Sikorka Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Jo, han addar säkert 30 st från GTAsajten varpå alla är störda. Kul skoj Adda gärna Sikorka *****@hotmail.com Nu förstår jag ingenting här.. Liksom.. Varför lägger du upp min msn här? ._. -- offtopic? Redigerad 17 maj, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Nu förstår jag ingenting här.. Liksom.. Varför lägger du upp min msn här? ._. -- offtopic? Nej humor . Du lägger ut Carls, precis som om att ni inte redan sabbat hans msn tillräckligt. Nu lär ju inte färre adda honom. Tycker att det är lite humor att "han lägger" till alla er och alla skriver "Va, vem är du?" när han accepterar. Din MSN står i profilen också, knappast något hemligt. Komiskt Redigerad 17 maj, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Nej humor . Du lägger ut Carls, precis som om att ni inte redan sabbat hans msn tillräckligt. Nu lär ju inte färre adda honom. Tycker att det är lite humor att "han lägger" till alla er och alla skriver "Va, vem är du?" när han accepterar. Din MSN står i profilen också, knappast något hemligt. Komiskt Jaha. Jag förstår. Tog bort det nu, sry. Nu kan du ta bort min med.. .> erhm, Humortråden goes msn? Förlåt kära admins/moderatorer. Detta skall ej upprepas._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Hittade denna på Sockerdricka [color="#000000"]Maria säger: trevligt är väl ett rätt bra substantiv Maria säger: eller nej Patrik säger: Haha Maria säger: verb Maria säger: nej Maria säger: adjekthej Maria säger: vafan Maria säger: orka[/color][/codebox] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Hittade denna på Sockerdricka [color="#000000"]Maria säger: trevligt är väl ett rätt bra substantiv Maria säger: eller nej Patrik säger: Haha Maria säger: verb Maria säger: nej Maria säger: adjekthej Maria säger: vafan Maria säger: orka[/color][/codebox] Lol, smart att veta vad man pratar om innan man börjar skriva. En interjektion är nog det rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 http://lolflash.bot.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Anna Nyblom IDOL 2006 anna nyblom - ring ring (ozay mix ) Hoppas ni skrattar lika mkt som jag gjorde^^ Sry alla. Länkarna är fixade. Så nu bör du se Anna nyblom - ring ring (ozay mix) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Fortfarande lika rolig--> http://www.youtube.com/watch?v=Xwd7E4VZwv0...ted&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Hittade denna på Sockerdricka [color="#000000"]Maria säger: trevligt är väl ett rätt bra substantiv Maria säger: eller nej Patrik säger: Haha Maria säger: verb Maria säger: nej Maria säger: adjekthej Maria säger: vafan Maria säger: orka[/color][/codebox] Den var riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 http://lolflash.bot.nu/ Varför är ni så besatta av den där skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Varför är ni så besatta av den där skiten? Cuz den är min :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Cuz den är min :'( Störst är inte alltid bäst. Redigerad 18 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1072433,00.html Hur jävla långt ska det gå innan de ger upp egentligen? :S Redigerad 18 maj, 2007 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1072433,00.html Hur jävla långt ska det gå innan de ger upp egentligen? :S You've been RickRoll'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Här kommer lite sjuka videos Örjan - Hjälp 2 Örjan - Hjälp 3 Örjan - Hjälp 4 Örjan - Hjälp 5 Örjan Hjälp 6 Örjan - Hjälp 7 Och en annat klipp med örjan som jag ej vet vilcket avsnitt det kommer ifrån Örjan - TiiiTuuut TiiiTuuut Kärring Enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sealteam669 Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Här kommer lite sjuka videos Örjan - Hjälp 2 Örjan - Hjälp 3 Örjan - Hjälp 4 Örjan - Hjälp 5 Örjan Hjälp 6 Örjan - Hjälp 7 Och en annat klipp med örjan som jag ej vet vilcket avsnitt det kommer ifrån Örjan - TiiiTuuut TiiiTuuut Kärring Enjoy Hehe, du har hittat en fin samling:D Skrattar lite då och då åt honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Va fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Hahahaha fyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Guess the Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts