kicken Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) *Borta* Redigerad 9 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 En kul grej som hände idag när vi skulle till min mosters sommarstuga: Vi hade varit på hemköp och köpt baguette. Så helt plötsligt (när vi ska åka därifrån) kommer det nått jävla psyk och sladdar över hela jävla vägen. Han fortsätter sladda (inte sånt där 'Oh Nej, Jag Har Tappat Kontrollen'-sladd, utan mer 'Kolla på mig, jag har en bil'-sladd) och tillslut krockar han med en lycktstolpe typ 10 meter ifrån oss. Hans hjul punkteras av en jävla metall-bit. Lol, killen ser ledsen ut och försöker rulla hem med sitt punkterade hjul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Bajs, tar bort den då - men nu vet ni. xD Ja, nu var hela uppladdningen jättemeningsfull Du hade ju lika gärna kunna strunta i att ladda upp bilden. Redigerad 8 juli, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Måste sprida detta underbara band. Per Arnez Dansband och Hiphop. Underbart! Sällan jag lyssnar på HipHop, men nu går det an. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endID=186526062 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Ville helst bara inte hänga ut henne med namn och så men ja, de finns ju på nätet för att HON har lagt upp det där. Hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) BÄST! Säkert editerat, men ändå... ^^ Redigerad 9 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=fR0oQwrlZD8 En galen reggae-selecter som skriker och dansar! Redigerad 9 juli, 2007 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) <KamratAnders> "Titel: Kraftens krigare - Imdb <KamratAnders> Övrigt: (Warriors of virtue) Amerikanskt familjeäventyr från 1997. Fem superhjältar som alla är utklädda till kängurur bor i en magisk värld..." <KamratAnders> va fan?[/codebox] -- IT'S A SIGN \,,/ d(>.<)b \,,/ Redigerad 9 juli, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Gick in på GTAnytt:s forum och fick se denna tråd. Klickade på länken och typ " " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Hmm? Förstår mig inte på den killen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Bestefar och jeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Bestefar och jeg Postad tidigare, men grymt skön. EDIT: Förresten, det där var ju ett klipp ur Grotesco Royals bidrag till Humorlabbet. Dom vann ju också tävlingen, vilket betyder att dom skulle få göra en hel serie. Någon som vet när denna kommer att visas? Läste någostans att den kommer att visas under år 2007 iaf, men har inte sett någon närmare info. Redigerad 9 juli, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Hmm? Men bajs, jag la faktiskt inte ut någon bild på henne och jag försökte göra så att det skulle vara hyfsat omöjligt för er att HITTA den. D: Napoleon Dynamite - Loose Yourself Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Men bajs, jag la faktiskt inte ut någon bild på henne och jag försökte göra så att det skulle vara hyfsat omöjligt för er att HITTA den. D: Better luck next time. Söt, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) En ganska 'kul' sak som hände i Barcelona var ett scenario där jag satt fast i en 1x1 meter stor hiss i ett gammalt hyreshus. Som tur var fanns en nödtelefon som jag använde. Här är konversationen med en telefonist i andra änden: Föreställ er den här muppen i andra änden http://static.pici.se/pictures/lSRnhyxNM.jpg - 'Ola! - Yeah, hello? - Ola! - Yeah, I'm trapped in an elevator. - Que? - I'm trapped in an elevator? - Ehh... - Do you speak english? - No. - Not at all? - No much. - Can you get me out of here? - Que? - CAN YOU GET ME OUT OF HERE!? [mumlande med sina kollegor] - Adress? - Vershouvra Street Quattro Sinco Dos. - Si. You come to Vershouvra Street? - What? - You come to Vershouvra Street? - No, YOU come to Vershouvra Street! - Que? - YOU SEND SOMEONE TO VERSHOUVRA STREET! - You send operator? - NO, YOU SEND OPERATOR! I'M THE ONE TRAPPED IN THIS FUCKING ELEVATOR! - Que? - JUST SEND SOMEONE! - Si. - Okay, so you'll come? - Si. - When? - Vershouvra Street? - Yes, when will you come? - You have mobile? - Yes. - OK. - ZERO ZERO FOUR SIX.. - Que? - ZERO ZERO FOUR SIX! - Ehh.. I don't understand. - IT'S MY FUCKING MOBILE NUMBER! - Si. We come. Ingen kom. Till slut byggde jag en pinne av en The Times jag hade i väskan och lyckades lyfta bort säkerhetsspärrent till dörren. Pew. Fucking katalonier. Redigerad 9 juli, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 En ganska 'kul' sak som hände i Barcelona var ett scenario där jag satt fast i en 1x1 meter stor hiss i ett gammalt hyreshus. Som tur var fanns en nödtelefon som jag använde. Här är konversationen med en telefonist i andra änden: Föreställ er den här muppen i andra änden http://static.pici.se/pictures/lSRnhyxNM.jpg *text* Ingen kom. Till slut byggde jag en pinne av en The Times jag hade i väskan och lyckades lyfta bort säkerhetsspärrent till dörren. Pew. Fucking katalonier. Haha, kul. Bilden på Manuel gjorde saken ännu bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 En ganska 'kul' sak som hände i Barcelona var ett scenario där jag satt fast i en 1x1 meter stor hiss i ett gammalt hyreshus. Som tur var fanns en nödtelefon som jag använde. Här är konversationen med en telefonist i andra änden: Föreställ er den här muppen i andra änden http://static.pici.se/pictures/lSRnhyxNM.jpg *text* Ingen kom. Till slut byggde jag en pinne av en The Times jag hade i väskan och lyckades lyfta bort säkerhetsspärrent till dörren. Pew. Fucking katalonier. Que? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 *Konversation* Riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Åh fyfan vad jag garvar atm hahahahaahahah.. http://www.youtube.com/watch?v=QLWKzHtPBmk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Teoman är nog efterbliven på riktigt. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=285897 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts