RavenE Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Gissa vad världen längsta by heter? Nej, just det, ni hade fel. Den heter nämligen llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Dom har t.o.m en hemsida Klick Okej. Lär er stava till det där. Vi borde ha en tävling om vem som kan uttala det bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Hur lång är byn då? AHGAHAH LOL YOO SWENSKA BLEV PRECIS PWNAGE OWND!!!!! Världens längsta namn på en by :'( . Jag hade lite bråttom. Okej. Lär er stava till det där. Vi borde ha en tävling om vem som kan uttala det bäst. Mjo, kanske, skulle vara roligt och höra hur VickeX stavade det Redigerad 16 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Mjo, kanske, skulle vara roligt och höra hur VickeX stavade det Om han använder tangentbord skulle det nog låta klick-klick-klick-klick-klick och så vidare. Föresten, varför skulle det vara roligt att höra just honom uttala det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Om han använder tangentbord skulle det nog låta klick-klick-klick-klick-klick och så vidare. Föresten, varför skulle det vara roligt att höra just honom uttala det? Okej, nu ska jag tänka igenom varenda mening jag skriver, har skrivit alldeles för många dåliga meningar. Varför just han? Han är speciell, han skojjar alltid till det och får en att skratta på ett eller annat sätt. Därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Om han använder tangentbord skulle det nog låta klick-klick-klick-klick-klick och så vidare. Föresten, varför skulle det vara roligt att höra just honom uttala det?Ta't lugnt med grabben, han hade lite bråttom. OnT. Jag har hittat ett roligt uttalande att säga till folk på MSN. Johannes. Unsocialized. säger (23:49): Jag hatar när könshåret fastnar mellan ollonet och förhuden. Tjuckis. säger (23:50): Jag med. :D Tjuckis. säger (23:50): Nej. Tjuckis. säger (23:50): Men. Tjuckis. säger (23:50): Okej. Tjuckis. säger (23:50): Det var ju.. Tjuckis. säger (23:50): Intressant. Tjuckis. säger (23:50): *antecknarÄ Tjuckis. säger (23:50): *antecknar** Tjuckis. säger (23:50): >.< Tjuckis. säger (23:51): DÅ VET JAG! Tjuckis. säger (23:51): Blä. Tjuckis. säger (23:51): Jag är övertrött. ._. Johannes. Unsocialized. säger (23:52): Jag hatar när könshåret fastnar mellan ollonet och förhuden. Zäñdräh || ... <3 säger (23:53): Brb;O Zäñdräh || ... <3 säger (00:00): Okej :P Johannes. Unsocialized. säger (23:54): Jag hatar när könshåret fastnar mellan ollonet och förhuden. x_simpa_x säger (23:55): Jag med. =D x_simpa_x säger (23:55): Nej. x_simpa_x säger (23:55): Men. x_simpa_x säger (23:55): Okej. x_simpa_x säger (23:55): Det var ju.. x_simpa_x säger (23:55): Intressant. x_simpa_x säger (23:56): *antecknarÄ x_simpa_x säger (23:56): *antecknar** x_simpa_x säger (23:56): >.< x_simpa_x säger (23:56): DÅ VET JAG! x_simpa_x säger (23:56): Blä. x_simpa_x säger (23:56): Jag är övertrött. ._. Johannes. Unsocialized. säger (23:56): http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s=&showtopic=40865&view=findpost&p=896116 :R Tjuckis. säger (23:58): x_simpa_x? O.o Johannes. Unsocialized. säger (23:58): En ifrån forumet =P Tjuckis. säger (23:58): Hade den personen sagt likadant som jag? O___o Tjuckis. säger (23:59): Näää Tjuckis. säger (23:59): Det är bara du som luras. Eller hur? ._. Eh marine-tribute Redigerad 16 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Okej, nu ska jag tänka igenom varenda mening jag skriver, har skrivit alldeles för många dåliga meningar. Varför just han? Han är speciell, han skojjar alltid till det och får en att skratta på ett eller annat sätt. Därför. Wie! Hurrmel. Jag skulle stava det kort och gott StellHell. Lättare så Jag och brorsan flummade till det lite gran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Wie! Hurrmel. Jag skulle stava det kort och gott StellHell. Lättare så Jag och brorsan flummade till det lite gran. Haha hur kom ni på att ni skulle göra så där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Haha hur kom ni på att ni skulle göra så där? Det gjorde vi inte. Nja vi har några sånna där puppets. Jag har en apa sittande mot min lilla låda med PSP-spel och brorsan kom in hit och började sjunga/leka med den till musiken jag hade på. Sedan så bytte jag lite låtar och brorsan hämtade fler puppets (?) och sen hittade vi den som passade bäst. Han till vänster är Kukhuvudet - Han spelades av mig. Den där ormen har inget namn ännu. Thanks for watching? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 http://theflatearthsociety.org/forum/index.php?topic=11211.0 Herregud alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 http://theflatearthsociety.org/forum/index.php?topic=11211.0 Herregud alltså Hahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 http://theflatearthsociety.org/forum/index.php?topic=11211.0 Herregud alltså Där fick man sig ett gott morgonskratt, vilka nötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 http://theflatearthsociety.org/forum/index.php?topic=11211.0 Herregud alltså Äsch, alla vet väl att världen är platt och ligger på fyra jättelika elefanter som i sin tur står på en enorm sköldpadda som långsamt svävar fram i det interstellära djupet, med ögon stora som sjöar fixerade på Destinationen. >Visst, alla tror inte på sköldpaddan, vissa bakåtsträvande religiösa sekter hävdar bestämt att den perfekta formen för en värld är den sfäriska. Men hur skulle en boll kunna simma igenom den gränslösa rymden? Och hur skulle folk på undersidan undvika att trilla bort? Nej, det går ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Äsch, alla vet väl att världen är platt och ligger på fyra jättelika elefanter som i sin tur står på en enorm sköldpadda som långsamt svävar fram i det interstellära djupet, med ögon stora som sjöar fixerade på Destinationen. >Visst, alla tror inte på sköldpaddan, vissa bakåtsträvande religiösa sekter hävdar bestämt att den perfekta formen för en värld är den sfäriska. Men hur skulle en boll kunna simma igenom den gränslösa rymden? Och hur skulle folk på undersidan undvika att trilla bort? Nej, det går ju inte. Disc World Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 HAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA Bäst ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 http://theflatearthsociety.org/forum/index.php?topic=11211.0 Herregud alltså Q: "What about NASA? Don't they have photos to prove that the Earth is round?" A: NASA is part of the conspiracy too. The photos are faked.[/codebox] I lol'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 http://3www.snyggast.se/ul/5/6343345.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Äsch, alla vet väl att världen är platt och ligger på fyra jättelika elefanter som i sin tur står på en enorm sköldpadda som långsamt svävar fram i det interstellära djupet, med ögon stora som sjöar fixerade på Destinationen. >Visst, alla tror inte på sköldpaddan, vissa bakåtsträvande religiösa sekter hävdar bestämt att den perfekta formen för en värld är den sfäriska. Men hur skulle en boll kunna simma igenom den gränslösa rymden? Och hur skulle folk på undersidan undvika att trilla bort? Nej, det går ju inte. Jag läste inte allt, Söndag morgon is the shit... Men!, Jorden är möjligtvis visst platt, precis som allt annat och endast ljusets brytning runt hörn gör att vå värld ser 3-dimmensionell ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 http://3www.snyggast.se/ul/5/6343345.jpg Aj som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts