Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Rabidplaybunny87: Okay, so my neighbors officially hate me

GarbageStan23: why?

Rabidplaybunny87: Well, me, david and andrew were having a bonfire in the backyard, and we were making s'mores and all... and suddenly we here sirens, and see a firetruck turn into the street in front of us.

Rabidplaybunny87: So we all went running to see what was up, and our neigbor's house was on fire!

GarbageStan23: oh shit!

Rabidplaybunny87: Yeah, and when we got there, the wife was crying into her husbands arms, and we were just kinda standing there, and then she saw us, and then like for 10 seconds, gave us the dirtiest look ever

Rabidplaybunny87: Turns out, we were still holding our sticks with marshmallows on it, watching the fire....

Rabidplaybunny87: talk about bad timing...

:rolleyes:>_<:D;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rabidplaybunny87: Well, me, david and andrew were having a bonfire in the backyard, and we were making s'mores and all... and suddenly we here sirens, and see a firetruck turn into the street in front of us.

Rabidplaybunny87: So we all went running to see what was up, and our neigbor's house was on fire!

Rabidplaybunny87: Yeah, and when we got there, the wife was crying into her husbands arms, and we were just kinda standing there, and then she saw us, and then like for 10 seconds, gave us the dirtiest look ever

Rabidplaybunny87: Turns out, we were still holding our sticks with marshmallows on it, watching the fire....

:rolleyes:>_<:D;)

HAHAHA! :unsure::lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade förbi lunarstorm lite (Är typ inne där 1 gång/3 månader).

Som vanligt lyckades jag klicka vidare till en fjortis blogg.

Ni som undrar hur fjortisar skriver kan läsa om ni orkar :rolleyes:

hej hej (: .

i helgen har jag lekt med oxana ( a ) . fredagen ; så började dagen med skola +o( ! när jag kom hem åt jag & sedan gjorde jag mig iordning lite smått , sen gick jag & oxa på stan , jag köpte en mascara & en foundation (: . sen gick jag hem och packade för jag skulle slagga hos oxa ( som vanligt ;D ) . sedan skulle vi leka med diego & joacim , jag och oxa gick fort till casablanca och mötte dom ;D ! det gick verkligen jättefort 8-) . då hyrde vi en film , minns inte va den hete och sen gick vi förbi nöjesbutiken självklart och köpte mkt gott (: ! . sen kolalde vi på filmen ' den var jättbra tkr jag iaf . . sen skulle jocke & diego gå hem , efter de satt jag och oxa vid datorn en stund sen fixade vi oss för sängen .

Lördag ; vaknade hos oxa , fick ju självklart vänta på att oxa skulle vakna , som jag alltid brukar få göra ;) ! . sen gick vi ner och åt frukost (: vi pratade om hur sugna vi var på att inte vara i karlskoga idag , åka ngn annanstans . sen åkte jag hem och duschade och fräschade till mig ;) . sen packade jag om igen för jag skulle slagga hos mah babe inatt igen ( mys ) <3 . sen kom jag till henne , sen fixade vi oss lite för det blev ju självklart att vi åkte till gårn ! vi orkade inte gå , så vi cyklade , jag fick självklart skjutsa :unsure: vi kom ju inte långt ifrån karlskoga oxa :lol: ! på gårn gjorde vi inte så värst mkt , det gammla vanliga , satte oss först i fotöljerna och pratade lite . sen gick vi in i soffrummet och kollade på melodifestivalen andra chansen och så (: . sen kom jocke och diego till gårn >_< . . . sen ungefär runt 23.00 åkte vi hem , jag skjutsade oxa på cykeln , när vi kom hem trodde vi oxas mamma sov så vi FÖRSÖKTE smyga så gott det gick , hahaha lyckat . har inte skrattat så mkt på länge . sen cpade jag & oxa loss lite. sen en kvart efter ringer oxas mamma och säger att hon inte va hemma ;o ! hon hade varit hos ngn kompis . så vi hade ju försökt att smyga helt i onödan ;D .- sen åt vi lite mat och fixade oss för sängen .

Söndag ; vaknade hos oxa idag igen :lol: . fick vänta att hon skulle vakna IGEN ! går ju inte att väcka henne ;o . . jaj sen gick vi ner och smaskade i oss frukost ' sen runt 13.00 åkte jag hem och åt lunch och packade för träning , sen 15.00 hade jag träning till 16.30 . lika underbart som alltid att träna med tjejerna (: <3 ' sen när jag kom hem så satte jag mig så klart vid datorn , och sen kollade jag lite på tv med familjen och så (: vart en underbar helg ! ( y )

Imorgon ska jag faktiskt leka med ELLEN :D) < 3333333333333333

puss & kram / mmichelle_

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P:unsure::):P

Hahahahaaha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<Cure> Jag har nog haft för mycket fritid idag.

<Cure> Det ringde en telefonförsäljare i morse. Han presenterade sig med för- och efternamn och vilket företag han arbetade för. Han ville sälja något telefonabonnemang. Jag sa att jag var upptagen och bad honom ringa upp lite senare. När han lagt på söker jag på hans namn på internet men hittar inget skoj, så jag ringer folkbokföringen istället och tar reda på hans adress och personnummer.

<Cure> Två timmar senare ringer snubben igen. Det gällde tydligen något specialerbjudande från Tele2. Jag säger att jag tar erbjudandet. Då säger han att han kommer spela in på band ett muntligt avtal. Han börjar med att fråga mitt namn, varvid jag säger mitt namn.

<Cure> Sedan ska jag läsa upp mitt personnummer. Då läser jag upp försäljarens personnummer. Det blir lite tyst i luren några sekunder, men snart fortsätter han med avtalet. Till sist ska jag säga min adress och självklart säger jag då försäljarens adress. Det är tyst i luren i 10 sekunder innan *jag* säger "Då kopplar vi in dig så snart vi kan."

<Cure> Det är helt tyst i 10 sekunder innan försäljaren svarar med "Jag ska inte köpa något abonnemang?"

<Cure> "Kunde du inte sagt det tidigare?" frågar jag. "Onödigt att du slösar min tid så här." Återigen 10 sekunders tystnad och snabba andetag i luren hörs. Sedan hör man bara ett <klick>.

<Cure> Konstig snubbe.

<Cure> Nu tillbringar jag resten av dan med att beställa massa saker i hans namn ur dagens reklamhäften som kom i morse.

<Cure> Hoppas han gillar sin prenumeration på utländska frimärken för endast 99 spänn i månaden.

<Quader> Ditt hat mot telefonförsäljare är nog inte riktigt hälsosamt...

Hihi :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------

* hTk-NaiNjo has returned: har sex med tjejen ( 1m 5s ) :unsure:

----------------------------------------------------------------------------------------------------

<@brokep> virtuald: jag hjälpte till på ett företag att sätta upp mail. vi tog första tre bokstäverna i förnamnet, och sen dom första två i efternamnet, för att göra användarnamn på mailservern.. rune karlsson blev inte så nöjd.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P:unsure::):P

I loled!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<Cure> Jag har nog haft för mycket fritid idag.

<Cure> Det ringde en telefonförsäljare i morse. Han presenterade sig med för- och efternamn och vilket företag han arbetade för. Han ville sälja något telefonabonnemang. Jag sa att jag var upptagen och bad honom ringa upp lite senare. När han lagt på söker jag på hans namn på internet men hittar inget skoj, så jag ringer folkbokföringen istället och tar reda på hans adress och personnummer.

<Cure> Två timmar senare ringer snubben igen. Det gällde tydligen något specialerbjudande från Tele2. Jag säger att jag tar erbjudandet. Då säger han att han kommer spela in på band ett muntligt avtal. Han börjar med att fråga mitt namn, varvid jag säger mitt namn.

<Cure> Sedan ska jag läsa upp mitt personnummer. Då läser jag upp försäljarens personnummer. Det blir lite tyst i luren några sekunder, men snart fortsätter han med avtalet. Till sist ska jag säga min adress och självklart säger jag då försäljarens adress. Det är tyst i luren i 10 sekunder innan *jag* säger "Då kopplar vi in dig så snart vi kan."

<Cure> Det är helt tyst i 10 sekunder innan försäljaren svarar med "Jag ska inte köpa något abonnemang?"

<Cure> "Kunde du inte sagt det tidigare?" frågar jag. "Onödigt att du slösar min tid så här." Återigen 10 sekunders tystnad och snabba andetag i luren hörs. Sedan hör man bara ett <klick>.

<Cure> Konstig snubbe.

<Cure> Nu tillbringar jag resten av dan med att beställa massa saker i hans namn ur dagens reklamhäften som kom i morse.

<Cure> Hoppas han gillar sin prenumeration på utländska frimärken för endast 99 spänn i månaden.

<Quader> Ditt hat mot telefonförsäljare är nog inte riktigt hälsosamt...

Hihi :P

* hTk-NaiNjo has returned: har sex med tjejen ( 1m 5s ) :unsure:

<@brokep> virtuald: jag hjälpte till på ett företag att sätta upp mail. vi tog första tre bokstäverna i förnamnet, och sen dom första två i efternamnet, för att göra användarnamn på mailservern.. rune karlsson blev inte så nöjd.

:)

Ledsen att behöva säga det, men de där citaten är ungefär lika gamla som Warpdrive...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.youtube.com/watch?v=HVgRpRoD4A0&NR=1

Förfan, finns det ingen gräns på hur mycket mentalt rubbad man kan vara? "Harry Potter is the devil!"

"You dont make warlocks superheros!" och sen hon som står och gapar i slutet "haaaaloooww, halloooooooo

oooooaaaa", skulle vara kul och veta var våran vän VenomfangX har och säga om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor