RavenE Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 VENGA BOYS http://www.youtube.com/watch?v=oOxsNAjeN-A Jag skratt'd Natthumor egentligen Haha, har varit uppe förut, men den blir aldrig gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Trauma Kittten: OMG MY CAT JUST JIZZED ON ME Trauma Kittten: EEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW lordviram: hahahahahahahahahahahahahahah lordviram: wtf didi you do to it? lordviram: i didnt know you were into all that lordviram: lol lordviram: wow Trauma Kittten: well he's a longhair cat Trauma Kittten: and sometimes his pants get matted Trauma Kittten: so i was holding him on my lap Trauma Kittten: and he was purring with his eyes closed and i'm like trying to untangle them Trauma Kittten: then i realized one of the bunches wasn't a tangle, it was his nuts Trauma Kittten: they both kinda feel the same Trauma Kittten: then my hand gets a glob of clear stuff on it lordviram: wow Trauma Kittten: i'm gonna kill myself lordviram: that's just lordviram: hahahahaha Trauma Kittten: i just jerked my cat off lordviram: i'd say something but nothing can really add to the effect of admitting you just jerked off your cat Trauma Kittten: heh.... Trauma Kittten: i'm surprised that one didn't make it to your profile heh lordviram: that's cuz i'm gonna post that to bash.org lordviram: LOL Trauma Kittten: ! lordviram: ....wow Trauma Kittten: OH NO Trauma Kittten: the cat is back Trauma Kittten: heh lordviram: maybe it wants to return the favor lordviram: heh Trauma Kittten: well there was one site i saw where it recommended putting whipped cream on your clit and letting em lick it off Trauma Kittten: but i wouldn' go that far, i don't think lordviram: you dont think? lordviram: o.0 lordviram: well. you did just jack off your cat. Trauma Kittten: BUT I DIDN'T MEAN TO FOR THE LOVE OF GOD Trauma Kittten: i was just trying to make him have nice pants lordviram: you are one freaky chick<Turkeyslam> oh man I saw pure gold at lunch, I was sitting near this group of black guys at a table and they all had tucked in shirts and shit, looked educated, I think they were studying calculus or some shit <Turkeyslam> and across from there, there was another table with a bunch of white guys, all ghetto looking, three of them wore fucking grills, sagging pants, and one was playing some 50 cent ringtone or some shit <Turkeyslam> going "yeah boiiii" <Turkeyslam> and one of the black guys in the table next to me muttered "fucking niggers" <Turkeyslam> I choked on my fucking jolt cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Klassiker i guess ? Klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Paris Hiltons svenska fansida Sidan är full av 11-åringar som ser upp till Paris som sitt största ideal. Lilla FannyHilton skriver i sin profil: jätte många tycker oxå att jag äee väldigt lik paris men när jag bli större tänker jag operera min näsa som paris hihi Sidan har blivit infiltrerad av Flashbackare. Redigerad 19 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Paris Hiltons svenska fansida Sidan är full av 11-åringar som ser upp till Paris som sitt största ideal. Lilla FannyHilton skriver i sin profil: Sidan har blivit infiltrerad av Flashbackare. Jag reggade mig som MaimHilton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Sluta posta en massa MSN-loggar, 90% av dem är skittråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Sluta posta en massa MSN-loggar, 90% av dem är skittråkiga. Rättelse: 82,7%... (Staahla) minns när studenterna sprang runt och sjöng "för jag har tagit studenten" i en park i eksjö. stans största och farligaste skinhead tröttnade tillslut, stegade fram till en stackare och gav honom tidernas armbåge i ansiktet så snubben åkte upp på akuten (Staahla) sen sjöng skinheadet till samma melodi "för jag har slagit ut tänder" (Staahla) det var legendariskt ... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Sluta posta en massa MSN-loggar, 90% av dem är skittråkiga. Rättelse: 82,7%... (Staahla) minns när studenterna sprang runt och sjöng "för jag har tagit studenten" i en park i eksjö. stans största och farligaste skinhead tröttnade tillslut, stegade fram till en stackare och gav honom tidernas armbåge i ansiktet så snubben åkte upp på akuten (Staahla) sen sjöng skinheadet till samma melodi "för jag har slagit ut tänder" (Staahla) det var legendariskt ... :'( Höhö! Weeeiei, kewl juh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Sluta posta en massa MSN-loggar, 90% av dem är skittråkiga. Damn straight. -- http://führern.se/hisle.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Damn straight. -- Adolf Hitler is alive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Skrämda människor Vissa tycke såna här är roliga, andra inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Skrämda människor Vissa tycke såna här är roliga, andra inte Edit: Råkade på nått sätt posta två gånger...förlåt Redigerad 19 juni, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Skrämda människor Vissa tycke såna här är roliga, andra inte Edit: Råkade på nått sätt posta två gånger...förlåt Skrämda människor Vissa tycke såna här är roliga, andra inte Och båda gångerna blir url:en fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Det här quotade jag från nån däruppe: <Turkeyslam> oh man I saw pure gold at lunch, I was sitting near this group of black guys at a table and they all had tucked in shirts and shit, looked educated, I think they were studying calculus or some shit <Turkeyslam> and across from there, there was another table with a bunch of white guys, all ghetto looking, three of them wore fucking grills, sagging pants, and one was playing some 50 cent ringtone or some shit <Turkeyslam> going "yeah boiiii" <Turkeyslam> and one of the black guys in the table next to me muttered "fucking niggers" <Turkeyslam> I choked on my fucking jolt cola Och det här blev min reaktion: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Och båda gångerna blir url:en fel... Själva meningen med att posten var att jag skulle testa att ändra namn på länken. Fast det funkade inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Rättelse: 82,7%... (Staahla) minns när studenterna sprang runt och sjöng "för jag har tagit studenten" i en park i eksjö. stans största och farligaste skinhead tröttnade tillslut, stegade fram till en stackare och gav honom tidernas armbåge i ansiktet så snubben åkte upp på akuten (Staahla) sen sjöng skinheadet till samma melodi "för jag har slagit ut tänder" (Staahla) det var legendariskt ... :'( Jag skulle inte tyckt det var roligt om det var jag som fick en armbåge i ansiktet, men tidigare idag tyckte jag det var lite komiskt faktiskt. Nu gör jag inte det. Heh. Konstigt, egentligen. Jag kanske är piggare nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Det här quotade jag från nån däruppe: Och det här blev min reaktion: Du spelade död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Du spelade död? Ser du inte att hunden nästan dör av skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Tycker det mer ser ut som att hunden desperat skriker efter analsex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Så kan man ju också se det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts