Alle090 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Why Finntroll ISN'T good for humanity http://www.youtube.com/watch?v=g2ly1vOXnFo 00:56 HahAHAHA, Den där minen är SVÅR att glömma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Why Finntroll ISN'T good for humanity http://www.youtube.com/watch?v=g2ly1vOXnFo 00:56 WTF, va hände med Anti-spam skyddet??? Sorry guys.. Redigerad 23 juli, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Why Finntroll ISN'T good for humanity http://www.youtube.com/watch?v=g2ly1vOXnFo 00:56 WTF, va hände med Anti-spam skyddet??? Sorry guys.. Redigerad 23 juli, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 HI JACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) HI JACK Klassiker Edit: Självmordsbombare Für Elise Redigerad 23 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Oj oj oj då, vad står på... Och om ni sett den så kan ni vara tysta, ni kan se den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 http://youtube.com/watch?v=tTKjbdN5p0Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Oj oj oj då, vad står på... Och om ni sett den så kan ni vara tysta, ni kan se den igen. hehe, blir glad av att se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Nintendo Wii-fit! Bästa jag sett i år, kung är den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 hehe, blir glad av att se den. Skulle skriva det samma. Härlig grabb! (w00t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Jag läste det här runt 7 på morgonen när jag inte hade sovit på ett bra tag. Satt och garvade ett jävla bra tag. Inte skrattat så mycket på väldigt länge. Dom var väl kanske 7-8 år och spelade fotbollsmatch och dom låg under med några mål och det gick inte så bra. Hans pappa vid sidlinjen ropar "kom igen nu, kämpa lite" varvid sonen svarar "vi kan inte vinna dom har mer negrer än oss" Den är inte riktigt lika rolig nu, men invänta mörkret och natten för en större effekt. Redigerad 24 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 BREAKING NEWS: INTERNET LIGGER NERE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Robert Gustavsson som fotbollstränare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 BREAKING NEWS: INTERNET LIGGER NERE! Haha, jag skrattade åt att Nigerias ekonomi kraschade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Viruset lurade Linda I lol'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) >> En till ganska rolig dator relaterad rolighet Vad är då roligt? : Jo för det första är detta inget "nytt virus", åtminstone inte något nytt sätt att sprida virus på och det är oftast just gamlingar och okunniga småungar så går på detta. Dessutom så är det tragikomiskt hur Aftonbaljan/blodet/blaskan/bajsarn (mm. kärt barn) tar detta som nyheter när inget annat händer. "Buuuuhuuuhuhuuh jag fick virus buuuuuuhuuuuuuuu." Editos: "buuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuhuhuhu!" Editios (2): Fan dig HEW 3 minuter! Redigerad 24 juli, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) >> En till ganska rolig dator relaterad rolighet Vad är då roligt? : Jo för det första är detta inget "nytt virus", åtminstone inte något nytt sätt att sprida virus på och det är oftast just gamlingar och okunniga småungar så går på detta. Dessutom så är det tragikomiskt hur Aftonbaljan/blodet/blaskan/bajsarn (mm. kärt barn) tar detta som nyheter när inget annat händer. "Buuuuhuuuhuhuuh jag fick virus buuuuuuhuuuuuuuu." Editos: "buuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuhuhuhu!" Haha före dig Redigerad 24 juli, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Hahahah! Aftonhoran måste ju muta dem med något för att se helt grinfärdiga ut på bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Nån på GTASajten som har det där viruset. Kommer ihåg, tror det var igår "någon" som skrev så till mig. Ska se om jag hittar vem det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 En öl tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts