yo.yo Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Haha fan vad bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Höhö... höhö... Askul... typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Faktiskt för att skydda era oskyliga unga sinnen... Jamenvisst, käre pingstpastorn. (No need t go all on my ass btw. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) WATCH OUT FOR THE GAY BOMB! Redigerad 18 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Emil. säger: LÄGET? Maria säger: brrraaa.. själv då? Emil. säger: jodå, som vanligt Maria säger: jaha Emil. säger: Johannes är i Vice City nu och säger att han skickar ett kort till dig om han får din adress Maria säger: hahaha vad är vice city? Maria har precis skickat dig en vibb. Emil. säger: semesterort i USA Maria säger: jaha.. coolt. vad gör han där? Emil. säger: semester, vad annars? Maria säger: jg ve tinte.. Maria säger: jaha.. han får väl gärna skicka kort till maj. Emil. säger: adressen då? Maria säger: det känns lite läskigt. typ som astt du ska komma o döda mig eler nåt. Emil. säger: skicka den på helgon till honom då Maria säger: är han inne då? Emil. säger: vet jag inte Emil. säger: han sa att jag skulle fråga dig om den så... Maria säger: har han sin mobil med sig? Emil. säger: tror det Maria säger: ähh.. pratar du med honom nu på msn? Emil. säger: nope Emil. säger: han skicka mail bara... Maria säger: jaha. Emil. säger: skickar du adressen till honom på helgon då? Maria säger: jaaa Emil. säger: okej, fint Maria säger: jupp [/codebox] [b] Johannes = Maimstream.[/b] :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 <glome> Who stole the cookie from the cookie jar?! <content> glome stole the cookie from the cookie jar! <glome> Who me?! <content> Yes you! <glome> Couldn't be! <content> Then WHO?!! <glome> Woody stole the cookie from the cookie jar! *** glome has been kicked by DrWoody (fuck you i didn't touch the motherfucking cookie, bitch)t0rbad> so there i was in this hallway right BlackAdder> i believe i speak for all of us when i say... BlackAdder> WRONG BITCH BlackAdder> IM SICK OF YOU BlackAdder> AND YOUR LAME STORIES BlackAdder> NOBODY HERE THINKS YOURE FUNNY BlackAdder> NOBODY HERE WANTS TO HEAR YOUR STORIES BlackAdder> IN FACT BlackAdder> IF YOU DIED RIGHT NOW BlackAdder> I DON'T THINK ANYBODY WOULD CARE BlackAdder> SO WHAT DO YOU SAY TO THAT YOU FAG *** t0rbad sets mode: +b BlackAdder*!*@*.* *** BlackAdder has been kicked my t0rbad ( ) t0rbad> so there i was in this hallway right CRCError> right heartless> right r3v> right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) HAHAHAH! @ Stoffe Redigerad 18 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Stammper säger: Nu gjorde jag bort mig Kicken - säger: gjor deu Kicken - säger: gjorde du*? Stammper säger: En kompis fråga vad länken till vc-mp var Stammper säger: Så jag gick in på hemsidan och kopiera url:en....trodde jag. För när jag klistrade in och snabbt klickade på enter, då dök string emil upp Kicken - säger: Hahahahaha Stammper säger: Och nu undrar han varför jag hade den under ctrl + v --- I lol'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Vet ej om denna sida har blivit postad ännu Mycket nöje utlovas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Mycket rolig tråd på FB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Början finns med i en tidning av Gustaf på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Början finns med i en tidning av Gustaf på riktigt. Verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Verkligen? Nej, han bara jävlas med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 --- I lol'd Frågan är ju vad/vem denna "string emil" är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Frågan är ju vad/vem denna "string emil" är? http://www.string-emil.de/ Varning för stötande material. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 http://www.string-emil.de/ Varning för stötande material. Jag minns att en kompis i nian skulle köpa en utav hans tröjor, vi såg fram emot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jag minns att en kompis i nian skulle köpa en utav hans tröjor, vi såg fram emot det. Träffade en sköning i rökrutan med en StringEmil-tröja + mousepad. Jetz geht's wieder aufwährtz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 I lol'd http://www.youtube.com/watch?v=NZLG6CU2_iU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 I lol'd And i didnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) VENGA BOYS http://www.youtube.com/watch?v=oOxsNAjeN-A Jag skratt'd Natthumor egentligen Redigerad 19 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts