Jacker Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Han bor i Göteborg också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Vad hade han på mackan? Råttskit? Choklad små-saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Hahaha! Tittade igenom lite gamla poster, och skrattade lite åt det här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry186052 Hihi. ---- Hmm, lite velig tjej? Sara - säger: har jätte tråkig dårå ANTE säger: jahapp ANTE säger: och inte förrens då börjar du prata med mig? Sara - säger: haha nee Sara - säger: eller joo Sara - säger: men nej Sara - säger: elleer jag vet intye Edit: En till blåst msn-fjortis :lol: Det skumma är att hon är lika gammal som mig, och är helt normal när man pratar med henne irl. Men på msn har hon überfjortisnamn och minst sagt.. udda visningsbilder. Redigerad 4 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Det var bajs överallt! vinnaren i kortfilmstävlingen Videomarathon 2006 - jävligt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Hahaha! Hihi. ---- Hmm, lite velig tjej? Sara - säger: har jätte tråkig dårå ANTE säger: jahapp ANTE säger: och inte förrens då börjar du prata med mig? Sara - säger: haha nee Sara - säger: eller joo Sara - säger: men nej Sara - säger: elleer jag vet intye Edit: En till blåst msn-fjortis Det skumma är att hon är lika gammal som mig, och är helt normal när man pratar med henne irl. Men på msn har hon überfjortisnamn och minst sagt.. udda visningsbilder. Orka, sånadär jävlar döper man om med ett eget smeknamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Hahaha! Hihi. ---- Hmm, lite velig tjej? Sara - säger: har jätte tråkig dårå ANTE säger: jahapp ANTE säger: och inte förrens då börjar du prata med mig? Sara - säger: haha nee Sara - säger: eller joo Sara - säger: men nej Sara - säger: elleer jag vet intye Edit: En till blåst msn-fjortis (w00t) Det skumma är att hon är lika gammal som mig, och är helt normal när man pratar med henne irl. Men på msn har hon überfjortisnamn och minst sagt.. udda visningsbilder. är nästan allt jag kan säga. Nästan. Måste bara tillägga att jag dör av skratt =P Redigerad 4 juni, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Orka, sånadär jävlar döper man om med ett eget smeknamn. Nu kommenterar jag en kommentar, men... KAN man det?? Det har jag velat jättelänge för att hålla reda på alla som antingen heter samma, eller de som addar mig utan att veta vem jag är. Jag har WLM, är det möjligt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Nu kommenterar jag en kommentar, men... KAN man det?? Det har jag velat jättelänge för att hålla reda på alla som antingen heter samma, eller de som addar mig utan att veta vem jag är. Jag har WLM, är det möjligt där? msn plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 msn plus. Ah, okej. Det är ju inte kompatibelt med WLM så det får vara :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Nu kommenterar jag en kommentar, men... KAN man det?? Det har jag velat jättelänge för att hålla reda på alla som antingen heter samma, eller de som addar mig utan att veta vem jag är. Jag har WLM, är det möjligt där? Japp, det går. Högerklicka på kontakten i fråga, och välj "Lägg till ett smeknamn". msn plus. Behövs inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Japp, det går. Högerklicka på kontakten i fråga, och välj "Lägg till ett smeknamn". Behövs inte. Yay! Tack! Ontopic nu, ursäkta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Ah, okej. Det är ju inte kompatibelt med WLM så det får vara :/ Det finns msn plus till WLM också, fast det heter nog live plus eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Ah, okej. Det är ju inte kompatibelt med WLM så det får vara :/ Messenger Plus! Live? Det här kallar jag ordentlig datorkylning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Det här kallar jag ordentlig datorkylning! W..T..F? Fattas bara fiskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Edit: En till blåst msn-fjortis (w00t) Det existerar inget mer irriterande. Det allra töntigaste är när det står datorspecifikatioer, eller vilken mobil någon har, eller "RING MIG TRIVSEL-TORSTEN!!!!11", snälla nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 W..T..F? Fattas bara fiskar. Jo, fiskar i mineralolja. De lär trivas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Det existerar inget mer irriterande. Det allra töntigaste är när det står datorspecifikatioer, eller vilken mobil någon har, eller "RING MIG TRIVSEL-TORSTEN!!!!11", snälla nån... Edit: Iofs finns det ju visst nöje att msn:a med fjortisar också Redigerad 5 juni, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Det existerar inget mer irriterande. Det allra töntigaste är när det står datorspecifikatioer, eller vilken mobil någon har, eller "RING MIG TRIVSEL-TORSTEN!!!!11", snälla nån... Forumit - ta åt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 DIMPZ - TA ÅT DIG. humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts