Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) A disturbing moment in a children's film Det kommer alltså från en barnfilm, som tydligen ska vara glad och humoristisk fram till den där scenen. Creepy ju Edit: Dooh, ny sida Redigerad 12 juli, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 http://static.pici.se/pictures/mmIawAsMa.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) *Bild* Så knäpp du är! Fattar du att jag satt och slog på skärmen för att få bort den!? Så vägrade den försvinna och jag fattade inte först! Bara: Wtf?! Redigerad 12 juli, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Edit: Dooh, ny sida Är jag den enda som blir stolt vare gång jag skapar en ny sida? Jacker: Haha! Den idealiska hemmafrun. "Lägga barn" wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Så knäpp du är! Fattar du att jag satt och slog på skärmen för att få bort den!? Så vägrade den försvinna och jag fattade inte först! Bara: Wtf?! WTF ?!? Det hände IGEN !?! Det må vara lite sent, men jag trodde den var riktig igen och studsade till i datorstolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) *skvätt* Haha, lol ------------ Ni är korkade ifall ni tror att den är riktig. Om ni tänker lite och inspekterar den i 1 sekund så ser man att den rör sig i en åtta om och om och om och om och om och om och om igen... Redigerad 12 juli, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Haha, lol ------------ Ni är korkade ifall ni tror att den är riktig. Om ni tänker lite och inspekterar den i 1 sekund så ser man att den rör sig i en åtta om och om och om och om och om och om och om igen... Det är du som har reflexer som en lam 90-åring kanske...!? Jag sitter inte och stirrar på en insekt i en hel sekund innan jag viftar till den. Redigerad 12 juli, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Det är du som har reflexer som en lam 90-åring kanske...!? Jag sitter inte och stirrar på en insekt i en hel sekund innan jag viftar till den. Vem vet, jag kanske bara tänker lite annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 http://www.expressen.se/noje/1.747988 "Det häftigaste var när duon gick in på en McDonald's-restaurang, fast de i själva verket trodde att det var en klädbutik med McDonalds-kläder." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 http://www.expressen.se/noje/1.747988 "Det häftigaste var när duon gick in på en McDonald's-restaurang, fast de i själva verket trodde att det var en klädbutik med McDonalds-kläder." Lyssna på hela deras sommarprat, de förklarar McDonald's-händelsen mer invecklat där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Lyssna på hela deras sommarprat, de förklarar McDonald's-händelsen mer invecklat där. hittas vart? orka söka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) hittas vart? orka söka Orka söka åt någon som inte orkar söka själv. Menmen, bara för att jag lyssnar på tung musik atm, här. 4 juli. EDIT: Sovjets nationalsång med svensk text Redigerad 13 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Simon Cowell är bäst! Simon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 http://youtube.com/watch?v=Z6DD6mqcez4 Spiderman climbs speakers during Snow Patrol, T In The Park Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 EDIT: Sovjets nationalsång med svensk text Haha, så rackarns underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 EDIT: Sovjets nationalsång med svensk text Hahahhahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) EDIT: Sovjets nationalsång med svensk text Och inte lite heller... Redigerad 13 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/59go4da107ok.jpg Och inte lite heller... Och? Jag hade inte sett den, kanske någon annan hade missat den också. Jag la in den för att fylla ut mitt inlägg. Orka klaga för en sån skitsak. Redigerad 13 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Och? Jag hade inte sett den, kanske någon annan hade missat den också. Jag la in den för att fylla ut mitt inlägg. Orka klaga för en sån skitsak. Du som klagar nu ju. lolnoob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Du som klagar nu ju. lolnoob. Vet inte vad det är med mig idag. Men jag skrattar åt dina inlägg för att dom är så otroligt oförutsättbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts