kicken Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 http://i61.photobucket.com/albums/h62/TK_4...-Magic_Eyes.jpg Den var bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Hoppas, HOPPAS att det här blir årets sommarplåga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Hehe... En liten tjej (typ 8 år) sa detta till sin mamma; -Mamma jag är jättesvettig mellan benen Hörde det häromdagen på en buss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Hehe... En liten tjej (typ 8 år) sa detta till sin mamma; -Mamma jag är jättesvettig mellan benen Hörde det häromdagen på en buss HAHAHA Förresten. Så sött att nästan hela sifan handlar om mig. (Förra sidan) Redigerad 21 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Hoppas, HOPPAS att det här blir årets sommarplåga! Årets sommarplåga är den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Vad heter den där serien egentligen? Gillar den skarpt. Ah nvm, Perry Bible Fellowship. Redigerad 21 juni, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Årets sommarplåga är den här Hatar den där danska skitlåten... Redigerad 21 juni, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Hatar den där danska skitlåten... Det är faktiskt en SKÅNSK skitlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Det är faktiskt en SKÅNSK skitlåt.Den är dansk, exakt Dåligt som stryk är den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Microsoft Surface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) borta Redigerad 21 juni, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Hatar den där danska skitlåten... Oj! En bildad samer! Jag som bara trodde ni satt och joddlade i era små söta sälskinnstält medan isbjörnsköttet fräste över den öppna elden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Oj! En bildad samer! Jag som bara trodde ni satt och joddlade i era små söta sälskinnstält medan isbjörnsköttet fräste över den öppna elden... Samer (äldre benämning även lappar, vilket ofta uppfattas som nedsättande) är en etnisk minoritet i Norge, Sverige och Finland och på Kolahalvön i Ryssland. Isbjörnen förekommer på isflaken av Norra ishavet och de kringliggande öar och landområden. Regioner med en större population av isbjörnar är norra Alaska, Kanadas arktiska öar, Grönland, Svalbard, Frans Josefs land, norra Sibirien och Wrangels ö. Den sydligaste populationen lever vid Jamesbukten i Kanada. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) ? En sarkasm (av senlatinets sarcasmos, som i sin tur kommer från grekiskans σαρκασμός, från σαρκάζειν "slita sönder kött", "skära tänder (i raseri)", till σάρξ (gen. σαρκός), "kött") är ett yttrande där något sägs på ett skenbart humoristiskt sätt med ett överdrivet, sarkastiskt tonfall med avsikt att håna den eller det man syftar på. Sarkasmens sakinnehåll är ofta en stark överdrift. I Nationalencyklopedin defineras sarkasm som ett "yttrande som innehåller skarpt ironisk eller hånfull kritik",[1] man kan också tala om sarkasm som sarkastisk kritik i en mer allmän bemärkelse; sarkasm är då en extra bitsk och nedvärderande form av ironi. [2][3] ! Redigerad 21 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Mark in the park "Ja ä inte nigger, ja är en vit hockeyintresserad kille, låt mig va' det" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Hehe... En liten tjej (typ 8 år) sa detta till sin mamma; -Mamma jag är jättesvettig mellan benen Hörde det häromdagen på en buss Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Bill Bailey är kung! http://www.youtube.com/watch?v=4tH2PkXLxGs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Bill Bailey är kung! http://www.youtube.com/watch?v=4tH2PkXLxGs Du såg också Part Troll igår gissar jag på? Jag såg dock inte hela, mycket rolig filur. Han är med i den gamla tv-serien Black Books och är även med rätt som det är i det brittiska frågesportsprogrammet QI... QI är mycket roligt, stort tips till alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts