ZcruweN Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 ..som inte har någonting med WoW att göra Suck...... Att ni inte förstår att dom har gjort det där endast för att jävlas med just WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) HAHAHHAHAHAAHAHAHAA!!!!!!!!!!!!!! *gråter* Yucko: Hey you look like that monster from the predator movie Kärring: Do you get drunk because your lack of talent?? Yucko: Do you get black because of lack of whiteness? EDIT: HAHAH Kolla yucko videon här nere http://www.yuckotheclown.com/ Redigerad 21 augusti, 2007 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Om ett möte vore som en diskussionstråd på internet... Haha, roligaste på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Yoko the clown. Sinnessjuk, utan tvekan http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...deoID=865718299 Ahahahah! -Where you from? You're from India? -No, Afghanistan - Afghanistan... I bet your pussy smells like curry powder xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Yucko: Hey you look like that monster from the predator movie Kärring: Do you get drunk because your lack of talent?? Yucko: Do you get black because of lack of whiteness? EDIT: HAHAH Kolla yucko videon här nere http://www.yuckotheclown.com/ Hahaha, och när hon mosar hans ansikte och hans kommentar efteråt "What the fuck just happend?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/8ca3hloluwjt.jpg Sen kör vi lite musik: Finsk version av YMCA Sedan ett bedrägeri: Extremt seriöst kontorsskämt Och sist men inte minst: Klick! och Klicka igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Robert Aschberg "mobbar" alkoholmätare Älska honom <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Robert Aschberg "mobbar" alkoholmätare Älska honom <3 "Där fick du!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 http://www.expressen.se/nyheter/1.807105/j...e-jordbavningen Helt jävla lysande. Jag säger då det, trons makt är löjeväckande stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 101 rules of black metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) http://www.expressen.se/nyheter/1.807105/j...e-jordbavningen Helt jävla lysande. Jag säger då det, trons makt är löjeväckande stor. Vilka jävla idioter. Hoppas de tycker det är lika kul att döda barn och kvinnor som Gud och Jesus verkar göra. Edit: Ironin är i sanning stor. En staty och lite anat krims-krams klarar sig oskadda. Medans dom stackars undersåtarna blir lemlästade i svåra plågor. Sen yrar man om mirakel. Gränsen för människans enfald är oändlig. QFT. Redigerad 21 augusti, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 http://www.expressen.se/nyheter/1.807105/j...e-jordbavningen Helt jävla lysande. Jag säger då det, trons makt är löjeväckande stor. Fyfan... det där är ju sjukt. Dom borde pajja statyn för att taket inte rasade in på den istället för att rasa in på 150 människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Detta är inte skoj, bara så j*vla sjukt! Vet inte om det är föräldrarna man skall skylla på eller om det är ungen! Jag har aldrig varit för aga, men i ett sånt här fall hade jag nog prylat ungen så ordentligt att det hade tagit honom ett år att vakna upp ur koman... Redigerad 21 augusti, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Detta är inte skoj, bara så j*vla sjukt! Vet inte om det är föräldrarna man skall skylla på eller om det är ungen! Jag har aldrig varit för aga, men i ett sånt här fall hade jag nog prylat ungen så ordentligt att det hade tagit honom ett år att vakna upp ur koman... Haha fy fan, jag gillade när farsan drog till han över röven så han föll som ett korthus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Vilka jävla idioter. Hoppas de tycker det är lika kul att döda barn och kvinnor som Gud och Jesus verkar göra. Edit: QFT. Ni är då spirituella människor ni. Ni begriper ingenting. Så jäkla svårt är det inte förstå, oavsett hur många människor som dör: faktum är att det ger sken om någonting större, på gott och ont. Och nej, jag köper det inte. Jag tror inte på en ingripande gud eller något i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 101 rules of black metal Ååååå Xemtoth? Vi har något åt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Detta är inte skoj, bara så j*vla sjukt! Vet inte om det är föräldrarna man skall skylla på eller om det är ungen! Jag har aldrig varit för aga, men i ett sånt här fall hade jag nog prylat ungen så ordentligt att det hade tagit honom ett år att vakna upp ur koman... Bara i Tyskland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Detta är inte skoj, bara så j*vla sjukt! Vet inte om det är föräldrarna man skall skylla på eller om det är ungen! Jag har aldrig varit för aga, men i ett sånt här fall hade jag nog prylat ungen så ordentligt att det hade tagit honom ett år att vakna upp ur koman... 1. Find Nightstick 2. Beat the shit out of the kid 3. iaf är det vad som skulle hända om han gjorde så mot jämnåriga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Detta är inte skoj, bara så j*vla sjukt! Vet inte om det är föräldrarna man skall skylla på eller om det är ungen! Jag har aldrig varit för aga, men i ett sånt här fall hade jag nog prylat ungen så ordentligt att det hade tagit honom ett år att vakna upp ur koman... Ungen beter sig förjävligt men jag tror inte det är föräldrarnas fel. Hans bror verkar ju något normal så han har antagligen ett par medfödda aggressions sjukdommar : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Detta är inte skoj, bara så j*vla sjukt! Vet inte om det är föräldrarna man skall skylla på eller om det är ungen! Jag har aldrig varit för aga, men i ett sånt här fall hade jag nog prylat ungen så ordentligt att det hade tagit honom ett år att vakna upp ur koman... - Ööh? Han är ju sjuk i huvudet. Skulle satt in han i ett psykhem i flera år om jag vore hans fader. Det där var det värsta barnet jag sett i mitt korta liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts