Eudoros Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 (redigerad) ... ----------- Verdammt! Eftersom att det är ny sida så får väl jag posta något lite snabbt... Redigerad 22 maj, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Svampbob Fyrkant! Har filmen på dvd, och det fula är att han ligger på nån jävla strykbräda och glider i en pool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 HAHAHAHA! Emo-inslag på ABC 4 Investigation. Bäst är när de säger i slutet att emo nissen som de intervjuat i inslaget har rymt hemifrån http://www.youtube.com/watch?v=KYyUT3lG96Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 En kille kommer in på Idol-uttagningen och sjunger den vackra melodin "I will kill you" av Cannibal Corpse. Mysigt! Klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=652872 Gaah! Kill it with fire! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=652872 Gaah! Kill it with fire! Biljetterna var ju billiga iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 (redigerad) Redigerad 23 maj, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 HAHA!! Bästa jag sett på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 HAHAHAHA! Emo-inslag på ABC 4 Investigation. Bäst är när de säger i slutet att emo nissen som de intervjuat i inslaget har rymt hemifrån http://www.youtube.com/watch?v=KYyUT3lG96Q Haha, ägd killen blev med skärbrädan! Det roliga är att band som My chemical romance och The used var med. Som inte äns är Emotional hardcore! Genren Emotional hardcore är inte vad den är längre. Aftonbladets emo artikel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Aftonbladets emo artikel! Fyfan vad jag hatar henne. Har för mig att hon skrivit flera nätkrönikor och hon går mig helt enkelt på nerverna! Hon tror verkligen att bara man ordbajsar och skrivit 'sofistikerat' så blir man klassad som 'smart' .. yeesh, hon är fan värre än maimstream och Godfather. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Haha, ägd killen blev med skärbrädan! Det roliga är att band som My chemical romance och The used var med. Som inte äns är Emotional hardcore! Genren Emotional hardcore är inte vad den är längre. Aftonbladets emo artikel! I ask you, hur pass sanningsenligt är detta påstående? Det har gått så långt att människor samlas i grupp för att jämföra skärsår och ge varandra självmords-tips. Det har gått så långt att människor sitter och skär sig tillsammans och att de knaprar sig höga på valium och tror att de lever i symbios med varandra och att de är tillhör en magisk församling av änglar och féer. Haha, hon går ju inte ens i gymnasiet, och så ska man ta henne som nån auktoritet? Nädu, "jag orkar inte, svar nej". Det måste vara det töntigaste jag sett på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 I ask you, hur pass sanningsenligt är detta påstående? Haha, hon går ju inte ens i gymnasiet, och så ska man ta henne som nån auktoritet? Nädu, "jag orkar inte, svar nej". Det måste vara det töntigaste jag sett på länge. Det hon säger är nog lite överdrivet. Fast vem vet. Min kompis hörde en rakblads unge prata om att hon hade gått och prata med någon hur hon mår och så. Och då hade hon sagt att hon inte skärde sig för att hon mådde dåligt. Typ som att det var någon stil eller något. "De följer bara strömmen, på något sätt VILL de må dåligt och ger efter för grupptrycket som de omedvetet lyckats skapa." Detta stämmer nog på vissa. Jag tror inte deras problem är så stora. Man hör mycket saker som "Jag är så fuwl", så dom har nog inget självförtroende. Sen ingår det säkert mycket bråk med föräldrar. Inga stora bråk, det är typ bara att dom inte får göra som dom vill, typ vara ute sent eller pierca sig på det där stället alla andra är piercade. Vet inte om det är många razorblade kids som tar självmord här i sverige. Men lite tragiskt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Inte alltid så lätt att vara blind! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Fyfan vad jag hatar henne. Har för mig att hon skrivit flera nätkrönikor och hon går mig helt enkelt på nerverna! Hon tror verkligen att bara man ordbajsar och skrivit 'sofistikerat' så blir man klassad som 'smart' .. yeesh, hon är fan värre än maimstream och Godfather. Jag skulle nog mer påstå att jag anser mig själv vara allt annat än smart Jesus meets Terminator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Lene Alexandra packar en väska "Igen med dig dumma koffert" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Register One Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Underbar Bästa jag läst på skitlänge! Asbra! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 "Bring the noize!!" Ganstadansband http://www.myspace.com/perarnez Första låten är så bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 "Bring the noize!!" Ganstadansband http://www.myspace.com/perarnez Första låten är så bäst. *letar efter en bra bild som visar hur otroligt underbart jag tycker det här är* Den här får duga: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts