Siana Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 (redigerad) Japansk Pool... Bajamaja-prank! Redigerad 17 augusti, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 CIA hade en ledig tjänst som lönnmördare. Efter all bakgrundskontroll, intervjuer och tester, var där tre personer kvar. Två män och en kvinna. För sluttestet, tog CIA agenterna en av männen till en stor dörr av metall och gav honom en pistol. - Vi måste veta om du följer dina instruktioner, oavsett omständigheter. Inne i rummet, kommer du hitta din fru sittandes i en stol. Döda henne. Mannen sa - Du skämtar, jag skulle aldrig kunna skjuta min fru! Då sa agenten - Då är du inte rätt man för jobbet. Den andre mannen fick samma instruktioner. Han tog en pistol och gick in i rummet. Allt var tyst i ungefär fem minuter, sen kom mannen ut med tårar i ögonen. - Jag försökte, men kan inte döda min fru. Då sa agenten - Du har inte vad som krävs, gå du hem med din fru. Slutligen, var det kvinnans tur. Hon fick samma instruktioner, att döda sin man. Hon tog pistolen och gick in i rummet. Skott hördes, det ena efter det andra, de hörde skrik, slammer, smällar mot väggarna. Efter ett par minuter blev allt tyst. Dörren öppnades långsamt och där stod kvinnan. Hon torkade svetten ur sin panna och sa - Pistolen är ju laddad med lösa skott, jag var tvungen att slå ihjäl honom med stolen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 CIA hade en ledig tjänst som lönnmördare. Efter all bakgrundskontroll, intervjuer och tester, var där tre personer kvar. Två män och en kvinna. För sluttestet, tog CIA agenterna en av männen till en stor dörr av metall och gav honom en pistol. - Vi måste veta om du följer dina instruktioner, oavsett omständigheter. Inne i rummet, kommer du hitta din fru sittandes i en stol. Döda henne. Mannen sa - Du skämtar, jag skulle aldrig kunna skjuta min fru! Då sa agenten - Då är du inte rätt man för jobbet. Den andre mannen fick samma instruktioner. Han tog en pistol och gick in i rummet. Allt var tyst i ungefär fem minuter, sen kom mannen ut med tårar i ögonen. - Jag försökte, men kan inte döda min fru. Då sa agenten - Du har inte vad som krävs, gå du hem med din fru. Slutligen, var det kvinnans tur. Hon fick samma instruktioner, att döda sin man. Hon tog pistolen och gick in i rummet. Skott hördes, det ena efter det andra, de hörde skrik, slammer, smällar mot väggarna. Efter ett par minuter blev allt tyst. Dörren öppnades långsamt och där stod kvinnan. Hon torkade svetten ur sin panna och sa - Pistolen är ju laddad med lösa skott, jag var tvungen att slå ihjäl honom med stolen! Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 CIA hade en ledig tjänst som lönnmördare. Efter all bakgrundskontroll, intervjuer och tester, var där tre personer kvar. Två män och en kvinna. För sluttestet, tog CIA agenterna en av männen till en stor dörr av metall och gav honom en pistol. - Vi måste veta om du följer dina instruktioner, oavsett omständigheter. Inne i rummet, kommer du hitta din fru sittandes i en stol. Döda henne. Mannen sa - Du skämtar, jag skulle aldrig kunna skjuta min fru! Då sa agenten - Då är du inte rätt man för jobbet. Den andre mannen fick samma instruktioner. Han tog en pistol och gick in i rummet. Allt var tyst i ungefär fem minuter, sen kom mannen ut med tårar i ögonen. - Jag försökte, men kan inte döda min fru. Då sa agenten - Du har inte vad som krävs, gå du hem med din fru. Slutligen, var det kvinnans tur. Hon fick samma instruktioner, att döda sin man. Hon tog pistolen och gick in i rummet. Skott hördes, det ena efter det andra, de hörde skrik, slammer, smällar mot väggarna. Efter ett par minuter blev allt tyst. Dörren öppnades långsamt och där stod kvinnan. Hon torkade svetten ur sin panna och sa - Pistolen är ju laddad med lösa skott, jag var tvungen att slå ihjäl honom med stolen! Hahaha. Läs det här då: http://www.idg.se/2.1085/1.116538 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Hahaha. Läs det här då: http://www.idg.se/2.1085/1.116538 Hahaha! "CS kan tillägga att det motsvarar ett 18 miljoner år långt samtal mellan Sverige och Kap Verdeöarna, enligt Telias prislista. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Hahaha. Läs det här då: http://www.idg.se/2.1085/1.116538 Haha CS kan tillägga att det motsvarar ett 18 miljoner år långt samtal mellan Sverige och Kap Verdeöarna, enligt Telias prislista. Alltså måste herr Wahab ha inlett sitt samtal ungefär då de första däggdjuren utvecklade tillräckligt rörliga tummar för att hantera en mobiltelefon. nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 (redigerad) <LS_Nick> :o <LS_Nick> there appears to be arse-cheek marks on my scanner... <des1re> wtf <LS_Nick> strange... <LS_Nick> tastes like my sister = Mjordan2nd: If you could be any fictional character, who would you be? Chris: Spider Man Tim: batman Sidd: batman Mjordan2nd: I'd be god <LexMortis> have i told you about a dream i had? <LexMortis> a lion attacked me <LexMortis> and bit off my finger <LexMortis> after the fight n all was over <LexMortis> i looked at my hands <LexMortis> and went like "great, now i can only count to 9" <LexMortis> even my unconsciousness is retarded Redigerad 17 augusti, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Bajamaja-prank! Hahaha!! --- Insult comedy à la Lisa Lampanelli (stand-up) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 CIA hade en ledig tjänst som lönnmördare. Efter all bakgrundskontroll, intervjuer och tester, var där tre personer kvar. Två män och en kvinna. För sluttestet, tog CIA agenterna en av männen till en stor dörr av metall och gav honom en pistol. - Vi måste veta om du följer dina instruktioner, oavsett omständigheter. Inne i rummet, kommer du hitta din fru sittandes i en stol. Döda henne. Mannen sa - Du skämtar, jag skulle aldrig kunna skjuta min fru! Då sa agenten - Då är du inte rätt man för jobbet. Den andre mannen fick samma instruktioner. Han tog en pistol och gick in i rummet. Allt var tyst i ungefär fem minuter, sen kom mannen ut med tårar i ögonen. - Jag försökte, men kan inte döda min fru. Då sa agenten - Du har inte vad som krävs, gå du hem med din fru. Slutligen, var det kvinnans tur. Hon fick samma instruktioner, att döda sin man. Hon tog pistolen och gick in i rummet. Skott hördes, det ena efter det andra, de hörde skrik, slammer, smällar mot väggarna. Efter ett par minuter blev allt tyst. Dörren öppnades långsamt och där stod kvinnan. Hon torkade svetten ur sin panna och sa - Pistolen är ju laddad med lösa skott, jag var tvungen att slå ihjäl honom med stolen! Hahaha den var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 GTAsajten Classics - Spöket på Weeners rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Xemtoth med polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Xemtoth med polare. Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 GTAsajten Classics - Spöket på Weeners rum OMG http://files.msndollies.com/100906.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Oooh, gud vad häftig du är som bryter mot lagen helt utan att bry dig! Får jag ta på dig? Xersize dampar för jag låste hans topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Oooh, gud vad häftig du är som bryter mot lagen helt utan att bry dig! Får jag ta på dig? Xersize dampar för jag låste hans topic.. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Ouch, nu försöker han spela cool, men drar ner SlewME i skiten. Vad säger herr Slew om detta? Försökte inte vara häftig, försökte bara lägga fram min poäng. Och att du vill ta på en annan kille gör mig inte förvånad, men jag står nog helst över. Hör med SlewMe, dock. Han gillar det nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 *Allmänt dum chatt med Xersize* Xersize dampar för jag låste hans topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Hon är bara 7 lixom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 GTAsajten Classics - Spöket på Weeners rum Epic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Hon är bara 7 lixom. Hon mimar ju bara lixom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts