Tweak Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Fräsch tjej! http://www.youtube.com/watch?v=7hTEEwx40h4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) Det där är ju en vanlig cigarett också. Neeeeej, det är hans shit ju TWEAK FÖR HELVETE! Den lades ju upp för några sidor sidan, lol lol lol. Redigerad 11 augusti, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) Neeeeej, det är hans shit ju TWEAK FÖR HELVETE! Den lades ju upp för några sidor sidan, lol lol lol. fan. då kan jag passa på att fråga: är den riktig? Redigerad 11 augusti, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 fan. då kan jag passa på att fråga: är den riktig? Den ser oerhört fake ut i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Den ser oerhört fake ut i mina ögon.BajsmästarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) Angående fontanellsex... http://img241.imageshack.us/img241/8237/babyfucknb4.jpg Redigerad 11 augusti, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Angående fontanellsex... http://img241.imageshack.us/img241/8237/babyfucknb4.jpg Ha, ha, ha, ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Angående fontanellsex... http://img241.imageshack.us/img241/8237/babyfucknb4.jpg Hahahaha, najz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Angående fontanellsex... Det där var..sjukt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 http://www.kuk.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 http://www.kuk.com Det roligaste var bilden på förstasidan^^ och skribb, du är verkligen sjuk. :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Det roligaste var bilden på förstasidan^^ och skribb, du är verkligen sjuk. :x Bara för att han postade den bilden? Han springer ju inte runt och våldtar bebisar bara för det, Jacker snackade ju däremot om den sexuella läggningen häromdagen, så det var därför han postade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Bara för att han postade den bilden? Han springer ju inte runt och våldtar bebisar bara för det, Jacker snackade ju däremot om den sexuella läggningen häromdagen, så det var därför han postade den. Inte något som platsar i Humortråden dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Inte något som platsar i Humortråden dock. Det gör honom inte sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Det gör honom inte sjuk. Kan uppfattas fel. Om någon postar en sådan bild i en HUMORtråd, så kan man lätt tro att han tycker det är asroligt när någon våldtar ett spädbarn. Men det kanske är bara jag som tycker det, skratta på ni bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Kan uppfattas fel. Om någon postar en sådan bild i en HUMORtråd, så kan man lätt tro att han tycker det är asroligt när någon våldtar ett spädbarn. Men det kanske är bara jag som tycker det, skratta på ni bara. Den meningen fick mig att skratta till Nej, jag skrattar verkligen inte åt bilden men man behöver fortfarande inte kalla skribb sjuk för det, särskilt inte när det finns en bakgrundshistoria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Kan uppfattas fel. Om någon postar en sådan bild i en HUMORtråd, så kan man lätt tro att han tycker det är asroligt när någon våldtar ett spädbarn. Men det kanske är bara jag som tycker det, skratta på ni bara. Finns folk som ha så bisarr humor. Och sen är det knappast en realistisk illustrering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Best prank call in HISTORY! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Den meningen fick mig att skratta till Nej, jag skrattar verkligen inte åt bilden men man behöver fortfarande inte kalla skribb sjuk för det, särskilt inte när det finns en bakgrundshistoria. Jahaja, men ärligt talat tycker jag det är fel att posta spädbarnstryckakukengenomskallenporr i en humortråd. Tycker alltså det är sjukt att tycka det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Jahaja, men ärligt talat tycker jag det är fel att posta spädbarnstryckakukengenomskallenporr i en humortråd. Tycker alltså det är sjukt att tycka det är roligt. Precis det jag försöker komma till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts