Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

En kul grej som hände idag när vi skulle till min mosters sommarstuga:

Vi hade varit på hemköp och köpt baguette. Så helt plötsligt (när vi ska åka därifrån) kommer det nått jävla psyk och sladdar över hela jävla vägen. Han fortsätter sladda (inte sånt där 'Oh Nej, Jag Har Tappat Kontrollen'-sladd, utan mer 'Kolla på mig, jag har en bil'-sladd) och tillslut krockar han med en lycktstolpe typ 10 meter ifrån oss. Hans hjul punkteras av en jävla metall-bit. Lol, killen ser ledsen ut och försöker rulla hem med sitt punkterade hjul... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<KamratAnders> "Titel: Kraftens krigare -  Imdb
<KamratAnders> Övrigt: (Warriors of virtue) Amerikanskt familjeäventyr från 1997. Fem superhjältar som alla är utklädda till kängurur bor i en magisk värld..."
<KamratAnders> va fan?[/codebox]

--

IT'S A SIGN \,,/ d(>.<)b \,,/

post-7188-1183962826_thumb.jpg

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Postad tidigare, men grymt skön.

EDIT:

Förresten, det där var ju ett klipp ur Grotesco Royals bidrag till Humorlabbet. Dom vann ju också tävlingen, vilket betyder att dom skulle få göra en hel serie. Någon som vet när denna kommer att visas? Läste någostans att den kommer att visas under år 2007 iaf, men har inte sett någon närmare info.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En ganska 'kul' sak som hände i Barcelona var ett scenario där jag satt fast i en 1x1 meter stor hiss i ett gammalt hyreshus. Som tur var fanns en nödtelefon som jag använde. Här är konversationen med en telefonist i andra änden:

Föreställ er den här muppen i andra änden

- 'Ola!

- Yeah, hello?

- Ola!

- Yeah, I'm trapped in an elevator.

- Que?

- I'm trapped in an elevator?

- Ehh...

- Do you speak english?

- No.

- Not at all?

- No much.

- Can you get me out of here?

- Que?

- CAN YOU GET ME OUT OF HERE!?

[mumlande med sina kollegor]

- Adress?

- Vershouvra Street Quattro Sinco Dos.

- Si. You come to Vershouvra Street?

- What?

- You come to Vershouvra Street?

- No, YOU come to Vershouvra Street!

- Que?

- YOU SEND SOMEONE TO VERSHOUVRA STREET!

- You send operator?

- NO, YOU SEND OPERATOR! I'M THE ONE TRAPPED IN THIS FUCKING ELEVATOR!

- Que?

- JUST SEND SOMEONE!

- Si.

- Okay, so you'll come?

- Si.

- When?

- Vershouvra Street?

- Yes, when will you come?

- You have mobile?

- Yes.

- OK.

- ZERO ZERO FOUR SIX..

- Que?

- ZERO ZERO FOUR SIX!

- Ehh.. I don't understand.

- IT'S MY FUCKING MOBILE NUMBER!

- Si. We come.

Ingen kom. Till slut byggde jag en pinne av en The Times jag hade i väskan och lyckades lyfta bort säkerhetsspärrent till dörren. Pew. Fucking katalonier.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En ganska 'kul' sak som hände i Barcelona var ett scenario där jag satt fast i en 1x1 meter stor hiss i ett gammalt hyreshus. Som tur var fanns en nödtelefon som jag använde. Här är konversationen med en telefonist i andra änden:

*text*

Ingen kom. Till slut byggde jag en pinne av en The Times jag hade i väskan och lyckades lyfta bort säkerhetsspärrent till dörren. Pew. Fucking katalonier.

Haha, kul. :teehee:

Bilden på Manuel gjorde saken ännu bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*text*

Que? :teehee::unsure::shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor