kicken Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Får man fråga vart du hittade den där chatboten? Sambruk? Vart? www.eskilstuna.se Mannen till höger som heter Eskil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Dagens lol helt klart. Ni kan aldrig gissa vilken forumit som fällde denna kommentar. Jag vet!!!!!!!!! :) AJSCANDY!!!! Rätt? Jag fick såna på msn med. Trodde lätt inte att det var hon. Lätt som en killa. Helt sjukt hur hon kan förvränga rösten. Hon borde lätt söka jobb som röstsättare i filmer... Redigerad 16 maj, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Jag vet!!!!!!!!! AJSCANDY!!!! Rätt? Jag var före dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Jag var före dig. Hehe förlåt! :'( Jag såg inte ditt svar förrens nu. Ge kakan till Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Dagens lol helt klart. Dagens lol helt klart? Phfft! Sånt där hör jag hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Dagens lol helt klart? Phfft! Sånt där hör jag hela tiden.. Rawr... Låter kinky... Brukar du vara tjejen? (Hoho, passa ju bra med det långa håret) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=ThPSgzpV80k&NR=1 "SAFT, SAFT, HALLONSAFT! BÄTTRE SAFT HAR INGEN HAFT!" Lyssna på låten, tänk dig att den handlar om <insert random alkoholhaltig dryck here>. Blir riktigt roligt då! Redigerad 16 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 ..Blir riktigt roligt då! Nej, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Nej, tyvärr. ..regler Redigerad 16 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) I FAIL. - Ok, mer humor då. http://www.youtube.com/watch?v=fHaq1PlfJXU Den tål att upprepas! En medlem får enbart posta ett inlägg per sida, som har ett eller flera referat i sig (alltså en länk/bild/etc.)(En editerad post är en välförbrukad post). Detta är för att få mer variation i topicen, och låta allas humor bli sedd, istället för att en och samma person ska posta roliga saker om och om igen. Man får självklart kommentera andras inlägg på en sida man redan skrivigt en referat-post på, men som sagt. Ett roligt inlägg per sida. Eller? Redigerad 16 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Eller? Väck inte den björn som sover, samt använd sunt förnufft. (nu låter jag som farsan ><) Posta inte 8 inlägg på en sida men 2 då och då skadar antagligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=ThPSgzpV80k&NR=1 "SAFT, SAFT, HALLONSAFT! BÄTTRE SAFT HAR INGEN HAFT!" Lyssna på låten, tänk dig att den handlar om <insert random alkoholhaltig dryck here>. Blir riktigt roligt då! Det har ju gjorts en parodi på den som heter 'Smurfar knarkar mest'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Välj själva om det är roligt eller ej, men ibland kan man faktiskt skratta åt honom. Dålig kvalitet (paint). Varning! Han är lite fjortis. 1 2 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Välj själva om det är roligt eller ej, men ibland kan man faktiskt skratta åt honom. Dålig kvalitet (paint). Varning! Han är lite fjortis. 1 2 3 Hm, han lät inte så farlig när jag busringde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Sport Bloopers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Sport Bloopers. Bowlingkillen är fan guld värd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Ja, fü så snuskigt! Klickeli-klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Ja, fü så snuskigt! Klickeli-klick Jag läste om det i Extra Östergötland igår, men hade ingen aning om att det fanns publicerade bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Ja, fü så snuskigt! Klickeli-klick 44-åringen drog upp byxorna och började gå runt i butiken. Innan han lämnade butiken gick han till glassfrysen och betalade för en glass. ÄLSKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts