Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

HAHAHAHA! Emo-inslag på ABC 4 Investigation. Bäst är när de säger i slutet att emo nissen

som de intervjuat i inslaget har rymt hemifrån :unsure:

http://www.youtube.com/watch?v=KYyUT3lG96Q

Haha, ägd killen blev med skärbrädan!

Det roliga är att band som My chemical romance och The used var med.

Som inte äns är Emotional hardcore!

Genren Emotional hardcore är inte vad den är längre.

Aftonbladets emo artikel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ägd killen blev med skärbrädan!

Det roliga är att band som My chemical romance och The used var med.

Som inte äns är Emotional hardcore!

Genren Emotional hardcore är inte vad den är längre.

Aftonbladets emo artikel!

I ask you, hur pass sanningsenligt är detta påstående?

Det har gått så långt att människor samlas i grupp för att jämföra skärsår och ge varandra självmords-tips. Det har gått så långt att människor sitter och skär sig tillsammans och att de knaprar sig höga på valium och tror att de lever i symbios med varandra och att de är tillhör en magisk församling av änglar och féer.

Haha, hon går ju inte ens i gymnasiet, och så ska man ta henne som nån auktoritet? :ermm: Nädu, "jag orkar inte, svar nej". Det måste vara det töntigaste jag sett på länge. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I ask you, hur pass sanningsenligt är detta påstående?

Haha, hon går ju inte ens i gymnasiet, och så ska man ta henne som nån auktoritet? :ermm: Nädu, "jag orkar inte, svar nej". Det måste vara det töntigaste jag sett på länge. :unsure:

Det hon säger är nog lite överdrivet. Fast vem vet.

Min kompis hörde en rakblads unge prata om att hon hade gått och prata med någon hur hon mår och så.

Och då hade hon sagt att hon inte skärde sig för att hon mådde dåligt. Typ som att det var någon stil eller något.

"De följer bara strömmen, på något sätt VILL de må dåligt och ger efter för grupptrycket som de omedvetet lyckats skapa."

Detta stämmer nog på vissa. Jag tror inte deras problem är så stora. Man hör mycket saker som "Jag är så fuwl", så dom har nog inget självförtroende. Sen ingår det säkert mycket bråk med föräldrar. Inga stora bråk, det är typ bara att dom inte får göra som dom vill, typ vara ute sent eller pierca sig på det där stället alla andra är piercade.

Vet inte om det är många razorblade kids som tar självmord här i sverige. Men lite tragiskt är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad jag hatar henne. Har för mig att hon skrivit flera nätkrönikor och hon går mig helt enkelt på nerverna! Hon tror verkligen att bara man ordbajsar och skrivit 'sofistikerat' så blir man klassad som 'smart' .. yeesh, hon är fan värre än maimstream och Godfather.
:ermm:

Jag skulle nog mer påstå att jag anser mig själv vara allt annat än smart :unsure:

Jesus meets Terminator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor