Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

( +Feskprinsen ) En gång när jag gick på dagis hade jag hört något äldre barn säga "knulla" och syfta på att det menade "gosa" (ni kan väl ana vilken kedja av bröder och kompisar som måste spridit detta ord längre och längre ned i åldrarna), så när jag vid ett senare tillfälle frågade min mamma om vi "skulle knulla" så blev jag inte bemött med den förväntade reaktionen.

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

( +Feskprinsen ) En gång när jag gick på dagis hade jag hört något äldre barn säga "knulla" och syfta på att det menade "gosa" (ni kan väl ana vilken kedja av bröder och kompisar som måste spridit detta ord längre och längre ned i åldrarna), så när jag vid ett senare tillfälle frågade min mamma om vi "skulle knulla" så blev jag inte bemött med den förväntade reaktionen.

(w00t)

Haha!

Skrattade i säkert 5 min :unsure:

@ Kebab

Stackars panda :lol:

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är för feg för att kolla på filmen, men jag blev v'ldigt nyfiken. Vad händer när man klämmer på spindelbett? :unsure:

Alltså, han har blivit biten och låtit det vara i tre dagar så det hade svullnat upp så det var stort som en golfboll. Så stack han hål på det och tryckte, det rann så jävla mycket vidrig skit.

VickeX: Nää... Det är bara vidrigt tbh. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart dom tar slut. Men om man inte rengör såret så kommer det att bildas nytt.

Det är klart. Men jag tänkte. Ja. Är ju inte riktigt "normalt" att stå i åtta minuter och trycka och det bara fortsätter. Om vi nu tar det där spindelbettet som exempel, hur länge skulle han få trycka innan det vart "tomt"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är klart. Men jag tänkte. Ja. Är ju inte riktigt "normalt" att stå i åtta minuter och trycka och det bara fortsätter. Om vi nu tar det där spindelbettet som exempel, hur länge skulle han få trycka innan det vart "tomt"?

Det mesta han klämde ut där var vätska blandat med blod. Och det kan han stå och klämma ut tills kroppen är helt uttorkad eller han har dött, vilket som händer först fattar du nog själv. Det är det som många gör fel när dom klämmer valfri sak på sin kropp. Ta bara finnar som exempel. Tror många står och klämmer en finne både två och tre gånger får mycket, bara för "det kommer". Om man skulle få ett skärsår i handen, inte fan skulle man börja trycka ut blodet för att få det att sluta blöda?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor