you to hold me."

I said, "WHAT??!! What was that?!"

So she says the words that every boyfriend on the planet dreads to hear...

"You're just not in touch with my emotional needs as a woman enough for me to satisfy your physical needs as a man."

She responded to my puzzled look by saying, "Can't you just love me for who I am and not what I do for you in the bedroom?"

Realizing that nothing was going to happen that night, I went to sleep.

The very next day I opted to take the day off of work to spend time with her. We went out to a nice lunch and then went shopping at a big, big unnamed department store. I walked around with her while she tried on several different very expensive outfits. She couldn't decide which one to take, so I told her we'd just buy them all. She wanted new shoes to compliment her new clothes, so I said, "Lets get a pair for each outfit."

We went on to the jewelry department where she picked out a pair of diamond earrings. Let me tell you... she was so excited. She must have thought I was one wave short of a shipwreck. I started to think she was testing me because she asked for a tennis bracelet when she doesn't even know how to play tennis.

I think I threw her for a loop when I said, "That's fine, honey." She was almost nearing sexual satisfaction from all of the excitement. Smiling with excited anticipation, she finally said, "I think this is all

dear, let's go to the cashier."

I could hardly contain myself when I blurted out, "No honey, I don't feel like it."

Her face just went completely blank as her jaw dropped with a baffled, "WHAT?"

I then said, "Honey! I just want you to HOLD this stuff for a while. You're just not in touch with my financial needs as a man enough for me to satisfy your shopping needs as a woman."

And just when she had this look like she was going to kill me, I added, "Why can't you just love me for who I am and not for the things I buy you?"

Apparently I'm not having sex tonight either....but at least that beyotch knows I'm smarter than her.

^_^:unsure:

Hihi ;)

Smart :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med risk för att göra användare, tipsare, medlemmar och SlewME onda på mig så måste jag posta denna insändare till GTAnytts tipslåda. Vad säger ni, ska jag göra en nyhet av den? Det är ju BREAKING NEWS!!!!! :unsure:

85j4puse3izu.png

Notera datumet! Notera att han såg det först i ANDRA trailern! Och sen, "varken 911-olyckan eller (?!) är med". Okej. Minst två saker är inte med:

• 9/11-olyckan
  • -

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^ Så jävla ägd!

Med risk för att göra användare, tipsare, medlemmar och SlewME onda på mig så måste jag posta denna insändare till GTAnytts tipslåda. Vad säger ni, ska jag göra en nyhet av den? Det är ju BREAKING NEWS!!!!! :unsure:

Notera datumet! Notera att han såg det först i ANDRA trailern! Och sen, "varken 911-olyckan eller (?!) är med". Okej. Minst två saker är inte med:

• 9/11-olyckan
  • -

;)

:D

Herregud...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/85j4puse3izu.png

• 9/11-olyckan
  • -

^_^

Hahahah ;) Har mina funderingar om vem det kan vara, men ska inget säga.

Edit: Mitt första bidrag här, tror jag.

Jesus will survive! :D

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde från en kompis att en kille ifrån hans nya klass sa att han hade dyslexi, då en annan kille i klassen svarar genom att säga *Se hela konversationen nedanför*

"Jag har dyselexi" .........Tyst i några sekunder......... "Okej, är det då man inte ser trafikljus?"

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja aftonbladet gör bort sig :unsure:wus4i47qm9n2.jpg

Så går det när en tidning bara inriktar sig på skandaler och "skandaler (innom kändislivet)". Kommer det en storm som väntas orsaka stor förödelse så måste det stå om just den stormen på sid 1,2,3,4,5,6,7 och mitten. Men om stormen var lugnare än vad man anat och bara orsakat mindre skador, då står det skrivet på Aftonbladets löpsedel dagen efter: "Peter Stormare gravid igen". Det är Aftonbladet det.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

100 höjdare - Sjöodjursmannen

:unsure:

"Göran, kan du ta en bild av det när de håller på där, hallå! Göran! Ta en bild, skynda på, du snabba på nu han är - han är loss snart. Hallå! Ta en bild här skyndade-skynda på nu!"

Tog du någon bild?"

"Nej."

"Du, hallå! Fotografen där. Jag har det där analysprogrammet uppe nu, så du kan filma om du vill."

"Det kan inte vara en båt?"

"Nej. Det är din avdelning Göran.

Skillnaden mellan ett mekaniskt ljud och ett bilologiskt ljud, kan inte du redogöra för det?"

"Nja, det låter ju som ett djur"

Jag och min polare garvade så vi tjöt, speciellt när han ville att Göran skulle ta en bild. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor