Mark Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Haha fan vad kul parodi på southpark http://www.youtube.com/watch?v=f2b1D5w82yU Det där "skämtet" börjar bli riktigt tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Haha fan vad kul parodi på southpark http://www.youtube.com/watch?v=f2b1D5w82yU Southpark? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Jag fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 HAHAHAHA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Haha fan vad kul parodi på southpark http://www.youtube.com/watch?v=f2b1D5w82yU Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Jag fattar inte. http://wiki.answers.com/Q/What_does_it_mean_to_be_Rickrolled u hav just been rickrolled. there is no longer anything to live for.. go and take suicide. ok here is the right one.> http://wiki.answers.com/Q/What_does_it_mean_to_be_Rickrolled Redigerad 20 maj, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 KickeN säger: Njah, när jag var i sthlm för någon månad sen när en polare fyllde 18 så festade vi från 4 på dagen till 12 på morgonen När jag somna så pissa en mig i örat, jag slog ner han :S[/codebox] lol. Haha De va de sista fyra orden som va kul typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 KickeN säger: Njah, när jag var i sthlm för någon månad sen när en polare fyllde 18 så festade vi från 4 på dagen till 12 på morgonen När jag somna så pissa en mig i örat, jag slog ner han :S[/codebox] lol. Ja som sagt, min msn-svenska är inte så korrekt Det som hände var att jag hade deckat och låg ner på ett bord eller liknande när jag kände att något vått kom in i örat, jag reste mig upp fort och först började jag att svära, sedan blev jag arg och slog ner kompisen som gjorde det Vi har rett ut saken om ni undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 <anamexis> oh man <anamexis> I was opening a coke, right --> Beefpile (~mbeefpile@cloaked.wi.rr.com) has joined #themacmind <anamexis> and it exploded <anamexis> ALMOST all over my keyboard <anamexis> but I got it away just in time <-- Beefpile has quit (sick fuckers) <anamexis> :< [/codebox] I loled. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 <anamexis> oh man <anamexis> I was opening a coke, right --> Beefpile (~mbeefpile@cloaked.wi.rr.com) has joined #themacmind <anamexis> and it exploded <anamexis> ALMOST all over my keyboard <anamexis> but I got it away just in time <-- Beefpile has quit (sick fuckers) <anamexis> :< [/codebox] I loled. pwnz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 <anamexis> oh man <anamexis> I was opening a coke, right --> Beefpile (~mbeefpile@cloaked.wi.rr.com) has joined #themacmind <anamexis> and it exploded <anamexis> ALMOST all over my keyboard <anamexis> but I got it away just in time <-- Beefpile has quit (sick fuckers) <anamexis> :< [/codebox] I loled. Hahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 <anamexis> oh man <anamexis> I was opening a coke, right --> Beefpile (~mbeefpile@cloaked.wi.rr.com) has joined #themacmind <anamexis> and it exploded <anamexis> ALMOST all over my keyboard <anamexis> but I got it away just in time <-- Beefpile has quit (sick fuckers) <anamexis> :< [/codebox] I loled. Hahaha Klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) <anamexis> oh man <anamexis> I was opening a coke, right --> Beefpile (~mbeefpile@cloaked.wi.rr.com) has joined #themacmind <anamexis> and it exploded <anamexis> ALMOST all over my keyboard <anamexis> but I got it away just in time <-- Beefpile has quit (sick fuckers) <anamexis> :< [/codebox] I loled. Hahahahaha! Hittade några till härliga: [code]<NES> lol <NES> I download something from Napster <NES> And the same guy I downloaded it from starts downloading it from me when I'm done <NES> I message him and say "What are you doing? I just got that from you" <NES> "getting my song back fucker"[/code] [code]<Raven> I tried setting my hotmail password to penis. <Raven> It said my password wasn't long enough. :([/code] [code]<Patrician|Away> what does your robot do, sam <bovril> it collects data about the surrounding environment, then discards it and drives into walls[/code] [code]<JonTG> Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z <JonTG> wait, shit[/code] [code]<frank> can you help me install GTA3? <knightmare> first, shut down all programs you aren't using frank has quit IRC. (Quit) <knightmare> ...[/code] Redigerad 20 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Britteny får konkurans! Haha, vilken lirare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Haha, vilken lirare! Gött att han vågar bjuda på sig själv. han måste ju veta själv att han ser lustig ut och sjunger som en kratta, men ändå så bjuder han på sig själv som om det inte var nått att bry sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Lite kul grej java script:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.getElementsByTagName("img"); DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=(Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5)+"px"; DIS.top=(Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5)+"px"}R++}setInterval('A()',5); void(0); ctrl + c texten alt + d ctrl + v Enter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Kan man bli nördigare? @Psionicist> Vad heter det där gröna "chassit" på en princesstårta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Haha! "When police spotted a gun-wielding suspect lurking in the shadows of a suburban front room, their response was swift. Armed officers burst into the house, shouted at the owner to lie on the floor, and ordered him to surrender his weapon. But efficiency turned to embarrassment when the "gunman" turned out to be a life-sized model of the video game character Lara Croft, complete with trademark outsized pistols." http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...in_page_id=1770 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 DET ÄR KAFFE! DET ÄR KAFFE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 DET ÄR KAFFE! DET ÄR KAFFE! Gahahah!! Så jävla bäst! "Detta..måste...sparas...för...alltid! ... GAHAHAHH!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts