Siana Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Är jag tråkig eller förstår jag inte det roliga? De flesta skulle väl säga att hans ansiktsuttryck är ganska komiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 De flesta skulle väl säga att hans ansiktsuttryck är ganska komiskt. Faaaaaan jag som trodde det var en brud! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Dagens snilledrag? Skulle kopiera mitt horoskop och skriva i kanalen så tog jag en fet jäkla lista istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Vill jag med veta. Dem två andra; ----------------------- Spammartider Hybernating Jag känner det är nånting på gång Hybernating Hybernating Kom och spamma hela natten lång Hybernating Spamma runt på ett forum som lever Han viskar: Bli min inatt... Hybernating Hej, hej, Hybernating Ge mig en varning, ge mig en ban Ge mig allt du vill och allt du kan Hybernating Hej, hej Hybernating Regelbrott och spam som retar honom Då klickar han på ... "Permban" Hybernating Stellan, Stellan våt och het Hybernating Hybernating Kom och lek en spammarlek Hybernating Lev ditt liv mot en admin som bannar Han lockar: Spamma inatt... Hybernating Hej, hej, Hybernating Ge mig en varning, ge mig en ban Ge mig allt du vill och allt du kan Hybernating Hej, hej Hybernating Regelbrott och spam som retar honom Då klickar han på ... "Permban" ---------------------------- Det hände att Stell gick till plugget ibland, men då var det för att bonka ut en och annan tand, en hybernating på dig och en superban på dig, si sådär nu kan Stell gå hem och vila sig Stell kan supa, Stell kan slåss och Stell kan röka sina bloss, kan han särskilt mycket mer, det tror jag inte att han kan Jo, Stell kan hybernata folk och Stell kan mörda kattungar, men där får vi nog dra en gräns för Stells totala kompetens Stell bannar skiten ur människoapor, Stell sticker ut med sin lustiga strut, tut I luren på dig banna skiten ur en tjej, slut I huvet på dig Stell, gonatt och adjö Stell kan supa, Stell kan slåss och Stell kan röka sina bloss, kan han särskilt mycket mer, det tror jag inte att han kan Jo, Stell kan hybernata folk och Stell kan mörda kattungar, men där får vi nog dra en gräns för Stells totala kompetens Holken är härsken och bärsen är väck, oj oj oj vad det brinner I Stellans häck, han bankar på porten till GTA-nytt, släpp in mig nu, snälla SlewME Så han lyckas att ta sig in till chatten till slut, ikväll blir det party, då ska det bannas överallt, nej, Stell är inte bjuden men kommer I alla fall, alla säger: ”Dra!”, Stell säger: ”Kul, den hära chatten verkar bra….” Att hybernata allt som rör på sig och banna en till random gäst, det är sånt som får vår vän Stell att gå till historien som huvudlös herr Adminskit som man gärna vill bli av med, och känner sig då Stellan kränkt är det nog inte helt befängt. Redigerad 15 juni, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) *text*.... han bankar på porten till GTA-nytt, släpp in mig nu, snälla SlewME Men vem fan lyckas stava GTAnytt fel? Hur svårt kan det bli? Redigerad 15 juni, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Men vem fan lyckas stava GTAnytt fel? Hur svårt kan det bli? Vet inte. Som sagt skulle tro att de är en bannad no-lifer forumit som suttit å gjort dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Dem två andra; Heh. Där har ni sångtexter till nästa sångtävling på forumet, kära vänner. -- (De btw) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 @McGuigan[G]: jag har vaknat på det mest olägligaste tillfället någonsin en gång @McGuigan[G]: när jag var mindre @McGuigan[G]: drömde att det började brinna i huset @McGuigan[G]: vaknar i ren panik och skriker rätt ut "DET BRINENR ARHG" @wAhlqvist: lol @McGuigan[G]: sen märker jag att mina föräldrar ligger och knullar[/codebox] [spoiler]Gissa vem det är [/spoiler] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 @McGuigan[G]: jag har vaknat på det mest olägligaste tillfället någonsin en gång @McGuigan[G]: när jag var mindre @McGuigan[G]: drömde att det började brinna i huset @McGuigan[G]: vaknar i ren panik och skriker rätt ut "DET BRINENR ARHG" @wAhlqvist: lol @McGuigan[G]: sen märker jag att mina föräldrar ligger och knullar[/codebox] [spoiler]Gissa vem det är [/spoiler] VickeX eller vad heter han som letar 40-åriga damer på free6-chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 VickeX eller vad heter han som letar 40-åriga damer på free6-chatten? Nope var inte jag. Sen fick dom inte vara äldre än 29!!!!!!! Faktiskt juu! Jag gissar på ZcruweN själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) http://www.pontiak.nu/ Pontiaks hemsida som jag upptäckte nu, ni har säkert redan sett den Redigerad 15 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 http://www.pontiak.nu/ Pontiaks hemsida som jag upptäckte nu, ni har säkert redan sett den Taget ur hans blogg: "Tack vare 100höjdare så har det varit en jobbig tid med spelningar och studio så man är nästan slut i huvudet hihihi. Nä vars det är ju nu det roliga börjar med skivan som kommer någon gång detta år. " "hihihi" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) http://www.pontiak.nu/ Pontiaks hemsida som jag upptäckte nu, ni har säkert redan sett den Hans låtar. http://www.myspace.com/pontiaknu Fan fart på dem. Redigerad 15 juni, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 <massa lol> Haha, perverst roligt. Sött att få hatsånger dedikerade till sig från någon bannad skitmedlem. Mys. Till whoever författaren är (plagiat ftw); Jag vet att du hänger som gäst eller ett nytt fakat användarnamn, men tata.. Du är en fjolla som tar ett forum på allvar.. Bwahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Till whoever författaren är (plagiat ftw); Jag vet att du hänger som gäst eller ett nytt fakat användarnamn, men tata.. Du är en fjolla som tar ett forum på allvar.. Bwahahaha! .. ska du säga.. Här kommer en lol, eller heter det ett lol? JÄVLIGT ägd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 .. ska du säga.. Här kommer en lol, eller heter det ett lol? JÄVLIGT ägd! "En sak jag skrattade åt" Då lol betyder Laughing out loud. Skrattar högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 http://www.pontiak.nu/ Pontiaks hemsida som jag upptäckte nu, ni har säkert redan sett den Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Här kommer en lol, eller heter det ett lol? JÄVLIGT ägd! Jetekyyyl. http://www.softmupparna.net/pic/smilies/thumbsdown.gif Redigerad 15 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Roligaste dialogen mellan adminsen någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Roligaste dialogen mellan adminsen någonsin! lol. Gief topic tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts