Lajnux Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 "Jag mår bra. Jag var bara ute på en åktur" Vilken kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 . http://gtasajten.forumportal.se/viewtopic.php?t=65 Sweet verkar ha en hänglås-fetish. Ooh, rap på g i gtasajten.forumportal.se. HA HA HA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Hur gjorde ni? SplitCam. - <Raize> can you guys see what I type? <vecna> no, raize <Raize> How do I set it up so you can see it? i lol'd Hur gjorde ni? SplitCam. - <Raize> can you guys see what I type? <vecna> no, raize <Raize> How do I set it up so you can see it? i lol'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Kan inte säga annat än: HAHAHAHA! Så sevärd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Hur gjorde ni? Edit. Ooh, rap på g i gtasajten.forumportal.se. Jag använde ett program som heter "fake webcam" som lurar msn att tro att det är en webcam som är inkopplad till datorn, så man kan välja den i inställningarna. Sedan kan man genom programmet spela upp en filmsnutt. Dock funkade inte alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) Jag tvekar inte en sekund när jag säger att det här ligger på en topp-3-lista över det absolut roligaste jag sett på internet. Ja, jag kan inte ens förklara hur förbannat roligt det var. Men.. ojojoj. *torkar tårarna* <larce> jag känner ett sug efter man <larce> mat <larce> mat <larce> mat <larce> mat <larce> mat Tackar simpa tusenfalt! Redigerad 8 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Jag tvekar inte en sekund när jag säger att det här ligger på en topp-3-lista över det absolut roligaste jag sett på internet. Ja, jag kan inte ens förklara hur förbannat roligt det var. Men.. ojojoj. *torkar tårarna* <larce> jag känner ett sug efter man <larce> mat <larce> mat <larce> mat <larce> mat <larce> mat Tackar simpa tusenfalt! Jag skratt'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Jag tvekar inte en sekund när jag säger att det här ligger på en topp-3-lista över det absolut roligaste jag sett på internet. Ja, jag kan inte ens förklara hur förbannat roligt det var. Men.. ojojoj. *torkar tårarna* Tackar simpa tusenfalt! Den här skrattade jag på riktigt åt. < mAniAk-> nån som köpt wii+zelda? < mAniAk-> för jag har fastnat i början <@twinlight> Har du viftat rätt då? <@twinlight> Först 48 grader.. sen 52.. sen tillbaka till 48 och avsluta med moturs 33 grader stegrande till 49 grader och ett litet ryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Okej, fjärde inlägget på den här sidan, men jag kan inte rå för det. Det är en rolig kväll! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img491/JosephineOlsson.PNG Det blev ännu roligare när jag kollade in hennes bilddagbok. http://images1.bilddagboken.se/13/_u2/_u3/_u5/_u2/_u7/u235276/42230_1181084428.jpg alltid lika kul och få sånna här mejl! tack och jag hjälper mer än gärna till ..och vilka tips hon ger sen. http://images1.bilddagboken.se/8/_u2/_u3/_u5/_u2/_u7/u235276/43272_1180977030.jpg lyle scott är ett jävligt snyggt märke på både killar och tjejer, men jag tycker nog ändå att killar passar bättre i det faktiskt. sen är jag inte så jätte förtjust i modellen heller, tröjorna är oftast ganska korta och tjocka i tyget, och jag gillar lite längre tröjor, men smaken är som baken, delad! haha jag tycker märket är riktigt snyggt och fräsht i alla fall Det har var också väldigt roligt. http://images1.bilddagboken.se/12/_u2/_u3/_u5/_u2/_u7/u235276/69411_1179921157.jpg Kommentarer: rickmich skriver: 08/06-07 21:45 snygging! Bebelito skriver: 03/06-07 22:12 Underbart söt e du :* Hiphopshit skriver: 03/06-07 12:22 vacker! jenniiepennie skriver: 03/06-07 11:12 sweet:) erikanielsen skriver: 31/05-07 23:11 sötnos! Lind-aa skriver: 31/05-07 21:12 Ditt hår ,ditt utsende , din kropp* allt är perfekt ! gooosh vaaacker <3 Anonym skriver: 31/05-07 13:38 såå fin!<3 lampert skriver: 30/05-07 16:36 men du! sweta!! ZTEKIZ skriver: 24/05-07 18:25 vacker vackrare Josephine ! (: Nathalieee skriver: 23/05-07 16:43 Snyggo (: =) skriver: 23/05-07 15:43 fan va het:D Anonym skriver: 23/05-07 15:22 fuck vad heet! PillisthePiller skriver: 23/05-07 14:17 men lika fin ändå! ^Folk har ju fan inte stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Fyfan vad äcklig tjej alltså.. jävla apa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) ^Folk har ju fan inte stil. Borde skapa en "Patetisk tråd" någon gång. På patetiska människor. Jag ställer upp! Nämen ärligt. Röv.. Läste från annat forum. My parents are cool. But they can be a little overprotective. Like when a chick comes over their like ''WHO IS THIS WHORE?!'' Redigerad 8 juni, 2007 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Fyfan vad äcklig tjej alltså.. jävla apa. haha så jävla w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) Okej, fjärde inlägget på den här sidan, men jag kan inte rå för det. Det är en rolig kväll! En medlem får enbart posta ett inlägg per sida, som har ett eller flera referat i sig (alltså en länk/bild/etc.)(En editerad post är en välförbrukad post). Detta är för att få mer variation i topicen, och låta allas humor bli sedd, istället för att en och samma person ska posta roliga saker om och om igen. Man får självklart kommentera andras inlägg på en sida man redan skrivigt en referat-post på, men som sagt. Ett roligt inlägg per sida. Bryta mot reglerna är roligt... :'( Redigerad 8 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 http://www.roflemo.com/images/emo/EMOLUTION_OF_MAN.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Fyfan vad äcklig tjej alltså.. jävla apa. Hon får förmodligen mer av det jag definerar som ''stil'' om hon tvättar sitt satans ansikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Sverigedemokrat som inte kan svenska Det bästa är ändå han som vill förbjuda Bosse Ringholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 . http://maradona.blocket.se/ Han är ju fan naken :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Fyfan vad äcklig tjej alltså.. jävla apa. Bwahaha! Så rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Uttag ur en 45-årings dagbok på Helgon: 2007 kunde inte ha börjat sämre,hela året 2006 var ett enda stort kaos med orolighet i själen som hette duga. Julafton var inte heller nån höjdare,endast nå´ra få själar hade skrivit och önskat mig god jul o gott nytt år,men var va resten då? Satt de på skithuset o ströp en spräcklig neger,eller vad? Haha, jag har festat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Haha, hittade en gammal tråd som var lite rolig Man måste ju gilla KalleR-s svar jag hade inte klarat mig utan gtasajten!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts