mr_tobbe Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Säkert jättegammal och allt det där, men jag hade inte sett den innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Säkert jättegammal och allt det där, men jag hade inte sett den innan. Det där såg ut att göra ont... Redigerad 17 maj, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Säkert jättegammal och allt det där, men jag hade inte sett den innan. Nu jävlar blir jag rädd. Jag såg precis samma film på ett annat forum för bara 10 minuter sen. Det var som fan. Jaja, jag kan väl passa på att posta en annan gamal klassiker. Arg tysk pojke dampar vid datorn (Korrekt Översättning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Anledningen till att USA inte hittar Usama... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Säkert jättegammal och allt det där, men jag hade inte sett den innan. Ajajaj! Finns inte hela filmen nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Hemmagjord Icareklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Ajajaj! Finns inte hela filmen nånstans? http://www.break.com/index/breakdancer-kicks-3-year-old.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Nyhetsinslag om polis som 'överdoserar' marijuana och ringer 911. Haha, lyssna på nyhetsankarets garv. Snacka om ägd snut. Redigerad 17 maj, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Nyhetsinslag om polis som 'överdoserar' marijuana och ringer 911. Haha, lyssna på nyhetsankarets garv. Snacka om ägd snut. Time slows down, and BANG - you're dead! Mer droger - propagandafilm från 60- talet. http://www.youtube.com/watch?v=a5TJApnJ8X8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Anna Nyblom IDOL 2006 anna nyblom - ring ring (ozay mix ) Hoppas ni skrattar lika mkt som jag gjorde^^ Redigerad 18 maj, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Anna Nyblom IDOL 2006 anna nyblom - ring ring (ozay mix ) Hoppas ni skrattar lika mkt som jag gjorde^^ Samma film? Men rolig är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Samma film? Men rolig är den. Nästan samma film. Den ena är det en som gjorde en Remix av den. Och sen har du den andra som är orginal. Fan vad hon skämer ut sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Nästan samma film. Den ena är det en som gjorde en Remix av den. Och sen har du den andra som är orginal. Fan vad hon skämer ut sej.Kolla länkarna, bitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sealteam669 Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Anna Nyblom IDOL 2006 anna nyblom - ring ring (ozay mix ) Hoppas ni skrattar lika mkt som jag gjorde^^ Man kan nog säga att hon skämmer ut sig riktigt rejält. Garvar som f*n varje gång jag ser den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Spiders on drugs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Spiders on drugs Den postade jag förra sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Carl säger (23:51): har hänt en konstig sak idag Carl säger (23:51): lite över 20 medlemmar från gtasajten har addat min msn Rockstar inte så sugna på att besvara mina frågor. säger (23:51): Lol Rockstar inte så sugna på att besvara mina frågor. säger (23:51): Varför? Carl säger (23:51): alla säger att JAG addat dem Carl säger (23:51): det har jag inte Rockstar inte så sugna på att besvara mina frågor. säger (23:51): haha Rockstar inte så sugna på att besvara mina frågor. säger (23:51): nice Carl säger (23:51): jag fattar ingenting Carl säger (23:51): dom tror jag spammar alla typ Carl säger (23:51): helt fucked up Carl säger (23:52): började med att typ det kom 5 nya personer i morse Carl säger (23:52): sen har det bara strömmat in. Vad har är det för busplan ni håller på med? Btw, Sikorka låter som 12 år i ljudklippet! EDIT: Carl säger (00:09): och alla har typ dampiga ryck ock skit Carl säger (00:10): varför just min msn? Redigerad 17 maj, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) HAHA, nån som visste om detta?! Fick ett mail från en klasskompis (vi har intern mail på skolan som vi kan nå hemifrån via webmail). Jag förstod inte vad han menade, så jag svarade med en All-your-base- fras (det översta mailet). Fick då detta svar, det skickades även individuellt till alla andra i klassen (det understa mailet). Redigerad 17 maj, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Vad har är det för busplan ni håller på med? Btw, Sikorka låter som 12 år i ljudklippet! EDIT: Carl säger (00:09): och alla har typ dampiga ryck ock skit Carl säger (00:10): varför just min msn? 1. Jag vart bara addad ******* och världigt upprörd över detta. Inget bus. 2. Inte jag som skickade ljudklippet.. XD IceCandy är på besök här så.. .> Edit: Eller vänta, är det du som är carl? ._. Redigerad 17 maj, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) 1. Jag vart bara addad ***och världigt upprörd över detta. Inget bus. 2. Inte jag som skickade ljudklippet.. XD IceCandy är på besök här så.. .> Edit: Eller vänta, är det du som är carl? ._. Jo, han addar säkert 30 st från GTAsajten varpå alla är störda. Kul skoj Redigerad 17 maj, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts