KvaddadPadda Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 lol. Gief topic tack. Så lite så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Så lite så. Underbart. Älskvärt: Kuk i röven på dig med. Varför är det vi som ska skapa stämning? När det är ni, medlemmar som skapar den dåliga stämningen så är det inte vår rätt att fixa så ni har en bra ställning. Fixa era egna problem, vi är här för att jävlas. Nu till sommaren vill jag önska alla medlemmar en riktigt skön FUCK YOU GRINGO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Nu till sommaren vill jag önska alla medlemmar en riktigt skön FUCK YOU GRINGO! För att detta inte ska räknas som spam, lägger jag upp en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Jag tror att SlewME skickade denna otroligt roliga video till mig för ett tag sen. Redigerad 15 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jag tror att SlewME skickade denna otroligt roliga video till mig för ett tag sen. Run little gringo run!!! Han måste ha nåt fel? I can break these .. AAAAAAAAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jag tror att SlewME skickade denna otroligt roliga video till mig för ett tag sen. Det var jag Polisen lekte ju bara med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 STELLHELL THE MIGHTY!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 STELLHELL THE MIGHTY!!!! "Du tar kål på alla snela hestar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 STELLHELL THE MIGHTY!!!! Haha, där fick du faktiskt till det! ..men jak er faktiskt snel hest. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 "Du tar kål på alla snela hestar" Men, nej! "StellHell, GTAsajten kommer hemmnas alla snella hestar du tar kol pa!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! http://www.jamba.se/jcw/goto/ringsignaler/...-5942027/page-1 En hel drös extremt roliga ringsignaler! Jag blev sugen på att köpa allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 STELLHELL THE MIGHTY!!!! "SNELLHESTSNELLHESTSNELLHEST" Haha höll på att dö ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 STELLHELL THE MIGHTY!!!! Fucking Ace man! *tummen upp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Fucking Ace man! *tummen upp* Hahah tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 freedom A substitute for "French" in any context. Ted freedom kissed Janie in the back of the room while the teacher was going over verb conjugations in third-period freedom class. Bob: "Is that Jean-Francois kid Spanish?" Joe: "No he's a dirty fucking freedom-man. Pardon my freedom." Bob: "That was straight-up sick how you freedom inhaled that last bong hit." Joe: "Hell yeah! Yo man I got the munchies...let's go to Denny's for some freedom fries and freedom toast with a side of freedom bread." Bob: "I'll have some freedom." Order-taker: "Freedom what?" Bob: "Just plain freedom." Order-taker: "OK, that'll be $1.05. We'll have that right out for you." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Roofie Roulette. And it was totally worth it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 How Dead Man's Chest should have ended... Guld... guld. Guuuld. It looks like the one that wants to do the wanting suddenly wants to be wanting by a different wanting that hasn't wanting wanted that has never been wanted for the sake of wantness... Ey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Weird Place Names Truth or Consequences, New Mexico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Gissa vad världen längsta by heter? Nej, just det, ni hade fel. Den heter nämligen llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Dom har t.o.m en hemsida Klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Gissa vad världen längsta by heter? Nej, just det, ni hade fel. Den heter nämligen llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Dom har t.o.m en hemsida Klick Hur lång är byn då? AHGAHAH LOL YOO SWENSKA BLEV PRECIS PWNAGE OWND!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts